Spansk fodbold på dansk tv

10 år 10 måneder siden #97 af Kassow-Rossing
Jeg tror vi må vænne os til at den danske fodboldfan ikke længere vægter holdenes kvalitet over nemheden i at udtale spillernes navne.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #98 af FranciscoISCO
Jeg tænker at det er noget, man har tjekket op omkring, men hvis folk virkelig hellere vil se United, år efter år, i den ene kedelige pulje efter den anden, så forstår jeg simpelthen bare ikke efterspørgslen... Jeg er Real fan (chok), men på tirsdag kommer jeg nok til at have et halvt øje på City-Juve kampen. Og hvis Real ikke spillede, så kun jeg da ikke drømme om at spilde to timer af mit liv på Uniteds besøg i mægtige Eindhoven, når der så åbenlyst er mere kvalitet at finde andetsteds! Sådan må der da være en bredere skare af fodboldfans der har det som mig?

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

10 år 10 måneder siden #99 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Spansk fodbold på dansk tv
Viasats tre største satsninger i fodbold hedder Superliga, EPL og CL.
Viasat har stor interesse i at de hold, der går igen i EPL og CL promoveres og vises mest muligt, så folk fatter interesse for begge turneringer. Vi taler her nok de lidt marginale tv seere, der ikke sluger alle kampe råt. Men det er jo også dem, de gerne vil fange og have til at se begge turneringer.

Det går så desværre ud over de fans, der holder med hold fra andre nationer, uanset om disse hold er bedre end de fire engelske. Det er øv, men sådan er moderne fodbold jo i tv. Gennem kommercielt.

10 år 10 måneder siden #100 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Spansk fodbold på dansk tv
Viasat er til grin.

PSV - United... wow. virkelig?

Jeg er egenligt ikke forarget over, at de ikke viser Real Madrid, men at de ikke viser Juventus - City.

I det mindste slipper for at se Liverpool mod random østeuropæiske hold på 3+ i år.

10 år 10 måneder siden #101 af madrid2000
Som stor cricket fan er jeg vant til links/streams, så jeg klar mig nok lidt nemmer gennem denne krise end de fleste.

Det er meget rigtig at Viasat viser Engelske hold for at promover deres product som er EPL.

10 år 10 måneder siden #102 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Spansk fodbold på dansk tv

madrid2000 skrev: Som stor cricket fan er jeg vant til links/streams, så jeg klar mig nok lidt nemmer gennem denne krise end de fleste.

Det er meget rigtig at Viasat viser Engelske hold for at promover deres product som er EPL.

På det grundlag er det så vigtigt, at de engelske hold fejler stort i Europa igen.

Det eneste jeg som neutral CHL seer kræver er, at se de bedste fodboldspillere folde sig ud. Det er jo nærmest hjernevaskning med al den PL propaganda... og det ser ikke just ud til at stoppe.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, andreashn

10 år 10 måneder siden #103 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spansk fodbold på dansk tv
FranciscoISCO skrev:

Helt objektivt, er Real-Shakthar så ikke umiddelbart noget mere attraktivt klingende end PSV-United? Altså hvis man tager Uniteds nuværende forfaftning i betragtning, og så har jeg da også på fornemmelsen, at der er lidt mere samba over Shakthars holdkort, end der over PSVs. Nuvel, den kan måske være til diskussion, men at City-Juve lyder noget mere sindoprivende, dét kan den neutrale tilskuer kun være enig i.

Der er rigtig mange United fans i Danmark, men hvis du tager summen af alle de fodboldfans der er her i landet, ja så bliver Uniteds pludselig en miniritet... Har folket ikke smag??? Jeg kan simpelthen ikke forstå, at PSV-United skulle være god forretning... Men det må det jo være, for det er selvsagt efterspørgslen som former udbuddet, men derfor skal jeg da stadig have lov til at brokke mig ;) Ift. at se mit hold på et par værdige tommer, så har jeg snart tørstet længe nok, Viasat lod umiddelbart til at kunne stille lidt af den værste trang, men nej, sådan skulle det ikke blive!

Jeg er fuldstændig på linje med Jimmy. Du plejer ellers altid at være så empatisk, Dios, hvad fanden sker der? Jeg som troede at det gamle testamente var et overstået kapitel ;)

Hvis du spørger mig, så er en kamp med Real Madrid involveret altid mere attraktivt, men langt størstedelen af mine venner, kollegaer, bekendte, og hvem jeg nu ellers snakker med, så vil de nok sige nej. Helt objektivt, så handler det jo slet ikke om hvad vi synes der er bedst, men hvad der er penge i. Det er nemlig derfor jeg slet ikke fatter, at det kan komme bag på folk, og jeg forstår slet ikke trangen til altid at brokke sig. Folk har det meget værre end os, så der kom min empatiske side frem igen ;D
Folk vil se spænding, og det bliver der altså bare ikke i vores opgør. Inden 1. halvleg, så er kampen overstået, og samba er der på ingen måder over Shakthar længere. Så deres 2. kamp imod Wien. Det var forfærdeligt. De er på ingen måder gode som de var engang.
Egentlig også røv ligegyldigt :D Min pointe er egentlig bare, at jeg sagtens kan forstå de ikke viser Real Madrid - Shakthar på 3plus. At de så slet ikke viser den er mig en gåde, men de der morbo's lægger man stor vægt på. Zlatan i Malmø er da noget specielt, men who really cares? :D

Viaplay ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 10 måneder siden #104 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Spansk fodbold på dansk tv
Synes jeg har hørt om et program der hedder xbmc eller Kodi og noget software ved navn sportdevil..?

• basse
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #105 af basse
Besvaret af basse på emne Spansk fodbold på dansk tv
ALLE kampe vises live på viasat,HVIS man har den store pakke.
Ved ikke hvilken kanal det bliver på ,men der er 6 stk viasat exstra kanaler i pakken,her vises alle kampe live.
Det er som regel med speak fra det pågældende land,hvilket kan være p.... irriterende,men hellere det end ingen bold.

10 år 10 måneder siden #106 af DarioGomez
Men Dios har jo helt ret.

Det er absolut ingen seerværdi i vores kamp - og hvis vi ser lidt mere overordnet på det, så er det nogle dumme hold, vi spiller samme dag som.

City, Juventus, Paris og United vil altid også kandidere til at være hovedretten, og ja - gu' er det da træls, men omvendt så er det ikke så underligt endda.

Og hvis man ser på styrken hos Donetsk, så er det vel ret beset et hold, vi bør slå med mindst tre eller fire mål.
Jeg tør i hvert fald roligt oddse på, at vi vinder med mindst tre, og det indikerer jo blot, at den kamp er komplet blottet for spænding.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

10 år 10 måneder siden #107 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Spansk fodbold på dansk tv
Hvilken kamp 3+ vælger at vise handler om én ting: Hvilken klub har flest fans?

Jeg vil vove den påstand, at Manchester United har flere fans end Juventus og Manchester City..... tilsammen. Men hvad kan sidstnævntes fan-gruppe brokke sig over? Kampen bliver jo vist.

3+: PSV - Manchester United
Tv3sport1: Manchester City - Juventus
Tv3sport2: PSG - Malmö FF

Og jeg kan faktisk godt forstå, hvorfor man vælger at smide Zlatan - Malmö FF ind i programmet og udelader Real Madrid - Donetsk. Førstnævnte er sgu en mere interessant historie. Nuvel, jeg vil da gerne erkende, at jeg godt vil se Real Madrid på hovedkanalen, men alt i alt er jeg ikke utilfreds. De plejer alligevel ikke at have noget konstruktivt at sige om VORES klub :-)
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Daniel.

10 år 10 måneder siden #108 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Spansk fodbold på dansk tv

Daniel skrev: Hvilken kamp 3+ vælger at vise handler om én ting: Hvilken klub har flest fans?

Jeg vil vove den påstand, at Manchester United har flere fans end Juventus og Manchester City..... tilsammen. Men hvad kan sidstnævntes fan-gruppe brokke sig over? Kampen bliver jo vist.

3+: PSG - Manchester United
Tv3sport1: Manchester City - Juventus
Tv3sport2: PSG - Malmö FF

Og jeg kan faktisk godt forstå, hvorfor man vælger at smide Zlatan - Malmö FF ind i programmet og udelader Real Madrid - Donetsk. Førstnævnte er sgu en mere interessant historie. Nuvel, jeg vil da gerne erkende, at jeg godt vil se Real Madrid på hovedkanalen, men alt i alt er jeg ikke utilfreds. De plejer alligevel ikke at have noget konstruktivt at sige om VORES klub :-)

PSG - Manchester United er alligevel en kamp, jeg gerne vil se ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum