Sæsonen 2015-2016 - II
- Tore Hansen
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Tore Hansen skrev: Ronaldo har scoret mål den her sæson men brænder mange store chancer det er heller ikke tit han sætter sin modspillere af og så brænder han på straffe. Han har brændt på de to seneste straffespark først mod Sevilla og så i går mod bulgarien . Jeg tror bare han falder i niveau mere og mere.
Nu må du altså lige stoppe.. Hvad i alverden er det for noget at sige, ikke noget personligt. Men det her kan jeg simpelthen ikke tåle :D
"Ronaldo har scoret mål, men brænder mange store chancer" ... hvad er du ikke lige forstår her? Ja, han brænder chancer, men han er altså stadigvæk vores mest scorende angriber, og please lad vær med at fortælle mig at spillere som Messi, Neymar eller Suarez score på SAMTLIGE af deres chancer. Spillere brænder chancer, det hør da med til spillet, det kan da ikke være rigtigt at Ronaldo skal kritiseres for ikke at score på Alle sin chancer.
"så brænder han på straffe. Han har brændt på de to seneste straffespark først mod Sevilla og så i går mod bulgarien . Jeg tror bare han falder i niveau mere og mere" det her er da godt nok det bedste argument jeg har hørt i hele mit liv. Kom nu lig altså... Hvis du egentlig skal kritiser ham for at falde i niveau eller noget andet, så kom da med noget ordentlig budskab. Det nytter altså ikke rigtig noget, at du bare kritiser ham og så giver dit budskab på baggrund af, at han har misset de 2 seneste straffespark og fordi han misser en stor chancer her og der.
Hvis det skal være på baggrund af straffespark, at du mener man kan falde i niveau. Jamen lad os da lige få det hele med så. Vores kære venner i Barcelona:
- Messi: 7 straffespark tager: 4 misset
- Suarez 3 taget: 2 misset
- Neymar 6 taget: 2 misset
Og så vores egen superstjerne:
- Ronaldo 9 taget: 3 misset.
Altså kan jeg konkludere, at Ronaldo og Neymar er verdens bedste fodboldspiller med et kæmpe margin.
Du kan godt høre at det lyder torske dumt ikk?
Jeg er tilhænger af Ronaldo, ja, men jeg er ikke vild med ham på mange andre faktor end hans misset straffespark. Jeg vil ikke være utilfreds på nogen måder, hvis man kom af med Ronaldo hellere.
- Bindslev
- Gæst
-
har du hørt udtrykket: The earth is covered by 70% sea, the rest of it by N'golo Kante :p
Han har simpelthen været sensastionel god i denne sæson!! det kan man bare ikke komme udenom. Ham er jeg HELT på bølgelængde med at hente.
MEN MEN MEN at kalde ham bedre end Claude Makelele pga en sæson???? aaarrrgh lad os lige holde godt øje med ham de kommende sæsoner, så kan vi snakke om det igen :)
HALA MADRID!!
- Tore Hansen
- Gæst
-
Marca ser frem mod lørdagens startopstilling. De er bl.a. inde på at Pepe har slået Varane af holdet, og det samme har Danilo med Carvajal og Casemiro med James.
Sidstnævnte kan nemt resultere i et salg, tror jeg:)
M_linding skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163f3f5b8b4624.html
Marca ser frem mod lørdagens startopstilling. De er bl.a. inde på at Pepe har slået Varane af holdet, og det samme har Danilo med Carvajal og Casemiro med James.
Synes virkelig at det er en dejlig opstilling. Spændende om det ender sådan.
Især indførelsen af en 6'er og Pepes erfaring og overblik er fortrøstningsfuld.
PS. God kamp til de der tager til Tyskland. Ville gerne med, men studenter økonomien r desværre ikke til det.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
M_linding skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163f3f5b8b4624.html
Synes virkelig at det er en dejlig opstilling. Spændende om det ender sådan.
Især indførelsen af en 6'er og Pepes erfaring og overblik er fortrøstningsfuld.
Jeg er også meget positiv. Det er dejligt at se, at Zidane kan bænke James til fordel for Casemiro, uden at han får en masse jakkesæt på nakken (tilsyneladende).
- Raúl 7
- Gæst
-
Raúl 7 skrev: Hvordan Carvajal har spillet sig af er mig en gåde. Stakkels mand. Han har ikke gjort andet end at spille glimrende og ellers holde sin kæft. Så kommer dyrtindkøbte Danilo ind fra højre og snupper Carvajal's plads mens han er skadet. Nu ender det vel med at vi slipper vores eget spanske talent Carvajal til en anden klub og ser ham udfolde sig der. Argh, jeg gider ikke den her ledelse mere.
Man kan dog ikke tage noget fra Danilos præstationer på det seneste. Han har virkelig gjort det fornemt på både højre og venstre back. Jeg synes, at han begynder at vise, hvorfor vi investerede så massivt i ham. Blot min holdning.
Carvajal er dog med længder en af mine absolutte favoritter på det nuværende Madrid-hold, hvorfor jeg altid håber, at han starter inde. Han byder ganske enkelt ind med mere offensivt end Danilo. Jeg kan ikke helt finde ud af med mig selv, hvad jeg helst ser i El Clasico. En defensiv orienteret back, der kan stoppe Neymar, eller en offensivt orienteret back, der utvivlsomt vil kunne hjælpe Bale ude på højrekanten.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Raúl 7 skrev: Hvordan Carvajal har spillet sig af er mig en gåde. Stakkels mand. Han har ikke gjort andet end at spille glimrende og ellers holde sin kæft. Så kommer dyrtindkøbte Danilo ind fra højre og snupper Carvajal's plads mens han er skadet. Nu ender det vel med at vi slipper vores eget spanske talent Carvajal til en anden klub og ser ham udfolde sig der. Argh, jeg gider ikke den her ledelse mere.
Hvad har ledelsen nu gjort? Er det nu også forkert, at hente gode spillere til bredden? Vil du tænke det samme, hvis Modric og Marcelo begge brækker et ben?
Jeg kan også godt lide Carvajal, men der er intet negativt ved at Danilo har spillet sig op. Hvis Carvajal fortjener at spille for Real Madrid, så arbejder han på at få sin plads tilbage - og sådan tror jeg også at han selv tænker!
På længere sigt skal Carvajal nok tilkæmpe sig pladsen itilbage. Han er en klart mere komplet højreback end Danilo og spanierens bundniveau er ligeledes mere stabilt.
Danilo og Carvajal havde begge gode kampe på venstreback positionen, og jeg mener ikke Carvajal spillede sig af holdet imod Celta. Jeg mener så heller ikke at Danilo spillede så godt at han slog Carvajal af holdet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.