Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 2 måneder siden #781 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2015-2016 - II

asp3200 skrev: Vigtigt vi starter ude, lad os håbe spillerne indser alvoren.

Hvorfor antager du altid, at spillerne er mongoler (undskyld ordvalget).

Der er naturligvis ingen i Real Madrid som ikke er klar over, at en 1/2-finale mod City er en hård opgave. Det er ikke ensbetydende med, at de kan kontrollere spillet igennem 180 minutter, for City har jo også deres muligheder for at gøre et godt arbejde. Men lad os nu lige vente med at hive paraplyen frem, før det evt. begynder at regne.

Real Madrid er for helved ikke nogen børnehave - prøv nu at se lidt mere nuanceret på tingene;)

.....................

(Mit indlæg er måske lige så meget til de øvrige pessimister, som det er til asp3200. De samme brugere som afviste enhver chance for sejr over Barcelona og Wolfsburg)
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved M_linding.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #782 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

M_linding skrev:

Der er naturligvis ingen i Real Madrid som ikke er klar over, at en 1/2-finale mod City er en hård opgave. Det er ikke ensbetydende med, at de kan kontrollere spillet igennem 180 minutter, for City har jo også deres muligheder for at gøre et godt arbejde. Så lad os nu lige vente med at hive paraplyen frem, før det evt. begynder at regne.

Real Madrid er for helved ikke nogen børnehave - prøv nu at se lidt mere nuanceret på tingene;)

.....................

(Mit indlæg er måske lige så meget til de øvrige pessimister, som det er til asp3200. De samme brugere som afviste enhver chance for sejr over Barcelona og Wolfsburg)

Du har faaet et tak, fordi jeg som saadan deler dit synspunkt, og altid forholder mig optimistisk.

Naar det saa er sagt, saa er der nok mange der opfatter spillerne som mongoler fordi vi har set dem vaere det saa mange gange foer.
Mod Juve sidste aar. Mod Barca i efteraaret. I foerste kamp mod Wolfsburg.
Der er mange flere eksempler, men disse er tre af de helt klare over det sidste aar.
Det er simpelthen ubegribeligt at de ikke formaar at vaere finde et tilstraekkeligt spaendingsniveau kampe som disse.
Derfor kan jeg godt forstaa at mange er pessimistiske. Det betyder dog ikke at jeg ikke ogsaa finder det traettende at se folk lufte meninger paa et Real Madrid forum, om at de mere eller mindre forventer at vi faar roevfuld konstant. Jeg forventer at vi vinder hver eneste kamp, men jeg forholder mig ogsaa realistisk, og ved, at der kommer udfald engang imellem.

Jeg forventer kraftigt at se Real Madrid spille den finale, og saa maa vi vurdere vores chancer i den kamp, naar vi kommer dertil :-)

10 år 2 måneder siden #783 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

M_linding skrev:

Der er naturligvis ingen i Real Madrid som ikke er klar over, at en 1/2-finale mod City er en hård opgave. Det er ikke ensbetydende med, at de kan kontrollere spillet igennem 180 minutter, for City har jo også deres muligheder for at gøre et godt arbejde. Men lad os nu lige vente med at hive paraplyen frem, før det evt. begynder at regne.

.....................

Mongoler?, jeg skriver de skal indse alvoren og ikke gentage udekampen mod Wolfsburg som var en katastrofe. En stor del af spillerne er primadonnaer i mine øjne som ikke tager sig sammen og kæmper for holdet ved den mindste modgang, især på udebane i denne sæson. Det er det som jeg mener med at de skal indse alvoren ellers må de pakke tasken og tage afsted til et sted hvor de kan fede den af.

10 år 2 måneder siden #784 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Forstår ikke helt hvordan man kan give Benz en højere karakter end Ronaldo i den seneste kamp mod Getafe. Det var Ronaldo der skabte pladsen ved alle scoringer...

10 år 2 måneder siden #785 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2015-2016 - II

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

10 år 2 måneder siden #786 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Kan det være rigtigt, at Real Madrids næste kamp imod Villarreal ikke sendes direkte på dansk TV? Jeg kan kun se, at TV3 Sport 1 sender den fra kl. 23.00 på onsdag, hvilket jo er en time efter kampen starter.

10 år 2 måneder siden #787 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Sofabold har den ikke engang registreret på onsdag. Jeg kan kun finde den på bold.dk

Dplay markedsfører sig på, at de viser alle spanske kampe, så den vej skal du nok gå :-(

10 år 2 måneder siden #788 af BBB
Viaplay viser den også. Den står bare ikke i programmet endnu.

10 år 2 måneder siden #789 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæsonen 2015-2016 - II
OK, tak for det. Det er sgu da træls, at ingen kanaler gider at vise den live, så man skal betale for en eller anden streamingtjeneste.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

10 år 2 måneder siden #790 af BBB

Mølbat skrev: OK, tak for det. Det er sgu da træls, at ingen kanaler gider at vise den live, så man skal betale for en eller anden streamingtjeneste.

Viaplay burde være gratis for dem, der har Viasat. Fodbold i TV rykker hurtigt et par hundrede kroner ud af banken hver måned for mig. :/

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #791 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Ikke for at være en lort eller noget, men hvor hårdt er det at lukke livescore kl. 22.00 på onsdag og så se kampen fra kl. 23.00?

10 år 2 måneder siden #792 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Raúl 7 skrev: Ikke for at være en lort eller noget, men hvor hårdt er det at lukke livescore kl. 22.00 på onsdag og så se kampen fra kl. 23.00?

Måske fordi man har en dagligdag med børn og arbejde næste dag :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, BBB

Leveret af Kunena Forum