Spansk fodbold på dansk tv
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
For jeg har bare sort skærm, både når jeg logger ind på ekstrabladet og på eversport.tv/
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Rolfes
- Gæst
-
Der står på Madridista, at Real's kamp mod Shakhtar Donetsk bliver vist på 3+.
Ifølge tv-programmet står der det er:
PSV vs Man Utd på 3+
Man City vs Juventus på Tv3sport 1
PSG vs Malmö på Tv3sport 2
Er ret utilfreds med, at de muligvis ikke viser Real Madrid (dog forskudt på tv3sport 1).
Nogen der ved noget som jeg ikke ved?
- Raúl 7
- Gæst
-
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Rolfes skrev: Hej alle herinde på forummet.
Der står på Madridista, at Real's kamp mod Shakhtar Donetsk bliver vist på 3+.
Ifølge tv-programmet står der det er:
PSV vs Man Utd på 3+
Man City vs Juventus på Tv3sport 1
PSG vs Malmö på Tv3sport 2
Er ret utilfreds med, at de muligvis ikke viser Real Madrid (dog forskudt på tv3sport 1).
Nogen der ved noget som jeg ikke ved?
Hold nu op... PSV-United??? Fair nok, der er desværre en overflod af United-fans herhjemme, men kan det virkelig være meningen, at denne prioriteres højere end kampe som City-Juve og Real-Shaktar?? :/
@Raúl 7
Jeg tror kun de viser La Liga-kampe, CL er der jo dækning på. At den danske dækning øjensynligt har nogle prioriteringsvanskeligheder, det er jo så bare ærgerligt for os og det brede publikum i al almindelighed :(
Altid Real Madrid.
Nu havde jeg og sikkert tusindevis af andre Real Madrid-fans set frem til, at kunne se vores yndlinge spille på fjernsynet, i midtugen.
Det samme skete for et par sæsoner siden; vi blev valgt fra til fordel for United. Jøsses
Er det et komplot mod Real Madrid fra den danske tv-branche? Gooosh, hvor er jeg træt af det.
Jeg er her stadig XOXO
Hvis man skal være utilfreds, så er det, at de vælger at vise Psg-Malmø, men sådan er det, så kom nu videre. Andre klubber har det på samme måde. Det er lige vilkår for alle.
Kan vi egentlig andet end at brokke os? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Jeg kan ikke se hvad problemet er. Vi skal selv møde Shakhtar! Altså Shakhtar. Jeg kunne forstå, hvis vi skulle møde Psg, men et ligegyldigt ukrainsk hold er hvem vi skal møde. United har jo alle dage været største herhjemme, så det er klart, at de foretrækker klubben med flest fans, når nu de andre kampe ikke er noget specielt.
Hvis man skal være utilfreds, så er det, at de vælger at vise Psg-Malmø, men sådan er det, så kom nu videre. Andre klubber har det på samme måde. Det er lige vilkår for alle.
Kan vi egentlig andet end at brokke os? :D
Helt objektivt, er Real-Shakthar så ikke umiddelbart noget mere attraktivt klingende end PSV-United? Altså hvis man tager Uniteds nuværende forfaftning i betragtning, og så har jeg da også på fornemmelsen, at der er lidt mere samba over Shakthars holdkort, end der over PSVs. Nuvel, den kan måske være til diskussion, men at City-Juve lyder noget mere sindoprivende, dét kan den neutrale tilskuer kun være enig i.
Der er rigtig mange United fans i Danmark, men hvis du tager summen af alle de fodboldfans der er her i landet, ja så bliver Uniteds pludselig en miniritet... Har folket ikke smag??? Jeg kan simpelthen ikke forstå, at PSV-United skulle være god forretning... Men det må det jo være, for det er selvsagt efterspørgslen som former udbuddet, men derfor skal jeg da stadig have lov til at brokke mig ;) Ift. at se mit hold på et par værdige tommer, så har jeg snart tørstet længe nok, Viasat lod umiddelbart til at kunne stille lidt af den værste trang, men nej, sådan skulle det ikke blive!
Jeg er fuldstændig på linje med Jimmy. Du plejer ellers altid at være så empatisk, Dios, hvad fanden sker der? Jeg som troede at det gamle testamente var et overstået kapitel ;)
Altid Real Madrid.