Tiltag til Madridista.dk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kampen imod Malaga bliver jo vist på tv, så det er jo ikke derfor.
Det er en dejlig service, men jeg forstår bare ikke hvorfor den næste La Liga kamp altid mangler?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Administrationen
-
- Administrator
-
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrér for at se det.
Jeg er her stadig XOXO
Kunne det ikke været noget at lave en sæson-bedømmelse af de enkelte spillere en gang efter sæsonens sidste kamp? Så får brugerne muligheden for at bedømme de enkelte spillere og sætte nogle ord på deres respektive sæsoner, hvorefter vi også overordnet kan se hvilke spillere der har underpræsteret i løbet af året og muligvis kåre en årets spiller.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev: Jeg foreslog noget lignende sidste år, så nu smider jeg det lige ind igen.
Kunne det ikke været noget at lave en sæson-bedømmelse af de enkelte spillere en gang efter sæsonens sidste kamp? Så får brugerne muligheden for at bedømme de enkelte spillere og sætte nogle ord på deres respektive sæsoner, hvorefter vi også overordnet kan se hvilke spillere der har underpræsteret i løbet af året og muligvis kåre en årets spiller.
Jeg er vild med ideen:)
Der er foreslået flere ting/tiltag i løbet af sæsonen. Bliver der arbejdet på noget af det i kulissen, går det i glemmebogen eller er der bare ikke bemanding/økonomi til at få det ført ud i livet?:-)
Her tænker jeg bl.a. på:
-Jakens forslag.
-At kunne sammenligne forskellige andre brugeres bedømmelser med ens egne.
-Sebbergs forslag tidligere i tråden.
Dette er blot nogle af de forslag til tiltag vi er kommet med i løbet af sæsonen. Der er sikkert flere.
Jeg er her stadig XOXO
1. Når man ikke er logget ind falder posts sammen (der er ikke som sådan nogen skilning i mellem dem). Samtidig står er der 'log on' meddelelse ved hvert eneste indlæg. Se fx:
i.imgur.com/Ekep7hU.jpg
2. Når man er logget ind og fx er inde i Rygtebørsen, så behøver der ikke ud for hvert eneste indlæg være en kæmpe box for at markere at det er skrevet i den tråd man er inde i. Samtidig ser signature undelige ud, idet de ligger klods op ad 'Anmeld indlæg'. Se fx
i.imgur.com/1yXsF91.jpg
3. Når man vil poste et nyt indlæg er tekstboksen uendeligt lille (man kan kun se 2 linjer af gangen). Se fx
i.imgur.com/ZJHIbm2.jpg
4. Lidt mere en smagssag. Men hvorfor have en "handling"-knap, når der fint er plads til at de 3 svarmuligheder kunne stå fremme og derved spare clicks?
Inden nogle spoerger "kunne du have gjort det bedre selv" saa kunne jeg naturligvis ikke det.
Dette er udelukkende en tilslutning til Jelle's konstruktive kritik :-)
- Administrationen
-
- Administrator
-
#1: prøv en ctrl+f5 eller tilsvarende for den browser/os du bruger. Layoutet skulle gerne være ens om du er logget ind eller ej.
#3: hvilken browser/os bruger du? På iphone er der et fint stort tekstfelt. Evt. kan du trække i tekstboksens nederste højre hjørne hvor du så kan tilpasse tekstboksen.
Må jeg spørge, hvorfor i har lavet det om? Kan man nogle flere ting? Er det nemmere for jer at redigere i? Noget helt tredje.
Nu bruger jeg næsten kun IPhone 6 til at logge på.
Jeg kan altså også kun se to linjer, og kan ikke trække tekstbokse. Større?
Jeg er her stadig XOXO
MMM skrev: Er jeg blind (meget muligt) eller er der ikke længere en mulighed for at indsætte billeder?
Hvordan sat du billede ind før? :D jeg har aldrig brugt selve hjemmesiden men uploadet til imgur og så kopieret linket til Madridista.dk. Har jeg spildt min tid?
Jeg er her stadig XOXO