Spansk fodbold på dansk tv

10 år 10 måneder siden #1 af manson124
Nogen der ved, hvornår der kommer en afklaring på hvor man kommer til at kunne se sæsonens kampe??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #2 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Spansk fodbold på dansk tv
Jeg har for lidt siden (igen) ringet til dem der på den ene side forhandler om rettighederne til spansk fodbold (Discovery group) og fik at vide, at de stadigvæk intet ved. Hun kunne ikke sige om det blev snart eller om det slet ikke blev til noget. Hun lød ikke videre optimistisk men sagde samtidig at de lå vandret for at få den "i land".

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Roesen7, Rasmus75

10 år 10 måneder siden #3 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Spansk fodbold på dansk tv
Efter at SBS Discovery har købt op af Eurosport og Canal 9/8, er der jo samlet blevet en kanal mindre, i det Canal 8 ikke længere findes. Der viste de jo rigtig meget spansk og italiensk fodbold - nærmest non stop fra søndag middag til søndag aften.

I dag skal de så finde plads til dansk, tysk, engelsk - og så evt. spansk og italiensk fodbold - på 6'eren, Canal 9 og Eurosport Danmark, så det må kræve, at de ændrer programfladen først og fremmest på 6'eren en del lørdag aften og eftermiddag/aften om søndagen.
Canal 9 kører jo Superliga det meste af søndagen og Eurosport Danmark kører tilsyneladende benhårdt på Bundesligaen både lørdag og søndag. Og vi har jo set, hvordan 6'eren prioriterede mellem engelsk og spansk fodbold mellem 18 og 20:30 om lørdagen, så det er da lidt bekymrende, hvordan det skal ende.

Viasat tror jeg ikke rigtig på. De kører Superligaen og 1. division i DK, engelsk PL og også fransk bold i weekenden og TV2 Sport er ærligt talt ikke en fodboldkanal.Er det hollandsk fodbold, de har nogle rettigheder til. Men de er slet ikke gearede til det med alt deres håndbold-og cykelgejl.

10 år 10 måneder siden #4 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Spansk fodbold på dansk tv
Men hvor mange kampe spilles der i Danmark, Tyskland og England, der starter lige så sent som de spanske?

Real Madrids kampe vil vist typisk starte kl. 20.30, 21.00 eller 21.30 denne sæson...

10 år 10 måneder siden #5 af Chamartin

M_linding skrev: Men hvor mange kampe spilles der i Danmark, Tyskland og England, der starter lige så sent som de spanske?

Real Madrids kampe vil vist typisk starte kl. 20.30, 21.00 eller 21.30 denne sæson...

Sidste sæson synes jeg, der var ret mange kampe kl. 16 eller 18 lørdag - især weekenden inden CL kampe ugen efter.

Men inderst inde tror jeg også, der nok skal være en kanal, der viser Madrid og Barcelonas kampe. Det er for store klubber til at ignorere. Men det vil da være synd og skam, hvis der skal gå langt imellem, at man kan se, Atletico, Sevilla, Valencia, Athletic eller Villarreal kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

10 år 10 måneder siden #6 af Realex
Besvaret af Realex på emne Spansk fodbold på dansk tv
Der er masser af plads på sendefladen. Vores (Discovery) Superliga nedtakt om søndagen slutter allerede kl. 19.00, og derfor er der masser af plads til La Liga. 6'eren er også ganske ledig søndag, da vi kun har rettigheder til PL om lørdagen.
Lørdag eftermiddag og aften er også ledig på Canal 9, da der kun er rettigheder til 2. og 5. valgs kampe i Superligaen som begge afvikles søndag.
Så der mangler ikke plads, og jeg er overbevist om at den bliver hevet hjem i sidste øjeblik. Muligvis en spillerunde for sent.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Realex.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Real HWL, andreashn

10 år 10 måneder siden #7 af Chamartin

Realex skrev: Der er masser af plads på sendefladen. Vores (Discovery) Superliga nedtakt om søndagen slutter allerede kl. 19.00, og derfor er der masser af plads til La Liga. 6'eren er også ganske ledig søndag, da vi kun har rettigheder til PL om lørdagen.
Lørdag eftermiddag og aften er også ledig på Canal 9, da der kun er rettigheder til 2. og 5. valgs kampe i Superligaen som begge afvikles søndag.
Så der mangler ikke plads, og jeg er overbevist om at den bliver hevet hjem i sidste øjeblik. Muligvis en spillerunde for sent.

Det lyder godt.
Jeg noterer også, at det blot kræver en ændring af den programflade, der hidtil har været på 6'eren lørdag aften samt søndag...og det kan jeg jo af gode grunde ikke vide, hvor indstillet man er på. Men øger man seertallene ved at vise fodbold i stedet for film og serier og kan man indkøbe transmissionerne til den rette pris, er man selvfølgelig også positiv over for det.
Samlet set, så er der dog være færre timer at gøre godt med, da Canal 8 er lukket, og jeg kunne godt tro, det især går ud over italiensk fodbold (det kan jeg så godt leve med) og sikkert også en del "mindre" spanske kampe.

10 år 9 måneder siden #8 af madridista76
Nogen der ved noget nyt??? Og hvis det i værste fald skulle ske, at kampen i morgen ikke vises i dansk tv, hvordan ser I så kampen?? Tænk, at verdens bedste liga måske ikke vises i dansk tv. Hvor er det typisk dansk...

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #9 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne Spansk fodbold på dansk tv
Utroligt at spansk fodbold er så nedprioriteret i Danmark. Hvad er der af andre alternativer ?

10 år 9 måneder siden #10 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Spansk fodbold på dansk tv
Jeg ved, at bet365 viser kampen. Ellers er der altid tys-tys siderne. :-)

10 år 9 måneder siden #11 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Spansk fodbold på dansk tv

Jeg er her stadig XOXO

10 år 9 måneder siden #12 af Siempre Madrid

JimmyBroe skrev: Www.ronaldo7.net

Det er også mit bud. Man skal ikke lægge sine penge hos andre bettingfirmaer end Betfair ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Siempre Madrid.

Leveret af Kunena Forum