Champions League

13 år 6 måneder siden #205 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Champions League

Storken skrev:

raul7=kongen skrev: Ser man over de seneste ti år, kan man ikke udpege tre højre backs i moderne fodbold, som har haft mere stabil succes end Arbeloa.

Philipp Lahm
Dani Alves
Maicon

Jeg vil endda argumentere for, at Srna har spillet langt bedre i sin karriere end Arbeloa. Srna har leveret top præstationer for Shakhtar Donetsk og Kroatien, hvor Arbeloa har været middelmådig for Liverpool, Real Madrid og Spanien.

Lahm har i store perioder været venstre back, hvorfor jeg undlod ham. De to andre var dem jeg også tænkte på. Srna har aldrig været min kop te, og der er også en grund til, at han aldrig blev solgt til en storklub. Men okay, så lad os ændre til top fem da. Pointen er, at der ikke er så mange deroppe, som man ellers skulle tro. Det underkendes alt for ofte.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #206 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Champions League
Det er måske let nok at være middelmådig i Liverpool (man kan faktisk slet ikke undgå at være det!), men en middelmådig spiller får ikke lov til at være fast mand i så mange år i hverken Real Madrid eller på det spanske landshold.

Nå, tilbage til kampen i morgen. Arbeloa er den første spiller, hvem er de 10 andre i holdopstillingen? Er der gensyn med både Pepe og Marcelo?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #207 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Champions League
Så længe vi har El Miedo escenico er opstillingen lige meget :-)

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #208 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Champions League
Jeg tvivler på, at Pepe er klar til at spille 90 minutter i morgen, så jeg tror og håber, at vi får Varane at se i midterforsvaret sammen med Ramos. Det er mærkeligt, at Marcelo ikke er blevet brugt mere og jeg tror heller ikke, at han vil være at finde på banen i morgen.
Ellers ser jeg ikke de store overraskelser, så Xabi - Khedira - Øzil på midten, Di Maria højre, Ronaldo venstre og Benzema på toppen vil jeg gætte på. Mon ikke Benze bliver foretrukket frem for Pipita i sådan en kamp som i morgen, selvom jeg ikke ville klare over Pipita på toppen.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #209 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Champions League

Brylle skrev: Jeg tvivler på, at Pepe er klar til at spille 90 minutter i morgen, så jeg tror og håber, at vi får Varane at se i midterforsvaret sammen med Ramos. Det er mærkeligt, at Marcelo ikke er blevet brugt mere og jeg tror heller ikke, at han vil være at finde på banen i morgen.
Ellers ser jeg ikke de store overraskelser, så Xabi - Khedira - Øzil på midten, Di Maria højre, Ronaldo venstre og Benzema på toppen vil jeg gætte på. Mon ikke Benze bliver foretrukket frem for Pipita i sådan en kamp som i morgen, selvom jeg ikke ville klare over Pipita på toppen.

Så gør Benzema forhåbentligt det samme som hans store forbillede gjorde dengang :D Kunne være sjovt at se Rio blive kørt rundt på samme måde!
Emnet er blevet låst.
  • CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #210 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Champions League
Jeg tror vi kommer til at se denne opstilling i morgen.
www.futhead.com/fifa/squads/5681296/#

(Tror desuden denne side er god for dem der ønsker at vise deres bud på en opstilling, i stedet for at skulle skrive den)
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #211 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Champions League
Hvorfor ikke Coentrao/Marcelo på venstrebacken?

Personligt tror jeg på denne opstilling:

www.futhead.com/fifa/squads/5682107/

Har lidt svært ved, at gennemskue hvorfor Marcelo ikke har fået mere spilletid på det seneste. Enten er det fordi han skal spares indtil kampen i morgen hvor han så skal bringes i spil eller også har han bare ikke været kampklar endnu.

Er meget i tvivl om hvem der får pladsen som venstreback i morgen men det ender nok (desværre) med at Coentrao starter inde på pladsen - hvilket jo også er fint nok hvis Marcelo ikke er 100% klar endnu.

EDIT:

En eller anden Diaz har åbenbart fået pladsen i stedet for Pepe - my bad.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #212 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Champions League
Der kan næppe være nogen tvivl om, hvem der starter på midtbanen og i angrebet. Jeg tror Mou spiller med Arbeloa, Pepe, Ramos og Coentrao i forsvaret, men jeg håber næsten mere på: Essien, Varane, Ramos og Arbeloa.

Jeg har ikke den mindste tiltro til Coentrao... kan ikke lige komme på en eneste kamp mod et storhold, hvor han har præsteret eller ikke har kostet. Samtidig var Essien også meget imponerende mod Barcelona, og jeg har mere tiltro til Arbeloa end Coentrao.
Hvis Varane virkelig er fit og ikke starter, men i stedet bliver forvist til bænken til fordel for Pepe, en mand med 25 min i benene den sidste månedstid. Ja, så er jeg da for alvor forvirret...

@raul7=kongen

Sidste kommentar om Arbeloa i denne tråd: Vi kan ikke fortsætte med at bruge hans meritter til at forsvare hans vaklende præstationer og mærkværdige opførsel. Selv Casillas, hvis CV ikke kan sættes en finger på, blev kritiseret da han ikke spillede op til hvad der kan forventes. Dérfor synes jeg også denne glorificering og forherligelse af Arbeloa er malplaceret. Han præsterede ikke mod Sevilla i weekenden og kan sagtens kritiseres for det. Det kan simpelthen ikke passe, at det skal udløse sådan et ramaskrig, hver gang han er genstand for selv den mindste kritik.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #213 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Champions League
Personlig har jeg lidt fidus til Modric,Ronaldo og Özil på offensiv midt, da jeg tror jeg kommer til at have meget boldbesiddelse og derfor får mere brug for Luka end Angel. Desuden så jeg også gerne Mesut ude på kanten, hvor han blandt andet har gjort det surt for diverse Barca venstreback. Mon ikke Evra kan få travlt med Özil ligeså.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #214 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Champions League
En lille optakt...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #215 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Champions League
Som vi straks har lagt over i vores video-sektion. Tak, Daniel.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #216 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Champions League
Tjah..... det er bare ikke godt nok. Manchester United spiller med fodboldspillets mest primitive midler, har et ganske ordinært hold, men alligevel formår Real Madrid ikke at vinde. Skidt. Indsatsen var egentlig fin nok, men det er heller ikke nok på det her niveau. Returopgøret bliver interessant, men har mine bange anelser. Real Madrid er ganske enkelt ikke disciplineret nok defensivt!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum