Tiltag til Madridista.dk

11 år 6 måneder siden #1645 af Administrationen

sorengandersen skrev: Er det muligt at man i tipskonkurrence kan se en månedsstilling på samme måde som man kan se en samlet stilling?

Nederst på tipskonkurrence-siden er der nu en top ti stilling for indeværende måned.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #1646 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk
Er det muligt at få news-tickeren til at følge med, når man scroller ned? Jeg vil gerne kunne læse den, imens jeg åbner diverse emner i forskellige faner :-)

Forhåbentlig bliver det ikke grimt'/irriterende for andre med sådan en ændring :-D

11 år 6 måneder siden #1647 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Tiltag til Madridista.dk

BBB skrev: Er det muligt at få news-tickeren til at følge med, når man scroller ned? Jeg vil gerne kunne læse den, imens jeg åbner diverse emner i forskellige faner :-)

Forhåbentlig bliver det ikke grimt'/irriterende for andre med sådan en ændring :-D

Et af de fedeste tiltag længe med denne newsticker. I forlængelse af BBB vil jeg høre, om den kan indstilles sådan, at den ikke starter forfra hver gang man klikker videre herinde?
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Dios, andreashn

11 år 6 måneder siden #1648 af BBB
Nyt emne. På forsiden er der nyheder for dagen. I dag står der i to forskellige nyheder:

2000: Raúl spiller sin kamp nr. 200 i La Liga for Real Madrid i udekampen mod Mallorca. Efter 63 minutters spil bliver Real Madrid reduceret til 10 mand på et tidspunkt, hvor holdet er bagud, men Vicente del Bosque beder den dengang 22-årige spiller om at forsøge at være overalt. Og det gjorde han. Med en scoring og en ihærdig arbejdsindsats ændrer han holdets kampgejst og sikrer uafgjort. 22 år og allerede en leder.

2000: Raúl spiller sin kamp nr. 200 for Real Madrid. Modstanderen er Mallorca og Real Madrid kommer i slutminutterne tilbage fra 0-1 til 2-1.

Medmindre han samme dag spiller både sin kamp nummer 200 for Real Madrid og sin kamp nummer 200 i La Liga for Real Madrid (altså ingen tidligere pokal- eller internationale kampe), og han samtidig er med til at få både uafgjort og vinde en kamp, så tror jeg der er en fejl eller to i fakta-boksene.

Mig bekendt vandt vi kampen med 2-1.

11 år 6 måneder siden #1649 af BBB
I er så vilde!!

Det er smukt!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

11 år 6 måneder siden #1650 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne Tiltag til Madridista.dk
Nu virker newstickeren næsten som den skulle (må meget gerne undgå, at genstarte hver gang man skifter side). Kunne I så ikke begynde, at opdatere rygtebørsen igen? Det er otte dage siden, at den blev opdateret sidst, og der er gået mange rygter igennem siden sidst - også bare oppe i newstickeren. :)

¡Hala Madrid!

11 år 6 måneder siden #1651 af Siempre Madrid

andreashn skrev: Nu virker newstickeren næsten som den skulle (må meget gerne undgå, at genstarte hver gang man skifter side). Kunne I så ikke begynde, at opdatere rygtebørsen igen? Det er otte dage siden, at den blev opdateret sidst, og der er gået mange rygter igennem siden sidst - også bare oppe i newstickeren. :)

Jo, naturligvis, men det bliver en opdatering af datoen og måske Martin Ødegaaard, for de øvrige rygter der har været i newstickeren vedrører sommerens indkøb og ikke januar måned.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #1652 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg elsker jeres news-ticker! Meeeen det er sgu irriterende, at den starter forfra hver gang man trykker videre, som Raul7=Kongen også skriver. Derudover ville jeg høre om det var muligt, at man kunne "spole" tilbage eller frem? I skrivende stund er der mega mange nyheder, der kører oppe i den og så tager det en krig at gå i gennem, hvis man enten overser noget eller har læst de første 300 ;)

Rigtig godt tiltag med news-tickeren!
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Brylle.

11 år 5 måneder siden #1653 af Gray
Besvaret af Gray på emne Tiltag til Madridista.dk

Brylle skrev: Jeg elsker jeres news-ticker! Meeeen det er sgu irriterende, at den starter forfra hver gang man trykker videre, som Raul7=Kongen også skriver. Derudover ville jeg høre om det var muligt, at man kunne "spole" tilbage eller frem? I skrivende stund er der mega mange nyheder, der kører oppe i den og så tager det en krig at gå i gennem, hvis man enten overser noget eller har læst de første 300 ;)

Rigtig godt tiltag med news-tickeren!

Endnu en idé: Kunne nyhederne kodes som links til de oprindelige historier? Det er interessante nyheder, hvorfor man af og til kunne have lyst til at læse mere.

11 år 5 måneder siden #1654 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg ved BBB har efterspurgt det før, men kunne det ikke være muligt, at der kom nogle statistikker over "bedømmelsen af truppen"? Her tænker jeg, at man kan se hvem der har scoret den højeste karakter so far, og man på sigt kunne vælge en periode fra september til november f.eks. og se hvem brugerne herinde har kåret til den bedste spiller i den givne periode.
Det kunne også være som BBB engang sagde, at man havde en oversigt over alle brugere, hvor man kan se gennemsnittet af hver enkelt spiller som man har bedømt igennem sæsonen.

Jeg savner lidt, at man kan bruge funktionen til noget, selvom man skal tage bedømmelserne med et gran salt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, JimmyBroe, rezamadridista

11 år 5 måneder siden #1655 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Tiltag til Madridista.dk
Er det ikke ved at være på tide, at opdatere "dagens fødselar"? For leden kunne man i hvert fald se, at Di María stadig var en del af Real Madrid, og i går blev Lucas Silva så 0 år.

11 år 5 måneder siden #1656 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Tiltag til Madridista.dk

Mølbat skrev: Er det ikke ved at være på tide, at opdatere "dagens fødselar"? For leden kunne man i hvert fald se, at Di María stadig var en del af Real Madrid, og i går blev Lucas Silva så 0 år.

Helt bestemt og smid endelig indlæg her, når du finder fejl.

Sagen er - ligesom vi jævnligt nævner det omkring nyhedsdækningen - at vi desværre er i en situation, hvor vi er underbemandede. Derfor må vi nogle gange prioritere og 'dagens fødselar' bliver ikke opdateret helt så ofte, som vi gerne ville det. Derfor må du endelig skrive her, eller kontakte os pr. mail, hvis du finder fejl fremover.

Ligeledes kan jeg endnu engang kun opfordre til at melde sig som hjælper. Vi kan ikke tilbyde det store økonomisk, men vi er et crew med højt humør, nogle gange kan vores kontakter skaffe fede oplevelser og man bliver absolut klogere på Real Madrid når man skal formidle nyhederne om klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, realmadsen

Leveret af Kunena Forum