Tiltag til Madridista.dk

11 år 3 uger siden #1669 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg synes egentlig ogsaa at det rent visuelt er paent nok, men problemet for mig er at indlaeg flyder relativt meget sammen :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1670 af Jelle
Besvaret af Jelle på emne Tiltag til Madridista.dk

Administrationen skrev: Tak for input.

#1: prøv en ctrl+f5 eller tilsvarende for den browser/os du bruger. Layoutet skulle gerne være ens om du er logget ind eller ej.

#3: hvilken browser/os bruger du? På iphone er der et fint stort tekstfelt. Evt. kan du trække i tekstboksens nederste højre hjørne hvor du så kan tilpasse tekstboksen.

Seneste version af 64-bit Chrome (43.0) på Windows 8.1.

Havde ikke lige spottet jeg kunne trække i boksen, så kan jeg godt give mig på det punkt :-)

11 år 3 uger siden #1671 af Administrationen
Vi er skiftet til det gamle layout igen, indtil diverse uhensigtsmæssigheder er blevet glattet ud...
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

11 år 3 uger siden #1672 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Tiltag til Madridista.dk
Det er måske lige at presse citronen lidt men jeg har de seneste par måneder lagt mærke til at næsten hver gang jeg går ind på Seneste emner og bare trykker på en tilfældig tråd f.eks. Sæsonen 2015-16 , og jeg så yderligere vælger at trykke på sidste side for at se hvad der senest er blevet skrevet så kommer der altid en tom side frem uden nogle indlæg, jeg har taget et screenshot af det.

Bilag:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4, Jelle

10 år 11 måneder siden #1673 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Tiltag til Madridista.dk
Muligvis virker jeg sur og gammel, men det problem, som Sahinovic nævner i ovenstående indlæg, er helt ekstremt irriterende. Kan det ikke fixes?

Mange tak :-)!

10 år 11 måneder siden #1674 af Siempre Madrid

Sebberg skrev: Muligvis virker jeg sur og gammel, men det problem, som Sahinovic nævner i ovenstående indlæg, er helt ekstremt irriterende. Kan det ikke fixes?

Hej Sure_Seb ;-)

Torben har skrevet følgende til mig:

"Det ser ud til at være noget som sker periodisk, og har sikkert noget med vores caching at gøre. Så det er lidt svært at fejlfinde på".

Sker der hele tiden for jer eller er det "bare" periodisk?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 11 måneder siden #1675 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Tiltag til Madridista.dk

Siempre Madrid skrev:

Sebberg skrev: Muligvis virker jeg sur og gammel, men det problem, som Sahinovic nævner i ovenstående indlæg, er helt ekstremt irriterende. Kan det ikke fixes?

Hej Sure_Seb ;-)

Torben har skrevet følgende til mig:

"Det ser ud til at være noget som sker periodisk, og har sikkert noget med vores caching at gøre. Så det er lidt svært at fejlfinde på".

Sker der hele tiden for jer eller er det "bare" periodisk?

Det virker ikke til at være periodisk, det virker til at være rimelig konsistent. Det er som om, at når der er skrevet x antal indlæg på side 1, så oprettes der normalt en side 2. Dette giver jo meget god mening - bare ikke når det sker, inden man er "i bund" på side 1.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 11 måneder siden #1676 af Administrationen
Jeg har lidt en fornemmelse af, at det har med 'slettede' indlæg at gøre. Når indlæg slettes eksisterer de stadig for admins, men normale brugere kan ikke se dem.

Når så der f.eks. er 3 slettede indlæg, så tæller de stadig med i antallet af samlede indlæg - derfor sendes brugere til en ny side, men da tre af dem er slettet, skal man om på foregående side for at se det seneste.

Det sker i hvert fald aldrig med Administrationsprofilen, men kan ske fra personlige profiler. Jeg håber det giver mening.

10 år 11 måneder siden #1677 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk
Gør som jeg og ændre på hvordan i ser indlægende,.(nyeste eller ældste først).
Når jeg klikker ind i en tråd er det første indlæg jeg møder, det sidst skrevne. så er der ikke så meget ballade. Det virker for mig og har altid gjort det.:)

Jeg er her stadig XOXO

10 år 11 måneder siden #1678 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Tiltag til Madridista.dk

JimmyBroe skrev: Gør som jeg og ændre på hvordan i ser indlægende,.(nyeste eller ældste først).
Når jeg klikker ind i en tråd er det første indlæg jeg møder, det sidst skrevne. så er der ikke så meget ballade. Det virker for mig og har altid gjort det.:)

Er alle på Falster så omstillingsparate som dig? :P

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 11 måneder siden #1679 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk

Roesen7 skrev:

JimmyBroe skrev: Gør som jeg og ændre på hvordan i ser indlægende,.(nyeste eller ældste først).

Det vil jeg faktisk ikke sige. Jeg tror jeg er meget speciel. Men nu kommer jeg jo også fra Amager. -Jeps, nu giver alting bedre mening;-)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

10 år 11 måneder siden #1680 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Tiltag til Madridista.dk

JimmyBroe skrev:

Roesen7 skrev:

Det vil jeg faktisk ikke sige. Jeg tror jeg er meget special. Men nu kommer jeg jo også fra Amager. -Jeps, nu giver alting bedre mening;-)

Amager og Falster er vel ca. det samme, så det kræver vel ikke den store omstillingsparathed? ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum