Rygtebørsen XVIII
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Om man så kan lokke en Real Madrid-spiller den anden vej, kan jeg også være i tvivl om, men forhåbentlig får vi snart afhændet et par spillere, så vi kan få lidt luft til ny-indkøb.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvad Silva angår, så tror jeg heller ikke det bliver til noget, om end jeg tror, at Real Madrid har ham på blokken, men det virker ikke videre sandsynligt. Det er mere åbenlyst med Modric. Han er tilgængelig og det er til at overkomme økonomisk set. Sagen er en anden med Silva, som ikke synes videre utilfreds med tilværelsen i Manchester og Manchester City synes ikke, at være indstillet på at sælge - og slet ikke til den pris, som man kan hente Modric for.
Så skulle Maicon i øvrigt have bestemt sig for Chelsea, hvis man skal tro de seneste rygter: www.as.com/english/articulo/maicon-will-...20703dasdenspo_7/Ten - www.marca.com/2012/07/03/en/football/rea...drid/1341328909.html
Edit: ... og så fandt jeg trods alt endnu en kandidat til dagens dummeste rygte! MARCA skriver, at FC Barcelona - ifølge portugisiske medier - skulle være klar til at byde 15 mio. € for Raúl Albiol.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Blandt andet fordi hans agent netop har været omkring Estadio Santiago Bernabéu og sikre forlængelser til Albiol og Arbeloa.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Vil gerne lige have at vi sikre os en Højreback ( Walker )
Andet ønsker jeg faktisk ikke..
Modric ville os være ok, men kun hvis KAKA smutter..
ellers gad jeg da godt se PSG og CITY lave nogle fede indkøb...
MALAGA måtte os meget gerne vise hvad de kan med alle deres penge...
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
RAUL!!!!
Du mener nok højreback, for Marcelo bliver ikke rykket ved!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
My bad... self. Højreback...
Marcelo har været klasse i denne sæson... hvis han fortsætter samme udvikling i år er jeg sikker på at vi om et år har verdens bedste venstreback..!
Ligenu er han ihvertfald i top 3-5
RAUL!!!!
Det lyder som om at det er sikkert, at Morata ikke længere er Castilla-spiller men førsteholdsspiller.. Spændende;)
Noget jeg elsker ved Marcelo er de hurtige vendinger og det generelt spillet i det fremadrettet. Hvis han så kan blive bedre til at skyde på mål, så kan man ikke udelukke en Roberto Carlos i en "beta" version.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Er du bare en lille smule utålmodig, eller hvad? ;-)
Lad mig minde dig om, at transfervinduet først officielt åbnede den 1. juli. Lur mig om ikke der nok skal ske bare lidt inden vinduet lukker igen den 31. august.
Så markante investeringer skal du i øvrigt ikke forvente fra Málagas side af. Så bliver du skuffet. Selvfølgelig vil de komme til at være aktive på transfermarkedet, men slet ikke i en grad, som vi f.eks. har set med Chelsea, Manchester City og PSG. Det er noget andet med Málaga, som i højere grad bruger pengene på at forbedre træningsfaciliteter og sikre ungdommen.
#193: M_linding
Interessant, men lad os nu lige se hvad der kommer til at ske. Om MARCA ikke har tolket det forkert. Det kan være, at han skal med til Los Angeles, men han derefter ikke vil være en del af førsteholdet.
Vi får se hvad der sker. Omvendt lyder det ikke urealistisk. Lige så interessant er det, hvordan det så kommer til at stille Joselu og Jesé. Skal de videre, bliver de hos Castilla, eller hvad har man tænkt sig. I realiteten kunne man lige så godt have rykket en af dem op som Morata.
Artiklen nævner bl.a. nogle af de grunde der er til, at det netop er Morata som ser ud til at blive "vinderen".
1. Han debuterede for to år siden, og har nu nået en god alder.
2. Han har i de seneste to sæsoner vist, at han har potentialet til at udvikle sig konstant.
3. Han har vist at han kan spille 3-4 positioner.
4. Og så tror jeg at han scorer point på hele sin udstråling og personlighed.
Jesé så jeg også gerne få mere spilletid på førsteholdet. Men har er meget ung, og kan derfor få rigtigt meget ud af at blive udfordret på Castilla efter deres oprykning.
Joselu er klasse. Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt han har det sidste udviklingspotetiale (han fylder 23), og så er han lidt låst fast som en 9'er. Og noget af det som kendetegner Real Madrids hold er (efter min mening), at alle spillere kan spille flere positioner.
Mange af de ting der står i artiklen og som du også nævner, gør sig ligeledes gældende for Jesé.
Det er klart et plus fremfor f.eks. Joselu, at Morata er knap så stationær, langt mere fleksibel og i stand til at spille flere positioner. Det er noget vi ved Mourinho sætter pris på.
Det er heller ikke så meget det jeg mener. Jeg synes det er interessant, i forhold til, om man måske har andre planer med Jesé og Joselu. Om de måske er på vej væk. Det er lige så meget det jeg påpegede med det.
Jamen jeg tror at vi er ganske enige:)
Joselu frygter jeg lidt er tabt. Han er ved at være for god til at spille endnu en sæson på et 2. hold.
Det er vigtigt at Castilla bevarer stammen og bliver endnu stærkere på andre positioner. Derfor tror jeg at Jesé bliver på Castilla. Derudover er han jo også mere end et år yngre end Morata, så det er vel meget naturligt at han måske først rykke sop om et år..:)