Spansk fodbold på dansk tv
Pelle skrev:
Daniel skrev: Hvilken kamp 3+ vælger at vise handler om én ting: Hvilken klub har flest fans?
Jeg vil vove den påstand, at Manchester United har flere fans end Juventus og Manchester City..... tilsammen. Men hvad kan sidstnævntes fan-gruppe brokke sig over? Kampen bliver jo vist.
3+: PSG - Manchester United
Tv3sport1: Manchester City - Juventus
Tv3sport2: PSG - Malmö FF
Og jeg kan faktisk godt forstå, hvorfor man vælger at smide Zlatan - Malmö FF ind i programmet og udelader Real Madrid - Donetsk. Førstnævnte er sgu en mere interessant historie. Nuvel, jeg vil da gerne erkende, at jeg godt vil se Real Madrid på hovedkanalen, men alt i alt er jeg ikke utilfreds. De plejer alligevel ikke at have noget konstruktivt at sige om VORES klub :-)
PSG - Manchester United er alligevel en kamp, jeg gerne vil se ;-)
Du får dit V i stedet for G ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg skal nok holde inde med mine udbrud omkring det her problem:D
Jeg er her stadig XOXO
- JJ-86
- Gæst
-
viaplay.dk/package_sport
Og til jer som er nysgerrige, kan i se det aktuelle sports program de næste 5 dage på viaplay: viaplay.dk/sport
JJ-86 skrev: Til dem som ikke vil stream kampen, må I investere i en viaplay konto. Der vises alle CHL kampene, og det koster 229,- om måneden. Det er selvfølgelig dyrt, hvis man KUN skal se CHL kampene. Der vises dog også Premier League, men ja der er også film og serier.
viaplay.dk/package_sport
Og til jer som er nysgerrige, kan i se det aktuelle sports program de næste 5 dage på viaplay: viaplay.dk/sport
Det er jeg klar over. Hvilket selvfølgelig latterliggør mit brokkeri lidt. Men 229kr for at se Real Madrid spille max 2 gange om måneden. Det er alligevel i overkanten når jeg ved siden af ligger tusindevis af kroner i en stor youseepakke hvert år.
PrL kan jeg jo se i fjernsynet, film og alt det andet kan man se på anden vis.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
JJ-86 skrev: Til dem som ikke vil stream kampen, må I investere i en viaplay konto. Der vises alle CHL kampene, og det koster 229,- om måneden. Det er selvfølgelig dyrt, hvis man KUN skal se CHL kampene. Der vises dog også Premier League, men ja der er også film og serier.
viaplay.dk/package_sport
Det er jeg klar over. Hvilket selvfølgelig latterliggør mit brokkeri lidt. Men 229kr for at se Real Madrid spille max 2 gange om måneden. Det er alligevel i overkanten når jeg ved siden af ligger tusindevis af kroner i en stor youseepakke hvert år.
Jimmy har du overvejet sopcast ? Lidt ala vlc.. Og så finder man bare et sopcast link ?
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
r-mb-q skrev:
JimmyBroe skrev:
viaplay.dk/package_sport
Jimmy har du overvejet sopcast ? Lidt ala vlc.. Og så finder man bare et sopcast link ?
Jeg fanger dig lige på messenger senere makker, så må du fortælle mig om det:)
Jeg er her stadig XOXO
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Jeg så Inter Vs. Milan her i weekenden på eversport - der var der altså kommentator med - så man kan vel håbe vi også for en, da det lige gøre det lidt sjovere også selvom de ofte bare er baggrundstøj ;)
RAUL!!!!
Raul-Madrid skrev: Nogle der ved om CHL også bliver vist på Eversport og evt. med kommentator ??
Jeg så Inter Vs. Milan her i weekenden på eversport - der var der altså kommentator med - så man kan vel håbe vi også for en, da det lige gøre det lidt sjovere også selvom de ofte bare er baggrundstøj ;)
Jeg har været ved at browse rundt i Eversport, men jeg kan simpelthen ikke finde et stream til CL kampene.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Raul-Madrid skrev: Nogle der ved om CHL også bliver vist på Eversport og evt. med kommentator ??
Jeg har været ved at browse rundt i Eversport, men jeg kan simpelthen ikke finde et stream til CL kampene.
Nej det ser umiddelbart kun ud til at gælde for La Liga og lidt andre ligaer. Er vi sikre på at de (Eversport) også viser næste weekends kampe? Jeg mener bare, EB skrev/sagde at de kun ville vise sidste weekends kampe - i første omgang ihvertfald.
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Jeg ser frem til at prøve Sopcast-metoden, som sidens fys' lige guidede mig igennem igår.
Så skal vi to vist lige have en fb-chat senere <3
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
JimmyBroe skrev: Jeg ser frem til at prøve Sopcast-metoden, som sidens fys' lige guidede mig igennem igår.
Så skal vi to vist lige have en fb-chat senere <3
Afgjort:)
Jeg er her stadig XOXO