Sæsonen 2015-2016 - II
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev: Jeg synes godt nok, at I undervurderer City! Jeg ser det som en 50/50. Set ud fra et ønske om at nå finalen, kunne det naturligvis ikke være bedre. Jeg ser os ikke stærke nok til at slå hverken Bayern eller Atletico over to kampe.
Bayern er selvfølgelig stærke, men de har ikke set vanvittig effektive ud i årets ChL, så er Atletico vores skrækmodstander.
City er jeg overraskede over er nået så langt, og hvis man slår PSG ud, så skal de tages alvorligt, men mon ikke der er kommet andre boller på suppen i truppen efter 2-0- nederlaget mod Wolfsburg? Jeg tror, man står med rigtige gode chancer, og det skal selvfølgelig ses som en lille fiasko, hvis man ryger ud til City, når guleroden er en CHL-finale
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
De sidste 3 semifinaler har vi to gange trukket det på papiret letteste hold (Dortmund og Juventus) og en gang har vi trukket det på papiret sværeste hold (Bayern München). Vi ved alle hvilken gang vi endte med trofæet.
Vi har bare en skidt tendens til at være vores egen værste fjende når vi er favoritter i de her semifinaler og det kunne ske igen. For et år siden jublede vi også over at trække Juve og det ser ud til vi allerede fejrer den her lodtrækning.
Med alt det sagt, så er det da stadig drømmelodtrækningen på forhånd. Vi er et bedre hold og har flere strenge at spille på. City har ligesom os haft en ret middelmådig sæson, hvor liga og pokalturneringer er slut for lang tid siden, men ligesom os er de måske ved at finde formen ligesom os.
Bliver spændende kampe og en fantastisk finale der vil vente hvis vi kom videre mod enten vores lokalrivaler eller europæiske rivaler.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Hvis vi ikke kan slå City over to kampe, så har vi på ingen måder klassen til at spille en finale.
Med en taktisk klog og dedikeret indsats, så slår vi (næsten) helt sikkert City ud. Især hvis Ronaldo vil det, på samme måde som han ville slå tysken. Og jeg tror at han er ultra motiveret:)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
City første.
Det må kun gå en vej!!
Siempre Madrid skrev: I en semifinale skal man ikke forvente spadsereture, MEN
Hvis man nu selv kunne vælge sin (mulige) vej til finalen, tror jeg ikke at lodtrækningen kan gøres meget bedre. To koncentrerede indsatser skal være nok.
Men er vi så ikke tilbage ved problemets kerne? At hver eneste gang, vi har fået serveret matchbolden for fødderne, så ødsler vi muligheden væk ved ikke at være fokuserede/koncentrerede nok.
Hvis ikke vores spil på udebane snart ændrer sig, så tror jeg, at vi løber ind i en røvfuld. Måske endda så stor at returkampen kan være ligegyldig.
P.S. Beklager pessimismen - det er bare som om, at historien gentager sig.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Dog vil jeg knytte en lille kommentar:
Jeg ser Man City som den mindst sværeste modstander af de resterende klubber, og jeg kan dermed godt kaste mig ud i koret der er tilfredse med lodtrækning. Problemet opstår dog først når spillerene OGSÅ overtager fansenes indstilling, og her går det galt.
Jeg er glad og optimistisk ovenpå lodtrækning, og vil såmænd juble. – MEN hvis jeg og andre madridistas gør det ukritisk, vil det åbenbart smitte af på aviser, og dermed også af på spillerne. Dét ønsker jeg såmænd ikke, så af den grund vil jeg dæmpe mig.
Såh.. :
Det bliver en svær kamp, og jeg håber ikke Real Madrid tager det let og gentager det samme fejl som mod Juventus/Dortmund/Wolfsburg. Det håber jeg flere Madridistas føler det samme i Madrid-byen, så vi ikke ubevidst gøre vores spillere skødeløse.
Jeg husker stædigvæk lodtrækningen mod Juventus, og endnu mere knockoutet fra zebraen. Det håber jeg er banket grundigt ind i spilletruppen.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Pelle skrev:
Hvis man nu selv kunne vælge sin (mulige) vej til finalen, tror jeg ikke at lodtrækningen kan gøres meget bedre. To koncentrerede indsatser skal være nok.
Men er vi så ikke tilbage ved problemets kerne? At hver eneste gang, vi har fået serveret matchbolden for fødderne, så ødsler vi muligheden væk ved ikke at være fokuserede/koncentrerede nok.
Hvis ikke vores spil på udebane snart ændrer sig, så tror jeg, at vi løber ind i en røvfuld. Måske endda så stor at returkampen kan være ligegyldig.
Jaa når vi fans er glade, så det selvfølgelig med den forventning om at de rent faktisk tager opgaven seriøst og ikke også tænker at det her er en "gratis" kamp.
City er ikke langt fra det niveau, Juve havde sidste år, eller Dortmund der slog os ud. Ronaldo er selvfølgelig motiveret som altid, så det handler bare om resten af holdet.
De er faktisk glade for deres lodtrækning.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
SR4 skrev:
Pelle skrev:
Jaa når vi fans er glade, så det selvfølgelig med den forventning om at de rent faktisk tager opgaven seriøst og ikke også tænker at det her er en "gratis" kamp.
City er ikke langt fra det niveau, Juve havde sidste år, eller Dortmund der slog os ud. Ronaldo er selvfølgelig motiveret som altid, så det handler bare om resten af holdet.
Enig - vi er vores egen største fjende. Nu har vi bare set de sidste 3 ud af 4 år, hvordan vi har taget på opgaven mod hhv. Juve, Dortmund og nu i år mod Wolfsburg, som var lige ved at koste. Det er som om holdet Real Madrid altid er bedst mod de allerstørste, mens man sjældent indfrier forventningerne, når man er favorit. Jeg håber af hele mit hjerte, at jeg tager fejl. Skulle det være tilfældet, er der naturligvis skub-op-is til hele Madridista.dk.
"Maybe they hate me because I'm too good."