Sæsonen 2015-2016 - II
Mølbat skrev: I det sidste kvarter af første halvleg var der i det mindste lovende takter fra Real Madrid. Benzema vil med garanti blive et kæmpe afsavn, da Los Blancos nu slet ingen har oppe foran, der er i stand til at holde lidt fast på bolden. Jesé smider den konstant væk, og han viser bare, at han aldrig kommer til at fungere som 9'er. Han kan være god at have på banen, hvis kongeklubben ikke regner med at have mest boldbesiddelse, da han er en fabelagtig kontraspiller, men i kampe som denne her, hvor man stille og roligt skal forsøge at bygge et angreb op, er han en katastrofe.
Jeg ser desuden meget gerne, at Isco tages ud, og erstattes af Modric. Kovacic har i det mindste vist lidt i løbet af halvlegen, men Isco har bare været alt for langsom i tanke og handling. Ligesom Jesé smider han næsten hele tiden bolden væk, og byder reelt ikke ind med noget i offensiven.
Enig. Jeg vil også gerne se Modric ind og Isco ud. Jeg råber til tider ind til skærmen at Isco skal slippe bolden. Det er så irreterende at se på! Han trækker den for langt ud.
Derudover ser jeg også gerne James ind og Jese ud. Han har intet gjort rigtigt. Hverken hans løb, afleveringer eller driblinger fungerer. Det er desværre realiteten af hvad Jese kan efterhånden. Han er virkelig "kun" farlig når vi lægger os tilbage og køre den for fuld drøn den anden vej. Ligesom du nævner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ud med jese ind med James
- Raúl 7
- Gæst
-
Jesé til gengæld med kæmpe afbrænder. Sparker lige på keeperen, skuffende.
asp3200 skrev: Utroligt at vi tør spare så mange, fatter det ikke. Flovt
Hvis det er Jesés udskiftning, som du hentyder til, så ser jeg det godt nok ikke som om, at man sparer ham. Han har jo været én af de absolut ringeste i dag, og fortjente virkelig at blive taget ud.
- Raúl 7
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-
Mølbat skrev:
asp3200 skrev: Utroligt at vi tør spare så mange, fatter det ikke. Flovt
Hvis det er Jesés udskiftning, som du hentyder til, så ser jeg det godt nok ikke som om, at man sparer ham. Han har jo været én af de absolut ringeste i dag, og fortjente virkelig at blive taget ud.
Nej jeg taler om man tager hele strukturen ud af holdet som trods alt har gjort det godt de sidste par uger. Ramos, Casemiro(gult kort), Modric,Carvajal(småskadet måske?). Isco og Kovacic + Danilo giver ingen mening i min optik. Jese burde heller ikke være startet inde, Lucas er da meget bedre for tiden.
Utroligt vi regner med Rayo bare lægger sig ned på jorden og giver os de tre point. Fatter ikke det hold.