Spansk fodbold på dansk tv
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tobiasillas
- Gæst
-
Er der ikke en som kan ligge et direkte link ind her på siden så vi kan se de kampe.......er det ikke muligt at se kampene via et link uden at skulle ligge nye programmer ind.....min computer er ved at være noget gammel lort, og har derfor efterhånden svært ved at trække mere....
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Er eb.tv gratis? Det kræver ikke Premium-avisabonnement?
EB-tv er gratis. Der skal blot oprettes en bruger, hvilket ikke koster en skid. Fornuftigt alternativ. :-)
madrid2000 skrev: Koster det ikke mange penge at streame lovligt?
Hvordan kan det være, at kanalerne ikke har råd til at vise det i TV, men EB viser det gratis på nettet?
Det er en helt anden pris formentlig, når man taler rettigheder til at stream på Web TV.
Ekstrabladet har vel regnet på, at det giver så meget brugertrafik på deres site, at udgifterne dækkes af merindtægter på reklamerbannere.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Chamartin skrev:
madrid2000 skrev: Koster det ikke mange penge at streame lovligt?
Hvordan kan det være, at kanalerne ikke har råd til at vise det i TV, men EB viser det gratis på nettet?
Det er en helt anden pris formentlig, når man taler rettigheder til at stream på Web TV.
Ekstrabladet har vel regnet på, at det giver så meget brugertrafik på deres site, at udgifterne dækkes af merindtægter på reklamerbannere.
Nu bliver jeg helt i tvivl.
Man behøver slet ikke, at går på eb.dk for at se la liga og serie a.
Faktisk hedder hjemmesiden eversport.tv/ - og det er også stream fra denne side EB bruger.
Når man går på Eversport.tv og trykker på en La Liga eller serie a kamp, så står der "Available only in Denmark, Norway, Sweden and Finland."
Så jeg tvivler på EB har købt noget som helst: Det er måske de oprindelige ejer af rettigheder, som har været så flinke, at give gratis adgang til kampene, mens forhandlingerne står på.
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...a-ebdk-i-dag/5728928
Deres afspiller melder, at visning start om 4 timer.
Sidder også på Eversport, men der sker desværre ligeså lidt.
Hilfe bitte!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Kan i få Tipsbladets stream til at virke? Min siger, at den først bliver tilgængelig om 4 timer og 30 min.
Sidder også på Eversport, men der sker desværre ligeså lidt.
Hilfe bitte!
Det samme her!
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...-direkte-her/5728928