Sæsonen 2015-2016 - II
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tror ikke nogen ved mere end andre. En ting er helt sikkert; det vil stå på samtlige danske sportsmedier så når jeg ved det ved du det også og omvendt.
Jeg er her stadig XOXO
Målmænd:
Navas, Casilla
Forsvar:
Danilo, Carvajal, Pepe, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo og Arbeloa
Midtbane:
Kroos, Casemiro, Modric, Isco, Kovacic, James, Bale og Cheryshev
Angreb:
Ronaldo, Benzema, Jese og Lucas Vazquez.
Alt i alt en trup på 22 mand.
En trup, der imo godt måtte have indeholdt en fuldblodsangriber mere samt en udskiftning af Arbeloa med en mere etableret back.
Det ser dog bestemt spændende ud, og vi har en trup, der skal kunne spille med i samtlige turneringer!
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Gåser skrev: Nu kan vi endelig sætte to streger under transferruden. Vores trup er som følger:
Målmænd:
Navas, Casilla
Forsvar:
Danilo, Carvajal, Pepe, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo og Arbeloa
Midtbane:
Kroos, Casemiro, Modric, Isco, Kovacic, James, Bale og Cheryshev
Angreb:
Ronaldo, Benzema, Jese og Lucas Vazquez.
Synes det ser fornuftigt ud. Jeg havde også gerne haft en ekstra angriber ind, men det skal vi kunne løse hvis Benz sidder ude, om det så bliver med Ronaldo, Bale eller Isco som falsk 9'er er for mig ligegyldigt. Jeg er også ret vild med at vi har hentet Kovacic, han er ikke helt så god som Modric, men vi virker en del mindre sårbare hvis han skulle ryge ud i en periode. Sidste sæson var det jo katatrofalt at mangle ham.
Jeg er optimist! Vi skal nok nå at indhente Celta Vigo og Eibar! ;-)
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
1. Så er det rigtig skidt, at man ikke landede De Gea. Fuld forståeligt, hvis hvis kære Perez taler sandt, og Real Madrid agerede som der er blevet udtalt. Jeg er dog lidt splittet ift. hvad der er De Gea bedst. Blive i United hele denne sæson, og komme til Real Madrid næste sæson, eller allerede tiltræde i Januar måned. For hvad gør man så med Navas, hvis De Gea kommer til Januar, og i værste tilfælde så bliver De Gea Chl registreret? Og hvor meget vil det gå udover De Gea, at han ikke får regelmæssig spilletid?
2. Vi kom sindssyg dårligt ud af vinduet på venstreback positionen. Det har ikke så meget med Marcelo at gøre, men mere at man nok skal se mere til Arbeloa end forventet. Dertil skal det siges, at jeg kun forventede han fik de første 2 Cdr kampe. Nacho kan jeg leve med, men det står ikke stærkt til, så det værste der kunne ske er hvis Marcelo løber ind i en grim skade. Det er Real Madrid, så selvfølgelig sker det i denne her sæson.
3. Angrebssituationen! Jeg er ikke pjattet med hverken Ronaldo, Bale eller Jesé på toppen. Jeg er helt pjattet med Benzema, men han er simpelthen flere niveauer over de 3 førstnævnte som spydspids. Ronaldo vil være det bedste bud, men han har bare aldrig set godt ud alene i front.
4. Vores midtbane har aldrig set stærkere ud IMO. Jeg har stadig ikke den store fidus til Casemiro, men det har jeg tilgengæld til resten af vores centrale midtbanespillere.
Hvis der bliver roteret ordentligt, så alle mand er kampklar, så tror jeg sagtens vi kan stå som de helst store vindere når sæsonen er forbi. Er der egentlig nogle som har et større kendskab til Danilo end jeg selv, som kan fortælle om han kan spille vb'er? Selvfølgelig kan han det, men hvor god er han til det? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Danilo er kommet tilbage fra landsholdspausen med en skade, der holder ham ude i op til 4 uger.
Man kan så sidde og gyse lidt over, hvis det var Marcelo, der var kommet skadet tilbage :(
Chamartin skrev: Er det nu, man skal være glad for, at vi har to højrebakcs af nogenlunde samme kvalitet.
Danilo er kommet tilbage fra landsholdspausen med en skade, der holder ham ude i op til 4 uger.
Man kan så sidde og gyse lidt over, hvis det var Marcelo, der var kommet skadet tilbage :(
Nå ja...glemte lige at skrive, jeg hader landsholdspauser og ikke mindst landsholds træningskampe på den anden side af jordkloden.
"Jeg føler, at jeg mere er en del af det i denne sæson. Første år kørte jeg på adrenalinen efter at have skrevet under. Jeg var så glad for at have skrevet under, og den bølge red jeg bare på. Men andet år blev jeg smidt længere ud på kanten, og jeg fik ikke bolden så meget. Nu føler jeg mig igen involveret i spillet, og det synes jeg har vist sig i kampene, hvor jeg både har lagt op og scoret mål."
Så er der vidst dømt drømmefodbold fra Bales side af, nu hvor han ikke længere er blevet ''smidt ud på kanten''.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Bale udtaler således;
"Jeg føler, at jeg mere er en del af det i denne sæson. Første år kørte jeg på adrenalinen efter at have skrevet under. Jeg var så glad for at have skrevet under, og den bølge red jeg bare på. Men andet år blev jeg smidt længere ud på kanten, og jeg fik ikke bolden så meget. Nu føler jeg mig igen involveret i spillet, og det synes jeg har vist sig i kampene, hvor jeg både har lagt op og scoret mål."
Så er der vidst dømt drømmefodbold fra Bales side af, nu hvor han ikke længere er blevet ''smidt ud på kanten''.
Uanset hvad man måtte mene om Bale, så må man (jeg) bare erkende at han har overrasket i de første kampe. Dermed ikke sagt at han er "tilgivet", men har spillet op til hvad jeg forventer af ham, hvis han kan blive ved med det så fint for mig da:)
Jeg er her stadig XOXO
Sahinovic skrev: Bale udtaler således;
Hvorfor ikke bare erkende, at Bale har fundet sit rette niveau i løbet af de første par kampe? Om han kan holde kadencen må tiden vise, men det ville klæde dig at krybe til korset og blankt erkende, at manden er startet godt i den nye sæson. Og så selv om det vil kræve, at du dermed skal indrømme, at du tidligere har taget fejl.
"Maybe they hate me because I'm too good."