Rygtebørsen XVIII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Lidt andet, der underbygger min teori om, at han bliver i Tyskland:
espnfc.com/news/story/_/id/1478083/gundo...ay-borussia-dortmund
www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/gundo...rlaenge-med-dortmund
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Satme nogle vilde rygter der kommer.
En fodboldspillers værdi kan altid diskuteres, men Cavani er ikke flere hundrede millioner værd + verdens mest undervurderede midtbanespiller, Khedira, og det store Real Madrid-håb, Morata. Se, det er et spøjst rygte!
Jeg håber da i hvert fald ikke, at rygtet viser sig at tale sandt....
For i virkeligheden hedder de tre første "køb":
Nacho
Carvajal
Casemiro
Plus de meget mulige:
Morata
Jesé
Det får da i hvert fald mig til at tænke, at der stadig er håb, og man ikke skal lytte alt for meget til medierne, som rygter den ene stjerne efter den anden til klubben. Jeg er optimistisk, og tror på at Perez nøjes med ÈT Perez-køb! Lad det så please være Isco;)
Jeg er optimistisk, og tror på at Perez nøjes med ÈT Perez-køb! Lad det så please være Isco;)
Hvis Isco vil, så bliver han hentet. Perez er vild med ham, men det er Zidane også. Jeg tror vores Perez indkøb bliver Bale, Cavani eller Suarez desværre
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: M_linding skrev:
Jeg er optimistisk, og tror på at Perez nøjes med ÈT Perez-køb! Lad det så please være Isco;)
Hvis Isco vil, så bliver han hentet. Perez er vild med ham, men det er Zidane også. Jeg tror vores Perez indkøb bliver Bale, Cavani eller Suarez desværre
Problemet er muligvis, at enten Ancelotti eller Perez ikke er vilde nok med Isco. Var man det, havde man givet ham et tilbud han ikke kunne sige nej til. Alene det at handlen tipper så meget, er et rigtig skidt tegn!
Hvis valget bliver imellem de tre du nævner (og det gør det muligvis), så vælger jeg trods alt Bale - selvom jeg ikke vil have ham heller;)
- icomeinpeace
- Senior bruger
-
asp3200 skrev: Nogle der ved mere om det bud på Ronaldo på 120+ euro, det skulle ikke være Monaco siges det?
Næ, men ret overraskende så lidt opmærksomhed de rygter får her på siden og i forummet, ift hvor aktuel chancen for at CR skifter
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
icomeinpeace skrev:
asp3200 skrev: Nogle der ved mere om det bud på Ronaldo på 120+ euro, det skulle ikke være Monaco siges det?
Næ, men ret overraskende så lidt opmærksomhed de rygter får her på siden og i forummet, ift hvor aktuel chancen for at CR skifter
Der er ingen aktuel chance for, at han skifter derfor ingen grund tl at snakke mere om det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
M_linding skrev:
Dios skrev: M_linding skrev:
Problemet er muligvis, at enten Ancelotti eller Perez ikke er vilde nok med Isco. Var man det, havde man givet ham et tilbud han ikke kunne sige nej til. Alene det at handlen tipper så meget, er et rigtig skidt tegn!
Hvis valget bliver imellem de tre du nævner (og det gør det muligvis), så vælger jeg trods alt Bale - selvom jeg ikke vil have ham heller;)
Du ved også godt, at Perez er en klaphat, og kun tænker på sin forretning. Isco er jo ikke i kategori med de andre 3 nævnte, omend jeg syntes han er den bedste af de 4.
Men ja det er skræmmende, at han ikke er sikret endnu.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.