Champions League

13 år 6 måneder siden #193 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Champions League
Fantastisk at gense de højdepunkter, lad os håbe det gentager sig ;)

Et citat fra slutningen af den første kamp: "Vi har været vidner til et Real Madrid hold der er det bedste klubhold i verden offensivt, men også et hold der defensivt optræder utrolig arrogant" - Der er et eller andet ved hele den kommentar.. Ikke fordi det på nogen måde er positivt at optræde arrogant defensivt, men det er så fantastisk typisk at jeg ikke kunne undlade at trække på smilebåndet :D

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Jaken.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #194 af Dios
Besvaret af Dios på emne Champions League

Jaken skrev: Fantastisk at gense de højdepunkter, lad os håbe det gentager sig ;)

Et citat fra slutningen af den første kamp: "Vi har været vidner til et Real Madrid hold der er det bedste klubhold i verden offensivt, men også et hold der defensivt optræder utrolig arrogant" - Der er et eller andet ved hele den kommentar.. Ikke fordi det på nogen måde er positivt at optræde arrogant defensivt, men det er så fantastisk typisk at jeg ikke kunne undlade at trække på smilebåndet :D

Det kan kun være godt og optræde arrogant i forsvaret. Desværre er der mennesker som har rigtig ondt i nummeren over, at folk er glade for hvad de har, og hvad de har opnået. Mobning kører omvendt psykologi, og det du sagde om Arbeloa rammer også rigtig godt her.

Arrogance har intet og gøre med, man ser sig selv hævet over andre, men bare et personligt klap på skulderen. Lad os hylde arrogancen :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #195 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Champions League

JEG KAN IKKE VENTE LÆNGERE PÅ LA DECIMA.. Kom nu Real, vis nu hvem der er de største i Europa !!

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Hugol.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #196 af Jaken

Dios skrev:

Jaken skrev: Fantastisk at gense de højdepunkter, lad os håbe det gentager sig ;)

Det kan kun være godt og optræde arrogant i forsvaret. Desværre er der mennesker som har rigtig ondt i nummeren over, at folk er glade for hvad de har, og hvad de har opnået. Mobning kører omvendt psykologi, og det du sagde om Arbeloa rammer også rigtig godt her.

Arrogance har intet og gøre med, man ser sig selv hævet over andre, men bare et personligt klap på skulderen. Lad os hylde arrogancen :)

Nu hentydede kommentatoren især til Figo og hans utallige ikke-eksisterende tilbageløb :D
Lige i den henseende er det ikke godt at være så arrogant, men offensivt er det kun godt og især udspringer en del af charmen ved Real Madrid også af storheden og al den arrogance den medfører ;) Dét kan man kun elske :)

EDIT: Kan jeg lige hurtigt få dig til at uddybe mht. Arbeloa-kommentaren? :P

Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Jaken.
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #197 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Champions League
Jeg tror det bliver svært at spille på omstillingerne mod United, så i min verden bør vi gå op og dominere kampen fuldkommen, selvom jeg ikke forventer at Mourinho går sådan til værks.
I Uniteds sidste kamp var jeg meget imponeret over diciplinen og selv i det 90. minut så man hele bundet komme hjem og stå på ingen tid. Selvfølgelig når ingen hjem når Ronaldo løber den ned på 9 sekunder, men hvis nogen skal bremse vores omstillinger, så er det United med den motor de kan stille inde på midten.
Tilgengæld er jeg ikke så imponeret af deres offensiv udover RVP, som kan blive meget svær at få styr på. De skal bare ikke have lov til at sætte deres tempo.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #198 af Dios
Besvaret af Dios på emne Champions League
Jaken skrev:

Nu hentydede kommentatoren især til Figo og hans utallige ikke-eksisterende tilbageløb :D
Lige i den henseende er det ikke godt at være så arrogant, men offensivt er det kun godt og især udspringer en del af charmen ved Real Madrid også af storheden og al den arrogance den medfører ;) Dét kan man kun elske :)

Arh okay på den måde. Fik ikke set kampene på 3 sport igår. Troede det var vores lækre kombinationsspil i forsvaret der blev hentydet til :).

Du skrev: "Det lader til at det er blevet et princip at glorificere Arbeloa. Ligesom det også engang nærmest var et princip at hænge ham ud for alt der gik i vejen. Han fik uretfærdig meget kritik tidligere i sin Real Madrid karriere, men nu tyder det på at Arbeloa simpelthen ikke må kritiseres uden helvede bryder løs.".

Lidt samme stil er det om arrogance. Hvis man omtaler sig selv som god, så er man fandens arrogant, og et dårligt menneske.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #199 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Champions League
På onsdag mødes Cristiano Ronaldo og Manchester United igen i CL-kvartfinalen

20:13, 11. feb. 2013 Poul Ferdinand

facebook Twitter E-mail
Det ville være synd at sige, at Cristiano Ronaldo var anonym i sine Manchester United-dage.

Fra en stille start udviklede portugiseren sig til at være Premier Leagues største stjerne. Men den Ronaldo, der onsdag venter på sine tidligere holdkammerater, når Manchester United gæster Real Madrid i Champions League, er endnu bedre.

Sådan lyder advarslen fra United-ikonet Garyt Neville, der i dag er Englands måske allermest respekterede fodbold-ekspert.

Læs også: Storspillende Ronaldo i Real-opvisning

- Nu er han et monster. Jeg så ham lørdag aften. Han får bolden et ufarligt sted, 30 meter ude, så laver en en slags finte, jeg ikke kan beskrive - for slet ikke at sige udføre - går forbi en mand og smadrer den ind fra 25 meter. Du kan ikke forsvare dig mod den slags, siger en sjældent imponeret Neville og fortsætter:

- Så scorer han et kontramål, hvor han sprinter 80 meter fremad, så stjæler han den fra midterforsvareren og scoret et hattrick på 30 minutter. Du er bogstaveligt nødt til at have to mand på ham. Og måske slår han også dem, lyder det fra Gary Neville, der fortæller, at den unge Ronaldo i sin tid blæste på Sir Alex Fergusons taktik, hvis han så en bedre mulighed.

Læs også: Ronaldo: Jeg er ikke, som I tror

- Han ændrede min opfattelse. Vi havde en midtbane med Beckham, Keane, Scholes, Giggs, og de havde aldrig friheden til at bestemme, hvor de ville spille. Pludselig havde jeg ikke en foran mig, der kunne komme tilbage og hjælpe mig. I de tidligere år vandrede han rundt. Sir Alex Ferguson sagde, at han skulle spille i højre side, og så endte han i venstre side. Det var uhørt, fortæller Gary Neville, der dog måtte overgive sig til den portugisiske superstjerne.

- I slutningen af Ronaldos Manchester United-karriere opfordrede jeg ham til ikke at komme med hjem, så han var fri. Han besluttede simpethen sin egen position udfra, hvor der var plads og hvem, der var modstandernes svage led. Han fik mig til at forstå, at det ikke altid er nødvendigt at holde formationen. Vi havde en spiller, der var et niveau over, hvad jeg tidligere havde set af talent. Han vandt kamp efter kamp for os. Det er vigtigere, formoder jeg, konstaterer Gary Neville. Real Madrid vi skal kontroller kampen og jeg tror mouriho vil gåre det
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, Henrik--
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #200 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Champions League

Hugol skrev:

JEG KAN IKKE VENTE LÆNGERE PÅ LA DECIMA.. Kom nu Real, vis nu hvem der er de største i Europa !!

Der er slf mange faktore der har spillet ind siden vi ikk har vundet chl.

Nogle af de ting kan være: Bayern der altid er klamme imod os! Juventus og Del piero! Helguera med de mange selvmål :)

I nyere tid har det så været Lyon der har stået i vejen. Man u fik slag af Ronaldo sidst, så mon ikke C. Ronaldo ikke kan følge op på det!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #201 af Jaken

Dios skrev: Jaken skrev:

Arh okay på den måde. Fik ikke set kampene på 3 sport igår. Troede det var vores lækre kombinationsspil i forsvaret der blev hentydet til :).

Du skrev: "Det lader til at det er blevet et princip at glorificere Arbeloa. Ligesom det også engang nærmest var et princip at hænge ham ud for alt der gik i vejen. Han fik uretfærdig meget kritik tidligere i sin Real Madrid karriere, men nu tyder det på at Arbeloa simpelthen ikke må kritiseres uden helvede bryder løs.".

Lidt samme stil er det om arrogance. Hvis man omtaler sig selv som god, så er man fandens arrogant, og et dårligt menneske.

Umiddelbart tror jeg ikke at jeg har fået formuleret mit Arbeloa indlæg helt præcist. Hvad jeg mente med det var: At, for tiden, er flere brugere begyndt at haste til Arbeloas forsvar så snart han bliver det mindste kritiseret. Som om det er blevet et princip for flere at beskytte ham uanset hvad. Bare fordi han engang oftest var syndebukken når ting gik galt. At flere brugere ikke kan tåle at se ham kritiseret, selvom hans præstationer og generelle opførsel (i mine øjne) helt klart har givet grund til debat.

Det var ikke ment som et angreb på en spillers arrogance, men bare en tilkendegivelse af at alle spillere kan kritiseres, hvis deres præstationer har været skuffende og givet grund til debatering. Hvilket jeg synes Arbeloas har.

Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #202 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Champions League

Jaken skrev: Umiddelbart tror jeg ikke at jeg har fået formuleret mit Arbeloa indlæg helt præcist. Hvad jeg mente med det var: At, for tiden, er flere brugere begyndt at haste til Arbeloas forsvar så snart han bliver det mindste kritiseret. Som om det er blevet et princip for flere at beskytte ham uanset hvad. Bare fordi han engang oftest var syndebukken når ting gik galt. At flere brugere ikke kan tåle at se ham kritiseret, selvom hans præstationer og generelle opførsel (i mine øjne) helt klart har givet grund til debat.

Det var ikke ment som et angreb på en spillers arrogance, men bare en tilkendegivelse af at alle spillere kan kritiseres, hvis deres præstationer har været skuffende og givet grund til debatering. Hvilket jeg synes Arbeloas har.

Selvfølgelig kan alle spillere kritiseres. Det skal de, når de ikke er gode nok. Det skal blot være berettiget, hvilket det til tider også er med Arbeloa - jeg selv er en af spanierens største fans. Problemet er blot, at kritikken af ham ofte har været et standardsvar, når man har ledt efter en syndebuk.

Sandheden er, hvad end man vil kendes ved det eller ej. Ser man over de seneste ti år, kan man ikke udpege tre højre backs i moderne fodbold, som har haft mere stabil succes end Arbeloa. Det er ikke Arbeloas skyld, hvis Real Madrid vinder CL, men det er omvendt heller ikke hans skyld, hvis vi ikke gør. Den slags spillere har sin plads på ethvert fodboldhold, også i Real Madrid.

Og ja, Arbeloa vil før eller siden blive erstattet af en bedre spiller. Det håber jeg faktisk han bliver, for de kan findes, det er bare lidt useriøst, når folk mener 22-årige Kyle Walker, som knap nok kan bide sig fast i den engelske landsholdstrup, stensikkert kan gøre det bedre end spanieren. Det er dér min største kritik ligger.

Nå, det blev lidt et sidespor for tråden, men jeg synes det var nødvendigt med - endnu - et forsvar af vores 17'er. Lad os håbe hele holdet spiller fremragende i morgen. Vi har brug for en sejr, noget succes og noget storhed!
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #203 af Steen
Besvaret af Steen på emne Champions League
Mou virker til at være meget glad og spændt før kampen imorgen, god pressemøde. Til dem der vil læse den(på engelsk) før den kommer på Madridista.dk, her er link twitter.com/Galapago555 . Han tweeter altid pressemøderne lige så snart de går igang, både før og efter kampene, kan stærkt anbefales at følge.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #204 af Storken
Besvaret af Storken på emne Champions League

raul7=kongen skrev: Ser man over de seneste ti år, kan man ikke udpege tre højre backs i moderne fodbold, som har haft mere stabil succes end Arbeloa.

Philipp Lahm
Dani Alves
Maicon

Jeg vil endda argumentere for, at Srna har spillet langt bedre i sin karriere end Arbeloa. Srna har leveret top præstationer for Shakhtar Donetsk og Kroatien, hvor Arbeloa har været middelmådig for Liverpool, Real Madrid og Spanien.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Storken.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum