Spansk fodbold på dansk tv
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real-Madridista
- Gæst
-
www.bold.dk/nyt/bolddk-viser-la-liga-og-serie-a - lækkert :)
Real-Madridista skrev: Så er der kommet nyt vedr. den spanske liga på dansk tv.
www.bold.dk/nyt/bolddk-viser-la-liga-og-serie-a - lækkert :)
Haha...det er vildt. Gad vide, om det fortsætter sådan uge efter uge gennem hele sæsonen.
Så mange sportssites findes der vist trods alt ikke i DK, så de kommer vist til at købe det på skift.
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
eversport.tv/football/la-liga/2015/9/19/madrid-vs-granada
Det bliver desuden spændende at se, hvordan Rafa blander kortene med alle vores skader. Kunne godt forestille mig, at Arbeloa starter inde.
Keylor
Arbeloa, Pepe, Varane, Carvajal
Modric, Kroos
CR, Isco, Jesé
Benzema
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Har lige tjekket Eversport, og det er vist dem, der viser kampen igen. Det var rigtigt godt sidst, så det glæder mig. Gad vide, om man kan købe abonnement direkte hos dem?
Det bliver desuden spændende at se, hvordan Rafa blander kortene med alle vores skader. Kunne godt forestille mig, at Arbeloa starter inde.
Keylor
Modric, Kroos
CR, Isco, Jesé
Benzema
Madridista.dk viser det hele!!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
DarioGomez skrev: Har lige tjekket Eversport, og det er vist dem, der viser kampen igen. Det var rigtigt godt sidst, så det glæder mig. Gad vide, om man kan købe abonnement direkte hos dem?
Keylor
Modric, Kroos
CR, Isco, Jesé
Benzema
Madridista.dk viser det hele!!!
Ej hvor er det genialt. Åh fremtiden er her! Bliver lidt (ret) glad inden i med sådan en nyhed.
Jeg har bare et spørgsmål: Hvordan ser fremtiden ud med sådan en ordning? Kan der altså i al evighed vises Madrid på madridista.dk?
- madridista76
-
- Junior bruger
-
Det er dog ikke bekræftet, og om det gælder hele Norden eller kun Norge melder historien ikke noget om. Finder det sandsynligt at det må gælde alle lande.
- JJ-86
- Gæst
-
Chamartin skrev: I følge et norsk netmedie skulle MTG Viasat have købt rettighederne til La Liga og Serie A.
Det er dog ikke bekræftet, og om det gælder hele Norden eller kun Norge melder historien ikke noget om. Finder det sandsynligt at det må gælde alle lande.
MTG køber LA Liga og Serie A
MTG køber LA Liga og Serie A
MTG, der står bag Viasat-kanalerne, har købt rettighederne til Serie A og La Liga i Danmark frem til 2018.
Rettighederne til at vise spansk og italiensk fodbold i Danmark har længe været i spil, men nu har MTG slået til at sikret sig retten til at vise La Liga og Serie A frem til sommeren 2018, medddeler de i en pressemeddelelse.
Vi er selvsagt stolte over, at vi nu kan føje yderligere en massiv mængde af topfodbold til vores i forvejen store rettighedsportefølje, siger MTG-direktør Kim Poder i en pressemeddelelse.
MTG, der står bag Viasat-kanalerne og Viaplay, har i forvejen rettigheder til at vise Premier League, Ligue 1 og en del af kampene i de bedste to rækker i Danmark.
kilde: Bold.dk