Sæsonen 2015-2016 - II
asp3200 skrev:
BBB skrev:
asp3200 skrev:
BBB skrev:
Johnson skrev: Hvis vi antager at Real Madrid ikke har tænkt sig at droppe sin galactico-strategi hvor man alene sætter sin lid til individualister i stedet for at købe spillere der helt og aldeles underkaster sig holdet, hvem kan Real Madrid så købe som vil glide direkte ind i startopstillingen og gøre det bedre end Ronaldo? ( bortset fra Neymar)
Suarez. Han vil så bare blive flyttet ind i midten, og så vil Benzema enten blive fjernet eller vi vil gå over til en anden opstilling. Der er selvfølgelig to problemer med Suarez i form af hans alder og hans nuværende klub.
Kun to problemer??
Har MANGE flere i tankerne om den klovn
Jeg skal så lige være med på, om du har forsvaret Benzema eller ej?
Jeg snakker om Suarez
Og jeg spørger om du har forsvaret Benzema i hans sidste mange lortesager. Har du?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev:
asp3200 skrev:
BBB skrev:
asp3200 skrev:
BBB skrev:
Johnson skrev: Hvis vi antager at Real Madrid ikke har tænkt sig at droppe sin galactico-strategi hvor man alene sætter sin lid til individualister i stedet for at købe spillere der helt og aldeles underkaster sig holdet, hvem kan Real Madrid så købe som vil glide direkte ind i startopstillingen og gøre det bedre end Ronaldo? ( bortset fra Neymar)
Suarez. Han vil så bare blive flyttet ind i midten, og så vil Benzema enten blive fjernet eller vi vil gå over til en anden opstilling. Der er selvfølgelig to problemer med Suarez i form af hans alder og hans nuværende klub.
Kun to problemer??
Har MANGE flere i tankerne om den klovn
Jeg skal så lige være med på, om du har forsvaret Benzema eller ej?
Jeg snakker om Suarez
Og jeg spørger om du har forsvaret Benzema i hans sidste mange lortesager. Har du?
Nej jeg er imod afpresning, narko, ludere og fart overtrædelser...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Reals slutprogram i La Liga - kan ende på 90 point
Eibar (h), Getafe (u), Villarreal (h), Rayo (u), Sociedad (u), Valencia (h), Deportivo (u)
Atletico - kan ende på 91 point
Espanyol (u), Granada (h), Bilbao (u), Malaga (h), Rayo (h), Levante (u), Celta (h)
Barca - kan ende på 97 point
Sociedad (u), Valencia (h), Deportivo (u), Sporting (h), Betis (u), Espanyol (h), Granada (u)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Raúl 7
- Gæst
-
Spøg til side. Det er svært med Karim. Han har godt nok rodet sig ud i meget snavs uden for banen, men hold nu op hvor jeg elsker ham på banen. Jeg synes han er så vital for holdet. Håber han får skruet hovedet ordentligt på snart.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Pelle skrev: Ikke nok med at James selv for ganske nyligt udtalte sig uheldigt, men nu har hans kære mor også været til tasterne og smide om sig med stikpiller omkring BBCs urørlighed i front. At Zidane fortsat ser igennem fingre med det, vidner om enorm professionalisme, men hold op hvor er det sløjt af både James og i særdeleshed hans mor. Manden skal i den grad til at bevise, at han har mere end blot en enkelt god sæson i sig!
Link?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
Pelle skrev: Ikke nok med at James selv for ganske nyligt udtalte sig uheldigt, men nu har hans kære mor også været til tasterne og smide om sig med stikpiller omkring BBCs urørlighed i front. At Zidane fortsat ser igennem fingre med det, vidner om enorm professionalisme, men hold op hvor er det sløjt af både James og i særdeleshed hans mor. Manden skal i den grad til at bevise, at han har mere end blot en enkelt god sæson i sig!
Link?
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3e81648b45d9.html
James skal nok få spilletid, når de små hold byder sig til igen i ligaen, eller når glasben udgår igen/Benzema skal i spjældet. Mere er han ikke til lige nu, men det skal han nok lige opdage selv. Jeg synes egentlig at hans udtalelser vidner om utilfredshed med sin egen situation, som hovedsageligt er selvforskyldt. Han kan jo ikke være omdrejningspunktet i verdens største klub. Måske skulle han søge mod mindre klubber, og så blive omdrejningspunkt, så han og hans mor kan blive glade.. Men hans kvaliteter er utvivlsomme - han skal bare vise det igen, og så indordne sig holdet. Indtil da er han kun reserve/fast mand mod små hold.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Pelle skrev:
DarioGomez skrev:
Link?
Jeg synes på ingen måde hendes tweets er kontroversielle. Jeg synes, det er Marca der - igen igen - overfortolker deres egen version og blæser det op.
Hun skriver helt nøgternt, at Zidane har udtalt, at han vil anvende BBC under alle omstændigheder, når de er til rådighed, samt at man ikke kan sammenligne Casemiro med Isco og James som typer, og for tiden prioriterer Zidane en type som Casemiro. Det er sådan set bare det.
Chamartin skrev:
Pelle skrev:
DarioGomez skrev:
Link?
Jeg synes på ingen måde hendes tweets er kontroversielle. Jeg synes, det er Marca der - igen igen - overfortolker deres egen version og blæser det op.
Hun skriver helt nøgternt, at Zidane har udtalt, at han vil anvende BBC under alle omstændigheder, når de er til rådighed, samt at man ikke kan sammenligne Casemiro med Isco og James som typer, og for tiden prioriterer Zidane en type som Casemiro. Det er sådan set bare det.
Generelt har jeg bare svært ved at forstå, hvorfor diverse familiemedlemmer altid skal tilkendegive deres ligegyldige holdninger på de sociale medier. Det giver ingen mening.
Men med det sagt kan det dog godt være, at jeg læser hendes reaktion helt forkert og lægger alt for meget i det :-)
Ruben Neves, Kante, Krychowiak og William Carvalho.
www.fourfourtwo.com/features/4-promising...sign#:h9QJEEIdL2c63A
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos