Tiltag til Madridista.dk

12 år 3 måneder siden #1549 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk
Så kom der lige en "chatknap" ved siden af "forsideknappen".

Fornemt:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #1550 af Siempre Madrid

JimmyBroe skrev: Så kom der lige en "chatknap" ved siden af "forsideknappen".

Jamen, så ses vi vel der i morgen aften ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 3 måneder siden #1551 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tiltag til Madridista.dk

Siempre Madrid skrev:

Mmm ... man lovin' ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, JimmyBroe, andreashn

12 år 3 måneder siden #1552 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev:

Siempre Madrid skrev:

Mmm ... man lovin' ...

For fanden, Dario, nu bliver der jo et rend derinde i morgen......men Jimmy er min...........og Brylles!!

;-)

Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, JimmyBroe

12 år 3 måneder siden #1553 af JimmyBroe

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Siempre Madrid skrev:

Mmm ... man lovin' ...

For fanden, Dario, nu bliver der jo et rend derinde i morgen......men Jimmy er min...........og Brylles!!

;-)

Ingen tvivl om det! #ImTheHottestGuyOnMadridista.dk

I kan godt regne med et boost af nyoprettede bruger op til kampen imorgen. Alle vil have et stykke af kagen. Hahaha

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, DarioGomez

12 år 3 måneder siden #1554 af Siempre Madrid

JimmyBroe skrev:

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Siempre Madrid skrev:

Mmm ... man lovin' ...

;-)

I kan godt regne med et boost af nyoprettede bruger op til kampen imorgen. Alle vil have et stykke af kagen. Hahaha

Kage!? Jeg er mere til fløde og stang.

Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

12 år 3 måneder siden #1555 af JimmyBroe

Siempre Madrid skrev:

JimmyBroe skrev:

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Siempre Madrid skrev:

Mmm ... man lovin' ...

;-)

Hahah, ej stop....:'D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

12 år 3 måneder siden #1556 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tiltag til Madridista.dk

JimmyBroe skrev:

Siempre Madrid skrev:

JimmyBroe skrev:

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Siempre Madrid skrev:

Mmm ... man lovin' ...

;-)

Hahah, ej stop....:'D

Jeg tager i hvert fald ekstra underbukser på!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 2 måneder siden #1557 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk
Lås tosserne inde! eller giv os i det mindste et redskab til at spotte dem

Jeg vil godt indlede dette, med at skrive at jeg blev kraftigt inspireret af Jimmy og Dios' screenshots i en anden tråd. På ethvert godt debatforum er der nogle forskellige grupperinger, de er oftest uformelle og arbejder ikke sammen. Grupperingerne har forskellige formål, hvilket blandt andet inkluderer at advokere for en bestemt spiller, træner eller spillesystem.

Der er flere måder, hvorpå de forskellige grupperinger forsøger at overbevise deres moddebattører: (1) Nogle forsøger med politisk indvending, (2) andre med en kombination af politik og excentriske udtalelser og ideer og (3) den sidste gruppe agerer radikalt med tilsvininger og lignende for at vinde debatten om den evige sandhed. Hvis man har svært ved at skelne mellem dem, så kan man huske de forskellige grupperinger som (1) Florentino Perez, (2) Mourinho og (3) Ultras Sur. Den sidste kunne man også kalde for "de utilpassede unge", men hvad skulle man så kalde nummer 2? Desuden gav det mere mening at blive i RM-analogien.

På forum er der heldigvis en ret nem måde, hvorpå man kan spotte 'tosserne'; man kan læse deres indlæg. Det kan man fx gøre, når man er på toilet inden kampen, hvor man alligevel har brug for stof, som er let at fordøje. Det tager straks lidt mere tid og energi, at gå igennem karaktergivningen for hver kamp for hver bruger, for at finde frem til 'tosserne'. Derfor kunne jeg godt tænke mig, at vi laver lidt sjov med karaktergivningen, siden vi alligevel skal kåre sæsonens spiller (og sikkert også sæsonens målmand), så kunne det være interessant at se, hvem der i gennemsnit har bedømt de enkelte spillere højest og lavest.

"Men hvordan fortæller det noget om, hvem som er vores tosser, BBB?"

Det gør det heller ikke, men det er naturligvis også blot første skridt til offentlige ydmygelse af 'tossernes' internet persona på dette sites fora. Som jeg flere gange har oplevet El_Juan skrive, så opleves virkeligheden subjektivt. Men hvis det er sandt, så er spørgsmålet hvem 'tosserne' egentlig er. Hertil er svaret: "Det afhænger af hvem man er". Dette skyldes, at man i en subjektivt oplevet verden naturligvis selv er sandhedens orakel, men man kan samtidig strækkes i forskellige retninger, hvorfor de største 'tosser' naturligvis må være dem, som afviger mest fra ens eget perspektiv. De er med andre ord dem, som tager mest fejl.

Jeg vil gerne have muligheden for at se hvem, der afviger mest fra min bedømmelse af Casillas/Lopez eller lignende kontroversielle emner. Det overordnede formål er som sagt, at tage de statistiske data og pege fingre af folk som tager fejl. Min motivation for at stille forslaget bunder dog ikke i simple petitesser på dette board, men i et løfte jeg engang afgav til Jesús Sr. Det er vel nærmest gået hen og blevet et guddommeligt ønske fra min side, at jeg skal bevise, hvor vildfaren Dios er. Løftet gik på, at jeg ville modbevise ham bare én gang, for hvis jeg havde gjort det, så ville jeg - ligesom Nietzsche - have slået ham ihjel. Figurativt.

tl;dr
Jeg vil gerne have mulighed for, enten at kunne sammenligne min gennemsnitlige karakter, fx for Modric, med Dios eller andre. Optimalt set så skulle systemet fortælle mig, hvem der konsekvent overvurderer/undervurderer bestemte spillere ift. mig, samt hvem jeg er mest uenig/enig (personen som lægger længst/tættest på min vurdering) med.

Alt dette blot for at jeg hånligt kan pege på Dios, og sige at han tager fejl. Og fordi det er sjovt.

Desværre tror jeg også, at det kræver meget arbejde, så jeg forstår, hvis Torben vil gå Dios' ærinde for at spare manden en kæmpe ydmygelser!
;-)

E:
Okay, det blev fandme langt.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, Siempre fiel

12 år 2 måneder siden #1558 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk
@BBB.

Først og fremmest, så hahahahaha :D

Først vil jeg lige remse en masse eksempler op i vilkårlig rækkefølge, som rent faktisk beviser jeg altid har ret!

1. Dengang alle tvivlede på Marcelo, der sagde jeg, at han indenfor få år ville blive betragtet af en af verdens bedste VB'er.

2. Casillas er flere niveauer bedre end Lopez, og beviset for det er JimmyBroe's seneste karaktergivning af Lopez :D

3. Modric = verdens bedste midtbanespiller!

4. Benzema vil få sin bedste sæson, hvis han alene bliver gjort til førstevalg.

5. Real Madrid bliver gjort bedre end de er.

6. Di María er en elendig kantspiller, og har aldrig spillet bedre i hele hans Real Madrid karriere, og sjovt nok er det ikke på kanten.

7. Jesé har slået Ronaldo af holdet inden Ronaldo bliver 30 år, men til mit forsvar, så er det bare ligesom om ingen vil mig det bedste, og Jesé's skade kun skyldes Mallenco og Milton (da han var enig med Mallenco).

8. Se på mit navn forhelvede. Det siger det hele! :D

Men jeg er nu mere interesseret i hvor tosserne skal låses inde henne? Og jeg føler det en smule fornærmende, at du er stoppet dine TAK's, fordi du vil gøre alt for at udstille mig, og på den måde kører psykisk terror haha :D

Nå, men til det mere seriøse, så synes jeg faktisk det er en fantastisk idé! Jeg er faktisk selv begyndt og tjekke de "sædvanlige" brugere jeg synes kommer med mest konstruktiv ris/ros, og selvom jeg nyder og læse indlæg fra M-lindig og JimmyBroe, så vil jeg nærmere udstille dem for deres karaktergivning. Sorry, men no hard feelings :)
Aldrig har jeg set 2 så saglige brugere bedømme spillere efter deres elske-had skala.

En viderudvikling på idéen kunne være, at man kunne sammenligne op til et vis antal brugere, så man bedre kan få et overblik over tingene. Men som sagt, så synes jeg det er en kanon fed idé, og emnet omkring gennemsnittet er også blevet berørt herinde. Det kunne være fedt og se hvor man ligger henne ift. hinanden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 2 måneder siden #1559 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk

Dios skrev: Men jeg er nu mere interesseret i hvor tosserne skal låses inde henne? Og jeg føler det en smule fornærmende, at du er stoppet dine TAK's, fordi du vil gøre alt for at udstille mig, og på den måde kører psykisk terror haha :D

Der er lidt huller i planen. Man skulle ikke tro det, men der har faktisk stået flere ting i indlægget, men jeg måtte revidere i den tankestrøm, som jeg havde gang i. At jeg ikke er nået omkring, hvor vi skal gøre af dem er delvis en forglemmelse og delvis en invitation til kreativitet. Selvfølgelig mest det sidste ;-)

Mht. til TAK, så kræver det gode indlæg! ;-) I øvrigt tak for alle dine seneste TAK. Det har været overvældende!

12 år 2 måneder siden #1560 af JimmyBroe
@BBB

Fantastisk initiativ! Siempre og co. -skyd den helt af med det projekt hér:D

Dios, du er så piss' irriterende! (Valgfri smiley) Haha Hvad mener du helt præcis med elske/had skala? Jeg har stadig ikke forstået det? Jeg har intet hade-forhold til nogen af spillerne, selvom du prøver at få det til at se sådan ud. Jeg har ingenting imod Casillas. Desværre har han bare været en dårligere målmand end Lopez det det sidste års tid (BOOM);P. Jeg medgiver dog -som jeg også har skrevet til dig på privaten- at Casillas er ved at komme efter det. Jeg synes Lopez er faldet en μ i niveau de seneste måneder, så det nu er mere lige på den front:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum