Tiltag til Madridista.dk
Roesen7 skrev:
JimmyBroe skrev:
Roesen7 skrev:
JimmyBroe skrev: Gør som jeg og ændre på hvordan i ser indlægende,.(nyeste eller ældste først).
Når jeg klikker ind i en tråd er det første indlæg jeg møder, det sidst skrevne. så er der ikke så meget ballade. Det virker for mig og har altid gjort det.:)
Er alle på Falster så omstillingsparate som dig? :P
Det vil jeg faktisk ikke sige. Jeg tror jeg er meget special. Men nu kommer jeg jo også fra Amager. -Jeps, nu giver alting bedre mening;-)
Amager og Falster er vel ca. det samme, så det kræver vel ikke den store omstillingsparathed? ;-)
A. Roesen, du kan få et Amager-kys kan du! X:-)
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Jeg har gennem en rum tid overvejet, at oprette en profil herinde og nu er den tid så kommet. Det her er med andre ord mit jomfruindlæg, og det kommer til at starte med et stort tak efterfulgt af et lille ønske.
Først og fremmest tak for en fantastisk fanside for os Madridistas. Stor tak til alle de mennesker som står bag hjemmesiden, og en mindst lige så stor tak til alle de mennesker som bidrager til den raffinerede debat her på forummet. Det er især sidstnævnte som drager mig tilbage adskillige gange dagligt, når det er muligt. Jeg befinder mig i udlandet og har som følge heraf kun mulighed for, at følge et lille udvalg af Real Madrids kampe, men håber at kunne bidrage herinde når det sker.
Og så til ønsket. Muligheden for at bedømme spillernes indsats hver kamp er rigtig god og nu hvor funktionen er en fast bestanddel af Madridista.dk beskriver den fornuftigt hvordan spillerne præsterer. Jeg kunne imidlertid rigtig godt tænke mig, at det også er mulighed for at se spillernes præstationer for den indeværende sæson i helhed, altså muligheden for at se en given spillers gennemsnitskarakter for en længere periode. Og hvis jeg må ønsketænke er drømmescenariet muligheden for, at se spillernes gennemsnitskarakterer for en periode jeg selv vælger.
Jeg kommer med forslaget fordi det i min optik ligner, at vores hukommelser bevidst eller ubevidst måske er selektive når vi eksempelvis mod slutningen af sæsonen debatterer hvordan Isco's præstationer har været i foråret. Interessant er funktionen også det også når en bruger råber "Sæt Marcelo af holdet" og argumenterer at spilleren ikke har præsteret i halvanden måned. Eller til at vurdere hvordan Ronaldo præsterer i perioder som indeværende hvor han ikke scorer lige så mange mål som vanligt, og så senere på sæsonen når scenariet forhåbentligt har ændret sig. Bedømmelsen fortæller måske kun en halv sandhed, men når de samme mennesker tilkendegiver deres mening hver uge må det give en eller anden indikation.
Jeg ved slet ikke hvor ressourcekrævende ønsket er, men lad os nu sige at det er rigtig, rigtig nemt, så kunne det være rigtig interessant også at kunne se turneringsspecifikke bedømmelser. Jeg kan også bare finde lommeregneren frem.
Endnu engang tak!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Robot skrev: Kære Madridista.dk,
Jeg har gennem en rum tid overvejet, at oprette en profil herinde og nu er den tid så kommet. Det her er med andre ord mit jomfruindlæg, og det kommer til at starte med et stort tak efterfulgt af et lille ønske.
Først og fremmest tak for en fantastisk fanside for os Madridistas. Stor tak til alle de mennesker som står bag hjemmesiden, og en mindst lige så stor tak til alle de mennesker som bidrager til den raffinerede debat her på forummet. Det er især sidstnævnte som drager mig tilbage adskillige gange dagligt, når det er muligt. Jeg befinder mig i udlandet og har som følge heraf kun mulighed for, at følge et lille udvalg af Real Madrids kampe, men håber at kunne bidrage herinde når det sker.
Og så til ønsket. Muligheden for at bedømme spillernes indsats hver kamp er rigtig god og nu hvor funktionen er en fast bestanddel af Madridista.dk beskriver den fornuftigt hvordan spillerne præsterer. Jeg kunne imidlertid rigtig godt tænke mig, at det også er mulighed for at se spillernes præstationer for den indeværende sæson i helhed, altså muligheden for at se en given spillers gennemsnitskarakter for en længere periode. Og hvis jeg må ønsketænke er drømmescenariet muligheden for, at se spillernes gennemsnitskarakterer for en periode jeg selv vælger.
Jeg kommer med forslaget fordi det i min optik ligner, at vores hukommelser bevidst eller ubevidst måske er selektive når vi eksempelvis mod slutningen af sæsonen debatterer hvordan Isco's præstationer har været i foråret. Interessant er funktionen også det også når en bruger råber "Sæt Marcelo af holdet" og argumenterer at spilleren ikke har præsteret i halvanden måned. Eller til at vurdere hvordan Ronaldo præsterer i perioder som indeværende hvordan han ikke scorer lige så mange mål som vanligt, og så senere på sæsonen når scenariet forhåbentligt har ændret sig. Bedømmelsen fortæller måske kun en halv sandhed, men når de samme mennesker tilkendegiver deres mening hver uge må det give en eller anden indikation.
Jeg ved slet ikke hvor ressourcekrævende ønsket er, men lad os nu sige at det er rigtig, rigtig nemt, så kunne det være rigtig interessant også at kunne se turneringsspecifikke bedømmelser. Jeg kan også bare finde lommeregneren frem.
Endnu engang tak!
Ønsket har vist været nævnt før og det skal vi da have gjort noget ved, for det kan bestemt give noget til diskussionerne.
Mens vi ordner det, glæder jeg mig til dit indlæg nr. 2. Velkommen til.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Man finder den længst nede på siden til højre mellem Twitter og Facebook. Stor tak til Madridista.dk og godt forslag af en bruger til at begynde med! :D
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg kunne f.eks. i skrivende stund godt tænke at vide hvornår James og Bale blev skadet, men så skal jeg alligevel hen på en anden side. Regner ikke med det betyder alverdens for Torben at fikse? :P
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg har længe tænkt over om man kan bede om en artikel hver måned om hvor vidt det går med vores udleje spillere.
- altså spiller de nogen kampe?
- er de skadet?/ fit for fight?
- udvikling af spilleren
For det er jo gået meget godt med en spiller som Casemiro, som i mine øjne imponere for tiden. Han har jo modnet i Porto.
Eller måske også om unge Canteranoer som man har valgt at sælge som måske kunne blive interessante til sommerens transfer marked (a la Vazquez)
Suikkaq skrev: Hej med jer,
Jeg har længe tænkt over om man kan bede om en artikel hver måned om hvor vidt det går med vores udleje spillere.
- udvikling af spilleren
For det er jo gået meget godt med en spiller som Casemiro, som i mine øjne imponere for tiden. Han har jo modnet i Porto.
Eller måske også om unge Canteranoer som man har valgt at sælge som måske kunne blive interessante til sommerens transfer marked (a la Vazquez)
Man gjorde det i en periode kan jeg huske, ugentligt. Fedt hvis det kunne genindføres.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
SR4 skrev:
Suikkaq skrev: Hej med jer,
- udvikling af spilleren
Man gjorde det i en periode kan jeg huske, ugentligt. Fedt hvis det kunne genindføres.
Velkommen til Suikkaq, fedt med nye debatører.
Som SR4 skriver, så gjorde vi det tidligere på ugentlig basis, desværre var der ikke meget at holde øje med i den forgangne sæson og derfor kom undertegnede fra det. Jeg vil se om ikke jeg igen kan finde den halve time hver mandag eller tirsdag og genindføre tiltaget.
Vi har dog også overvejet at gøre det på en anden måde i fremtiden, nemlig ved at gøre det månedligt igennem en podcast. Ideen er dog på begynderstadiet(faktisk så meget, at end ikke Siempre ved noget) hos et par af os i redaktionen. Vi er dog novicer på det område, hvorfor jeg gerne vil stille følgende spørgsmål herinde:
Er der nogle brugere som har erfaring med podcast-mediet? Alle tips og råd modtages, da vi er helt blanke på det tekniske. Vi har massere af ideer til indhold(hvor vi dog selvfølgelig også tager imod indspark, men primært søger vi al den hjælp og viden vi kan få fra vores brugere omkring det tekniske.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
I hvert fald håber jeg ikke, at han led overlast og indlægget postes naturligvis hér, da jeg meget gerne så ham tilbage igen >;(
Altid Real Madrid.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
FranciscoISCO skrev: Nu bliver jeg simpelthen nødt til at stille redaktionen et spørgsmål: Hvad har I gjort af Jimmy?? Vi har intet hørt fra ham siden jeres lille tur til Sverige, som ganske belejeligt gik under dækket 'fodboldtur', men som vi jo alle er klar over i virkeligheden var en klassisk svensk hyttetur med bål og opvarmede pølser. Hvilken akavet situation, som tilsyneladende har gjort, at han end ikke tør snige sig herind længere, udsatte I ham dog for?
I hvert fald håber jeg ikke, at han led overlast og indlægget postes naturligvis hér, da jeg meget gerne så ham tilbage igen >;(
Skønt flere iderige redaktions-folk var med, fandt ingen af dem på ting, som Brylle ikke allerede havde udsat ham for.
Men et par artikler fra ham kunne man da godt bruge ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.