Rygtebørsen XVIII

11 år 11 måneder siden #169 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
David SIlva til Real Madrid?

Hvad siger I - lyder det realistisk?

Jeg har selv tidligere sagt, at jeg tror at det er helt umuligt. Jeg kan ikke se hvorfor City skulle ville sælge, og hvis de ikke vil sælge, så sælger de vel ikke..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #170 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XVIII
Er der i det hele taget plads til SIlva?

Di Maria er førstevalg på højrekanten, og her har vores egen Callejon vist sig som en glimrende indhopper. - Hvis Silva havner i Madrid, så kan jeg ikke forestille mig at Di Maria og Callejon vil finde sig i at blive skubbet yderlige ned i hierakiet. - Det er helt vildt uholdbart.

Jeg kan ikke finde en plads til Silva. - Kan I det?

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

• Ruben Høgh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #171 af Ruben Høgh
Besvaret af Ruben Høgh på emne Rygtebørsen XVIII
173 Kasillas er fuldstændig enig så skulle det være noget så utænkeligt at han og Özil skulle få halv tid hver, ligesom i starten af sidste sæson med Karim og Gonzalo, men tror heller ikke vi får ham:-)

11 år 11 måneder siden #172 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg har altid været en stor beundrer af David Silva, men synes at Real Madrid skal kende sin besøgstid. 90% af alle madridistas har råbt og skreget om et køb af denne vævre troldmand 3-4 år i streg, inden han blev solgt til City. Det virker tåbeligt at hente ham nu, ikke mindst set i det lys, at han ikke er havnet hos en &quot;sælgende klub&quot; og at han har nydt massiv succes. Det bliver simpelthen for dyrt. Af samme grund regner jeg heller ikke rygtet som værende realistisk. Tror langt mere at Modric er interessant, fordi han med sit arbejdsraseri, øst-europæiske baggrund og erfaring fra Premier League har en profil som ikke blot matcher Mourinhos spillestil, men også den plads der kan forbedres: MC.

Hvis vi nu for sjov skyld skal lege med tanken om at Silva-rygterne har rod i virkeligheden, må det, at Higuain skulle gå med i en evt. handel, være et udtryk for, at det er Benzema der betaler prisen:

Casillas
Arbeloa Pepe Ramos Marcelo
Khedira Alonso
Silva
Özil
Di Maria
Ronaldo

Et helt hold af oplæggere, bygget op omkring individualisten Ronaldo - en konstellation der til forveksling ligner den vi har set i Barcelona.

I modsætning til Higuain har Benzema, i dette scenarie, den fordel, at han bedre kan anvendes som indhopper på samtlige offensive pladser, hvor Higuain begrænser sig som angriber og en tandløs højre wing. Benzema ville hypotetisk set, derfor stadig få sin spilletid og af samme grund vil der også gå længere tid før han vil se sig utilfreds med ikke at være naturligt første valg.

11 år 11 måneder siden #173 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Rygtebørsen XVIII
@Mikael

Første evaluering af Transfer rygte skal altid være, &quot;Hvem er referencen?&quot; I dette tilfælde er det ikke den &quot;spanske avis Sport&quot;, som Tipsbladet referere til, men den &quot;katalanske avis Sport&quot; (Læs=FC Barcelona's &quot;medlems-pamflet&quot;).

Dermed sagt, jeg tror ik' så meget på det :)

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

11 år 11 måneder siden #174 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
#178: mikael

&quot;[...] så skal man ALDRIG sige ALDRIG.&quot;

Jo, i nogle tilfælde skal man - og dette er et af de tilfælde. Det rygte kandiderer til dagens dummeste rygte.

11 år 11 måneder siden #175 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
den stikker jeg. Balotelli til Madrid for 250 mill. euro. Finder lige linket senere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 11 måneder siden #176 af Siempre Madrid
Nå, hvorfor løbe med en halv vind, når man kan slå en ordentlig skid!

Fik lige læst 250 mill. €-rygtet igennem og det er bare skøre Balotellis endnu mere skøre agent, Mino Raiola (også agent for Zlatan), som mener at det må være prisen for den italienske angriber.

Kom på banen, Malága eller Paris SG. Os, der tjener pengene selv, har ikke råd til den slags investeringer ;-)

11 år 11 måneder siden #177 af El_Juan
Synes nok, men det undrer vel ingen, at Raiola udtaler sig lige så hovedløst som altid.

• zgtaf
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #178 af zgtaf
Besvaret af zgtaf på emne Rygtebørsen XVIII
#182: Siempre Madrid

&quot;Os, der tjener pengene selv, har ikke råd til den slags investeringer ;-)&quot;

Nu spørger jeg af ren nysgerrighed, da jeg ikke ved så meget om Real Madrid, men man læser og hører jo nogle forskellige ting, og så tænker man jo sit.
Er der noget som helst hold i anklagerne, om at en del af grunden til, at Real Madrid klarer sig så godt økonomisk, er fordi de 'fifler' lidt med tallene, så at sige, f.eks. har jeg hørt, at de skulle have solgt de samme aktiver til kommunen/staten om og om igen, som en slags statsstøtte?

11 år 11 måneder siden #179 af Siempre Madrid
Det skulle i givet fald være et ret blindt revisions-selskab, som både Madrids Kommune og Real Madrid gør brug af, hvis ikke de opdager den slags fusk.

Salget af trænings-anlægget er behandlet af flere instanser og har været selv i EU, hvor det ikke har givet anledning til bemærkninger.

Det er vist kun i Catalonien, at man stadig holder liv i den slags historier.

11 år 11 måneder siden #180 af El_Juan
Forlydender vil vide, at Real Madrid er enige med Modric om de kontraktmæssige forhold. Nu mangler klubberne blot at blive enige. Som udgangspunkt kræver Tottenham 50 mio. €, men de vil angiveligt - som rygterne tidligere har lydt - være villige til at acceptere et bud på 25 mio. € plus Nuri Sahin. Det afviser Real Madrid, men et bud i omegnen af 35 til 40 mio. € synes at kunne gøre det. Måske kan Lass inkluderes i en handel, hvis parterne ønsker det.

Der er dog andre interesserede. Manchester United er ikke villige til at betale 50 mio. € og ligesom Chelsea, så afventer de situationen og ser hvordan tingene arter sig. Paris Saint-Germain har eftersigende budt på Modric, men Tottenham skulle have afvist deres bud. Real Madrid synes altså, at føre kapløbet om Modric.

André Villas-Boas er som bekendt blevet udpeget som ny Tottenham-træner og vil uden tvivl forsøge, at overtale Modric til at blive, men det har han nok næppe held med. Det vil dog nok udskyde processen. En anden faktor er David Silva, der angiveligt stadig er Real Madrids førsteprioritet, men det lader altså til, at man har en plan klar, hvis det glipper med Silva.

Noget kunne også tyde på, at man i jagten på Modric - og med det in mente, at man har svært ved at afsatte de spillere man gerne vil af med - har indstillet jagten på en ny central midtbanespiller ('boks-til-boks'-spiller).

Leveret af Kunena Forum