Tiltag til Madridista.dk

11 år 9 måneder siden #1621 af Administrationen
Så må du lige forske lidt i hvordan der laves en refresh på din mobil, så den henter det opdaterede stylesheet...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #1622 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk

Administrationen skrev: Så må du lige forske lidt i hvordan der laves en refresh på din mobil, så den henter det opdaterede stylesheet...

Okay, så med menneskesprog betyder det; at det er min mobil der er problemet og, at andre brugere på sitet, godt kan se tiden for hvert skrevne indlæg, på mobilversionen vel og mærke.?

Jeg har forsket lidt i at refreshe min mobil, så den om muligt henter og opdaterer det nyeste stylesheet... Jeg fatter ikke en ski' gamle jas.:D Men hvis det er at genstarte sin mobil så virker det ikke...

Er det kun mig med dette problem? Virker din nu, Dios?

Jeg er her stadig XOXO

11 år 9 måneder siden #1623 af Administrationen
Havde det samme problem på min computer (hvis du gør browser-vinduet helt smalt, opfører det sig som en mobil) hvor tidspunktet ikke blev vist. Ctrl+F5 opfriskede siden og tiden bliver vist.

Ved ikke hvordan det virker på din mobil/browser. Hvis det er helt umuligt at tvinge igennem, må du slette browser cachen på din mobil...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 9 måneder siden #1624 af JimmyBroe

Administrationen skrev: Havde det samme problem på min computer (hvis du gør browser-vinduet helt smalt, opfører det sig som en mobil) hvor tidspunktet ikke blev vist. Ctrl+F5 opfriskede siden og tiden bliver vist.

Ved ikke hvordan det virker på din mobil/browser. Hvis det er helt umuligt at tvinge igennem, må du slette browser cachen på din mobil...

Ja for uanset hvordan jeg vender og drejer skærmen, kommer der ingen tid. Jeg har iPhone og bruger safari. Men jeg prøver at finde browser cachen og sletter den. Jeg bruger aldrig computer. Bruger kun IPad og Mobil, ipaden fungerer perfekt, men det er også den "normale" version der, jo.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 9 måneder siden #1625 af JimmyBroe
Bom, det hjalp. Mange tak for hjælpen:)

Jeg er her stadig XOXO

• JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #1626 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg kan se i andre tråde at der er meget interesse for danske madridistas at tage en tur til Madrid for at se en kamp live. Kunne man forestille sig at de mere spansk-, Madrid- og stadion-kyndige kunne skrive en lille guide/artikel om hvordan man nemmest, billigst og bedst kommer til sådan en tur. Her tænker jeg på bestilling af billetter i forhold til kampens format, hvor man skal bo, hvordan man lettest kommer derned osv...

Hertil kan jeg da lige bidrage med at mine undersøgelser viser at den nemmeste måde at komme til Madrid fra den sydlige del af Jylland er med Norwegian fra Hamburg. Her står en flybillet i helt ned til 314 kr..

11 år 9 måneder siden #1627 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk

JimmyBroe skrev: Bom, det hjalp. Mange tak for hjælpen:)

Fortæl!!!!??? :)

Browser cachen? Fortæl det til en endnu blankere mand end dig selv haha :D Iphone, safari gogogo :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 9 måneder siden #1628 af JimmyBroe

Dios skrev:

JimmyBroe skrev: Bom, det hjalp. Mange tak for hjælpen:)

Fortæl!!!!??? :)

Browser cachen? Fortæl det til en endnu blankere mand end dig selv haha :D Iphone, safari gogogo :)

Først log ud af Madridista.dk og luk siden ned.
1)Gå ind i "indstillinger",
2)så find "Safari",
3)"Ryd historie" og "Ryd cookies og data". Derefter tryk da på "Avanceret",
4)"Websidedata",
5)"fjern alle Websidedata".

^Det var præcis sådan jeg gjorde. Om man behøver at gøre det hele ved jeg ikke, men det var sådan jeg gjorde.:P

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 9 måneder siden #1629 af JimmyBroe

JohnJohn skrev: Jeg kan se i andre tråde at der er meget interesse for danske madridistas at tage en tur til Madrid for at se en kamp live. Kunne man forestille sig at de mere spansk-, Madrid- og stadion-kyndige kunne skrive en lille guide/artikel om hvordan man nemmest, billigst og bedst kommer til sådan en tur. Her tænker jeg på bestilling af billetter i forhold til kampens format, hvor man skal bo, hvordan man lettest kommer derned osv...

Hertil kan jeg da lige bidrage med at mine undersøgelser viser at den nemmeste måde at komme til Madrid fra den sydlige del af Jylland er med Norwegian fra Hamburg. Her står en flybillet i helt ned til 314 kr..

Med alt respekt for dit forslag, så er der en tråd omhandlende alt det du søger. "Tur til madrid".
Du har da ret i at det ville være fint med en "guide". Men på den anden side ligger det hele lige for fødderne af dig, du skal bare kigge lidt efter i den førnævnte tråd.

Og en hel anden ting så går der ikke en uge imellem, at en bruger spørger efter, hvor/hvad tid/hvordan det er bedst at købe billetter. Må jeg til disse mennesker foreslå lige at kigge forum igennem evt. søge på nogle nøgleord i det man spørger om, så finder man det nok:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #1630 af JohnJohn

JimmyBroe skrev:

JohnJohn skrev: Jeg kan se i andre tråde at der er meget interesse for danske madridistas at tage en tur til Madrid for at se en kamp live. Kunne man forestille sig at de mere spansk-, Madrid- og stadion-kyndige kunne skrive en lille guide/artikel om hvordan man nemmest, billigst og bedst kommer til sådan en tur. Her tænker jeg på bestilling af billetter i forhold til kampens format, hvor man skal bo, hvordan man lettest kommer derned osv...

Med alt respekt for dit forslag, så er der en tråd omhandlende alt det du søger. "Tur til madrid".
Du har da ret i at det ville være fint med en "guide". Men på den anden side ligger det hele lige for fødderne af dig, du skal bare kigge lidt efter i den førnævnte tråd.

Og en hel anden ting så går der ikke en uge imellem, at en bruger spørger efter, hvor/hvad tid/hvordan det er bedst at købe billetter. Må jeg til disse mennesker foreslå lige at kigge forum igennem evt. søge på nogle nøgleord i det man spørger om, så finder man det nok:)

Med alt respekt, så var det lige netop det jeg med mit forslag ville undgå. Det er jævnt uoverskueligt at lede en hel tråd igennem efter svar på de spørgsmål man søger. Det er jo heller ikke ligefrem fordi alle spørgsmål om en tur til Madrid i den tråd bliver besvaret heller. Ja, med alt respekt kan de erfarne brugere på forummet godt virke en anelse fjendtlige over for disse spørgsmål. Lige præcis dette kunne være en hjælp for alle de forvirrede madridistas der endnu ikke har haft muligheden for at komme til byen og se holdet live, så man kunne slippe for alle disse spørgsmål.

En anden ting er at en sådan guide kunne være en mulighed for at få gjort mere opmærksom på siden fra unge madridistas der leder efter svar på disse spørgsmål. Det vel et mål med siden at den kommer ud til flest muligt...?

11 år 9 måneder siden #1631 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Tiltag til Madridista.dk

www.madridista.dk/index.php/generelt/tips-om-fodbold

Vi har allerede en menuen "tips om fodbold" jf. en tur til Madrid. Er det noget i den dur du søger, bare mere uddybende?

• JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #1632 af JohnJohn

Daniel skrev:

www.madridista.dk/index.php/generelt/tips-om-fodbold

Vi har allerede en menuen "tips om fodbold" jf. en tur til Madrid. Er det noget i den dur du søger, bare mere uddybende?

Jeg søger egentlig ikke noget, det var bare et venligt forslag til et tiltag om at gøre maridista.dk bedre og mere attraktiv - men ja ;-)

Hvis den artikel blev fremhævet lidt og der blev en del mere om flyruterne og hvordan man nemmest får billetter til kampene, så vil det passe godt ind i hvad jeg tror de fleste søger. Det er alt andet lige det sværeste ved at arrangere en tur til Madrid med kamp :-)

Leveret af Kunena Forum