Spansk fodbold på dansk tv
Og de viser minsandten allerede fodbold denne weekend :-)
De kan da lige signe Bruun og Piil oveni hatten ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Realex skrev: Jeg håber SÅ meget at Werge kommer til at kommentere alle vores kampe! ;)
Jeg har hørt, at han skal have "Atlédico" Madrid ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg har hørt, at han skal have "Atlédico" Madrid ;-)
Men hvad skal der så blive af langsomme Sjesse? :(
JJ-86 skrev:
Chamartin skrev: I følge et norsk netmedie skulle MTG Viasat have købt rettighederne til La Liga og Serie A.
Det er dog ikke bekræftet, og om det gælder hele Norden eller kun Norge melder historien ikke noget om. Finder det sandsynligt at det må gælde alle lande.
MTG køber LA Liga og Serie A
MTG køber LA Liga og Serie A
MTG, der står bag Viasat-kanalerne, har købt rettighederne til Serie A og La Liga i Danmark frem til 2018.
Rettighederne til at vise spansk og italiensk fodbold i Danmark har længe været i spil, men nu har MTG slået til at sikret sig retten til at vise La Liga og Serie A frem til sommeren 2018, medddeler de i en pressemeddelelse.
Vi er selvsagt stolte over, at vi nu kan føje yderligere en massiv mængde af topfodbold til vores i forvejen store rettighedsportefølje, siger MTG-direktør Kim Poder i en pressemeddelelse.
MTG, der står bag Viasat-kanalerne og Viaplay, har i forvejen rettigheder til at vise Premier League, Ligue 1 og en del af kampene i de bedste to rækker i Danmark.
kilde: Bold.dk
Hold da op. Viasat læser åbenbart med herinde, siden de føler sig foranlediget til at skulle offentliggøre aftalen netop nu :P
- StefanR
- Gæst
-
Realex skrev: Jeg håber SÅ meget at Werge kommer til at kommentere alle vores kampe! ;)
Ja eller Jan Mølby!
Ser man lige listen over kommentatorer : Derudover stiller TV3 SPORT med det suverænt stærkeste hold af kommentatorer og eksperter, der blandt andet tæller Jan Mølby, Brian Laudrup, Preben Elkjær, Peter Kjær, Per Frimann, Jesper Grønkjær, Jesper Thygesen og Peter Graulund. - See more at: www.viasat.dk/tv/premiere-league-i-tv-faq#sthash.8Ry83rCI.dpuf.
Så er jeg altså ikke imponeret! Jeg håber inderligt at de ansætter nogen med indblik i spansk fodbold, så vi ikke udelukkende skal høre om BPL mens vi ser Liga BBVA :/
NCF er en vidende mand, ligesom Grønborg nok kan overtales til at kommentere et par kampe eller to. Personligt synes jeg også, at Grønkjær, Thygesen, Kjær og Frimann leverer gode jobs, såvel i studiet, som i boksen. De er generelt godt forberedt, hvorfor jeg ikke er videre bekymret.
Dog kommer jeg til at savne Piil og Bruun!
På nær NCF, så er sgu ikke mange at råbe hurra for i forvejen hos dem.
Men super at der endeligt kommer La Liga i dansk tv!
- Storken
- Gæst
-
Realex skrev: Viasat bør hente danmarks bedste og mest kompetente kommentator, når det gælder spansk fodbold; Jonas Schwartz.
På nær NCF, så er sgu ikke mange at råbe hurra for i forvejen hos dem.
Men super at der endeligt kommer La Liga i dansk tv!
Du arbejdede ved Discovery ikke sandt? Hvordan ser det ud hos jer, når de fleste fodboldrettigheder er hos MTG efterhånden? Skal vi forvente at se Morten Bruun, Peter Piil, Bischoff osv hos konkurrenterne inden længe?
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Og hvor krydser jeg dog uendeligt meget fingre for, at vi får Grønborg tilbage!