Tiltag til Madridista.dk

11 år 5 måneder siden #1657 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg tror, jeg har spurgt før, men jeg husker vist også, at jeg ikke rigtigt kunne bruge svaret til noget sidst. Med den fremragende bedømmelses-mekanisme som vi har ved hver kamp, så synes jeg, at det ville være verdensklasse at have en 'statistik' side, hvor man kunne lege lidt med tallene. Det kunne som princip bare være sæson til dato (gennemsnit af karakterer), men det ville især være verdensklasse at kunne vælge kampe ud (store kampe eksempelvis) og så se gennemsnitskarakter. Det ville jeg sætte enorm pris på!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #1658 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk
Er der en venlig sjæl som kan forklare mig, hvorfor den næste La Liga kamp Real Madrid skal spille aldrig bliver vist ude i afsnittet: Næste kampe på tv fra sofabold af? Nu har jeg undret mig over det i for langtid haha.
Kampen imod Malaga bliver jo vist på tv, så det er jo ikke derfor.

Det er en dejlig service, men jeg forstår bare ikke hvorfor den næste La Liga kamp altid mangler?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 3 måneder siden #1659 af Administrationen
Du har helt ret. Tak fordi du gjorde opmærksom på det. Har kontaktet sofabold.dk om de har en forklaring på problemet.

11 år 3 måneder siden #1660 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk
Er det kun mig som ikke kan anmelde indlæg på mobilen (IPhone 6)

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrér for at se det.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 2 måneder siden #1661 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg foreslog noget lignende sidste år, så nu smider jeg det lige ind igen.

Kunne det ikke været noget at lave en sæson-bedømmelse af de enkelte spillere en gang efter sæsonens sidste kamp? Så får brugerne muligheden for at bedømme de enkelte spillere og sætte nogle ord på deres respektive sæsoner, hvorefter vi også overordnet kan se hvilke spillere der har underpræsteret i løbet af året og muligvis kåre en årets spiller.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, andreashn, Neye

11 år 2 måneder siden #1662 af JimmyBroe

Jaken skrev: Jeg foreslog noget lignende sidste år, så nu smider jeg det lige ind igen.

Kunne det ikke været noget at lave en sæson-bedømmelse af de enkelte spillere en gang efter sæsonens sidste kamp? Så får brugerne muligheden for at bedømme de enkelte spillere og sætte nogle ord på deres respektive sæsoner, hvorefter vi også overordnet kan se hvilke spillere der har underpræsteret i løbet af året og muligvis kåre en årets spiller.

Jeg er vild med ideen:)

Der er foreslået flere ting/tiltag i løbet af sæsonen. Bliver der arbejdet på noget af det i kulissen, går det i glemmebogen eller er der bare ikke bemanding/økonomi til at få det ført ud i livet?:-)

Her tænker jeg bl.a. på:
-Jakens forslag.
-At kunne sammenligne forskellige andre brugeres bedømmelser med ens egne.
-Sebbergs forslag tidligere i tråden.

Dette er blot nogle af de forslag til tiltag vi er kommet med i løbet af sæsonen. Der er sikkert flere.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 uger siden #1663 af Jelle
Besvaret af Jelle på emne Tiltag til Madridista.dk
Undskyld til de hårdtarbejdende her på siden, men det nye layout her på forummet er da godt nok forfærdeligt.

1. Når man ikke er logget ind falder posts sammen (der er ikke som sådan nogen skilning i mellem dem). Samtidig står er der 'log on' meddelelse ved hvert eneste indlæg. Se fx:
i.imgur.com/Ekep7hU.jpg

2. Når man er logget ind og fx er inde i Rygtebørsen, så behøver der ikke ud for hvert eneste indlæg være en kæmpe box for at markere at det er skrevet i den tråd man er inde i. Samtidig ser signature undelige ud, idet de ligger klods op ad 'Anmeld indlæg'. Se fx
i.imgur.com/1yXsF91.jpg

3. Når man vil poste et nyt indlæg er tekstboksen uendeligt lille (man kan kun se 2 linjer af gangen). Se fx
i.imgur.com/ZJHIbm2.jpg

4. Lidt mere en smagssag. Men hvorfor have en "handling"-knap, når der fint er plads til at de 3 svarmuligheder kunne stå fremme og derved spare clicks?
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Jelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kaká8, Sahinovic, mat_hattrick

11 år 3 uger siden #1664 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg maa desvaerre melde mig enig her. Det nye layout i forummet er horribelt.
Inden nogle spoerger "kunne du have gjort det bedre selv" saa kunne jeg naturligvis ikke det.
Dette er udelukkende en tilslutning til Jelle's konstruktive kritik :-)

11 år 3 uger siden #1665 af Administrationen
Tak for input.

#1: prøv en ctrl+f5 eller tilsvarende for den browser/os du bruger. Layoutet skulle gerne være ens om du er logget ind eller ej.

#3: hvilken browser/os bruger du? På iphone er der et fint stort tekstfelt. Evt. kan du trække i tekstboksens nederste højre hjørne hvor du så kan tilpasse tekstboksen.

11 år 3 uger siden #1666 af MMM
Besvaret af MMM på emne Tiltag til Madridista.dk
Er jeg blind (meget muligt) eller er der ikke længere en mulighed for at indsætte billeder?

11 år 3 uger siden #1667 af JimmyBroe
Jeg synes det nye layout ser fint ud. Det skal måske finpudses lidt. Men ellers ser det lidt mere friskt ud. Det mangler lidt personlighed hvis man kan sige det sådan.
Må jeg spørge, hvorfor i har lavet det om? Kan man nogle flere ting? Er det nemmere for jer at redigere i? Noget helt tredje.
Nu bruger jeg næsten kun IPhone 6 til at logge på.

Jeg kan altså også kun se to linjer, og kan ikke trække tekstbokse. Større?

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 uger siden #1668 af JimmyBroe

MMM skrev: Er jeg blind (meget muligt) eller er der ikke længere en mulighed for at indsætte billeder?

Hvordan sat du billede ind før? :D jeg har aldrig brugt selve hjemmesiden men uploadet til imgur og så kopieret linket til Madridista.dk. Har jeg spildt min tid?

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum