Tiltag til Madridista.dk
JohnJohn skrev:
Daniel skrev:
JohnJohn skrev: Jeg kan se i andre tråde at der er meget interesse for danske madridistas at tage en tur til Madrid for at se en kamp live. Kunne man forestille sig at de mere spansk-, Madrid- og stadion-kyndige kunne skrive en lille guide/artikel om hvordan man nemmest, billigst og bedst kommer til sådan en tur. Her tænker jeg på bestilling af billetter i forhold til kampens format, hvor man skal bo, hvordan man lettest kommer derned osv...
Hertil kan jeg da lige bidrage med at mine undersøgelser viser at den nemmeste måde at komme til Madrid fra den sydlige del af Jylland er med Norwegian fra Hamburg. Her står en flybillet i helt ned til 314 kr..
www.madridista.dk/index.php/generelt/tips-om-fodbold
Vi har allerede en menuen "tips om fodbold" jf. en tur til Madrid. Er det noget i den dur du søger, bare mere uddybende?
Jeg søger egentlig ikke noget, det var bare et venligt forslag til et tiltag om at gøre maridista.dk bedre og mere attraktiv - men ja ;-)
Hvis den artikel blev fremhævet lidt og der blev en del mere om flyruterne og hvordan man nemmest får billetter til kampene, så vil det passe godt ind i hvad jeg tror de fleste søger. Det er alt andet lige det sværeste ved at arrangere en tur til Madrid med kamp :-)
Jeg er skam helt enig, og den seneste måneds tid på madridista.dk har da også vist, at der mange spørgsmål vedr. biletter, rejsen i al almindelighed, og hvad man SKAL og- eller kan se i Madrid by.
Det kan være jeg lige bringer det op i baglokalerne så :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg har en ide til en feature, som jeg godt kunne tænke mig ang bedømmelse af spillere.
Efter hver kamp akkumulerer man de afgivne stemmer og får et gennemsnit. Ville det være muligt at tage alle disse gennemsnit og så lave et sæson til dato gennemsnit så det står sammen med kampens gennemsnit? Jeg synes det kunne være interessant at se hvordan spillerne har klaret sig i en kamp sammenholdt med sæson til dato.
samuraidk skrev: Hejsa
Jeg har en ide til en feature, som jeg godt kunne tænke mig ang bedømmelse af spillere.
Efter hver kamp akkumulerer man de afgivne stemmer og får et gennemsnit. Ville det være muligt at tage alle disse gennemsnit og så lave et sæson til dato gennemsnit så det står sammen med kampens gennemsnit? Jeg synes det kunne være interessant at se hvordan spillerne har klaret sig i en kamp sammenholdt med sæson til dato.
Mere statistik generelt!
Optimalt set kan vi selv hente rådata og lave alt det statistik, som vi måtte ønske. Jeg ville opstille komplicerede statistiske analyser med det ene formål at modbevise Dios i diskussioner. Det ville være en eftermiddag, som jeg kunne se tilbage på med et smil på læben.
samuraidk skrev: Hejsa
Det vil ikke give en bedømmelse der er værd at bruge alligevel. Fx. bedømmer folk efter forskellige kriterier. Ronaldo dømmes efter en højere standard og kan få 4 efter at have scoret et hattrick og sat en assist,
Og nogle spillere får eksempelvis kun 10 min og derfor bare får 3 osv.
Bedømmelserne er derfor fine nok til debat efter hver enkelte kamp men ellers ikke mere end det.
- Administrationen
-
- Administrator
-
Men vi benytter en del caching på siden pga. den voldsomme trafik, og det kan til tider drille...
En løsning i nogle tilfælde er at gå ind på en side, du ikke har været på længe, fx side 65 så(2-3 sider før). Så vil du komme uden om caching og kunne gå ind på den nye side. :) Hvis det ikke er en besked på en ny side, vil det ikke fungere. Så kan du cleare cache :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- sorengandersen
- Senior bruger
-
- Administrationen
-
- Administrator
-
- sorengandersen
- Senior bruger
-
- Mickel Jacson
- Gæst
-
Mickel Jacson skrev: En sådan forum-type øger altså IKKE niveauet af debatten, tværtimod. Derimod tiltrækker det langt flere brugere.
What??
Jeg er her stadig XOXO