Spansk fodbold på dansk tv
At vi for 2 uge i træk ikke kan se la liga fodbold på dansk tv.
La liga har så meget fodbold kvalitet, flot spil og potentiale til at blive elsket af alle fodbold elskere hvis man bare gad at gøre lige så meget ud af det, som man gøre med pl.(her snakker jeg om tv stationerne).
I Spanien befinder de bedste fodbold klubber sig, i verden. Med det bedste spil der kan være på en fodboldbane, og med kæmpestore fodboldstjerner, men vi skal stadig rende og lede på nettet for at se kampene..utroligt og ærgeligt at de ikke kreative nok på disse tv stationer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jovist kan kanalerne gøre alle de ting, som der bliver forslået i denne tråd for at tiltrække flere seer, men det koster også penge og mon ikke de har opvejet det og fundet det ikke værd, at satse på.
Det kan godt være at PL holdene er ringe i europa for tiden, men der er klart mere spænding i PL end La Liga. Klubberne har mange flere penge at gøre godt med fx. bliver en klasse spiller som Shaqiri købt til Stoke. Getafe, Sporting Eibar kan næppe tiltrække noget i samme stil. For de fleste klubber kan det heller ikke betale sig at risiker deres PL plads ved at satse alt for meget på europa league, da det ikke rigtig kan betale sig økonomisk.
For lige at sætte det hele lidt perspektiv omkring den urimeligt høje pris, så svarer det til at du normalt har en liter mælk som koster 8 kr., som du nu skal betale 40 kr. for.
Så det er ikke småpenge der skiller parterne ad.
Realex skrev: Hvis La Liga lander hos Discovery, så kan I godt forvente en fyldig dækning. Nok ikke på PL niveau, men mere end der hidtil er set.
For lige at sætte det hele lidt perspektiv omkring den urimeligt høje pris, så svarer det til at du normalt har en liter mælk som koster 8 kr., som du nu skal betale 40 kr. for.
Men venter Discovery så på, at prisen sænkes drastisk?
For i så fald tænker jeg, at vi kan vente rigtig længe, før der er bold....
M_linding skrev:
Realex skrev: Hvis La Liga lander hos Discovery, så kan I godt forvente en fyldig dækning. Nok ikke på PL niveau, men mere end der hidtil er set.
Men venter Discovery så på, at prisen sænkes drastisk?
For i så fald tænker jeg, at vi kan vente rigtig længe, før der er bold....
Ja, det er jeg bange for :/
Jeg er her stadig XOXO
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: "brasiliansk angriber" + "antallet af dværge i Snehvide"."Noget, man kan fange fisk i".
Haha, ja det er uden tvivl det bedste alternativ:)
Jeg er her stadig XOXO
- madridista76
-
- Junior bruger
-
madridista76 skrev: Nogen der ved, hvornår der kommer en afklaring på hvor man kommer til at kunne se sæsonens kampe??
Ubekræftet har Viasat i følge den svenske avis Expressen købt rettighederne til La Liga og Serie A i Sverige. Om det også gælder for Danmark melder historien ikke noget om.
Chamartin skrev:
madridista76 skrev: Nogen der ved, hvornår der kommer en afklaring på hvor man kommer til at kunne se sæsonens kampe??
Ubekræftet har Viasat i følge den svenske avis Expressen købt rettighederne til La Liga og Serie A i Sverige. Om det også gælder for Danmark melder historien ikke noget om.
Jeg tvivler meget på, at der kommer noget i stand efterhånden. Jeg er måske pessimist, men hvis ikke nu, hvornår så? La Liga og Serie A står stille på anden uge, men alligevel er der ikke kommet nyt vedrørende eventuelle tv-aftaler. Det bekymrer mig sgu....