Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2401 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII

NDR skrev: Jeg mener at de kampe der er blevet spillet de sidste 3 uger tydeligt viser at vi ikke mangler noget som helst.....De er jo totalt på toppen alle sammen......jeg sad og så alle målene i rap inde på Real Madrids hjemmeside fra juli/august kampene.
En fornøjelse at se alle spillere fyre den af. Køb intet, og få afviklet Coentrau som han ønsker og Adan, så kan vi godt lukke transfer.
Skulle det gå så galt at man går ud og køber en spiller til 100 mio. på trods af at træneren ikke ønsker ham, så er det jo beklageligt hvis man er så dum....og hvis man så går ud og køber Suarez bagefter...så er det en katastrofe....spillerene og træneren har allerede bevist...så lad dem dog for fanden uberørt uden ændringer....de kampe vi har set de sidste 3 uger viser jo at ingen er bedre end de drenge tilsammen, og så skal der ikke ødsles penge væk og laves rav i opstillingerne.......de er klar!!! og det er jeg også, vi vinder La Liga iår...100 %

Tror aldrig jeg har set/hørt nogen konkludere så klippefast efter et par gode træningskampe - vi behøver knap nok spille ligaen og CL - de ka nærmest ligeså godt rulle trofæerne til Bernabeu med det samme. Bayern og Barca og hva de ellers hedder - de har ik en chance!! Altså nu har jeg ik set de sidste par kampe, men jeg må gå ud fra det har været hæl og tå og ren verdensklasse over hele linjen siden nogle er gået helt i selvsving. Jeg håber bestemt at vi på et splitsekund er blevet verdens bedste klubhold - men jeg må erkende at jeg ik i tidligere sæsoner har oplevet at man ku ligge alt for meget i de her træningskampe.

Men Benzema har scoret et par mål i de her sommerkampe, Kaka har lavet en basse og Di Maria en superfin assist - jamen så er det jo ganske givet at de værd at satse på - uagtet deres tidligere meritter. Spøg til side - folk må self konkludere hva de vil på baggrund af et par sommerkampe - men personligt ændrer de her kampe intet ift til større beslutninger såsom om en Kaka, en Benzema eller en Alonso er god nok. Jeg forstår at man ka se nogle tegninger og se enkelte tegn hos nogle spillere - meeeeeen man ska måske lige slå lidt koldt vand ift at gøre hele holdet eller enkelte spillere til verdensmestre fordi man vinder et par sommerkampe :-) Men self er det da ingenlunde negativt hvis holdet gør det godt - så langt er vi enige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2402 af NDR
Besvaret af NDR på emne Rygtebørsen XVIII
Du bliver nød til at prøve på at forstå budskabet i mit indlæg.....selvfølgelig er intet sikkert ang. sejr....i princippet, så kan 10 spillere gå hen og blive skadet inden for 14 dage, og så bliver det svært....men når man skriver som mig, så er det måske også på tide at fansene begynder at tro lidt på det og begynder at holde fanen lidt højt istedet for altid at være så negative....sidste sæson var ikke typisk, men tilgengæld, så er der her lagt op til en super sæson med sejr over både Inter, PSG, og Chelsea for at nævne et par stykker...og hvis du mener at de par eksempler du nævner kan gøre det for et resume af højdepunkterne, så vil du til alle tider være røvsyg at læse indlæg fra, for så er du absolut så negativ at det vil blive svært en anden gang at kommentere dine indlæg....prøv nu og tro lidt på det, og vær lidt tilfreds med de mange sejre i træk Real har haft.....vi får det ikke bedre, og behøver det ikke bedre.....det de har vist er nok til en kommende god sæson.

Siempre fiel skrev:

NDR skrev: Jeg mener at de kampe der er blevet spillet de sidste 3 uger tydeligt viser at vi ikke mangler noget som helst.....De er jo totalt på toppen alle sammen......jeg sad og så alle målene i rap inde på Real Madrids hjemmeside fra juli/august kampene.
En fornøjelse at se alle spillere fyre den af. Køb intet, og få afviklet Coentrau som han ønsker og Adan, så kan vi godt lukke transfer.
Skulle det gå så galt at man går ud og køber en spiller til 100 mio. på trods af at træneren ikke ønsker ham, så er det jo beklageligt hvis man er så dum....og hvis man så går ud og køber Suarez bagefter...så er det en katastrofe....spillerene og træneren har allerede bevist...så lad dem dog for fanden uberørt uden ændringer....de kampe vi har set de sidste 3 uger viser jo at ingen er bedre end de drenge tilsammen, og så skal der ikke ødsles penge væk og laves rav i opstillingerne.......de er klar!!! og det er jeg også, vi vinder La Liga iår...100 %

Tror aldrig jeg har set/hørt nogen konkludere så klippefast efter et par gode træningskampe - vi behøver knap nok spille ligaen og CL - de ka nærmest ligeså godt rulle trofæerne til Bernabeu med det samme. Bayern og Barca og hva de ellers hedder - de har ik en chance!! Altså nu har jeg ik set de sidste par kampe, men jeg må gå ud fra det har været hæl og tå og ren verdensklasse over hele linjen siden nogle er gået helt i selvsving. Jeg håber bestemt at vi på et splitsekund er blevet verdens bedste klubhold - men jeg må erkende at jeg ik i tidligere sæsoner har oplevet at man ku ligge alt for meget i de her træningskampe.

Men Benzema har scoret et par mål i de her sommerkampe, Kaka har lavet en basse og Di Maria en superfin assist - jamen så er det jo ganske givet at de værd at satse på - uagtet deres tidligere meritter. Spøg til side - folk må self konkludere hva de vil på baggrund af et par sommerkampe - men personligt ændrer de her kampe intet ift til større beslutninger såsom om en Kaka, en Benzema eller en Alonso er god nok. Jeg forstår at man ka se nogle tegninger og se enkelte tegn hos nogle spillere - meeeeeen man ska måske lige slå lidt koldt vand ift at gøre hele holdet eller enkelte spillere til verdensmestre fordi man vinder et par sommerkampe :-) Men self er det da ingenlunde negativt hvis holdet gør det godt - så langt er vi enige.

• rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2403 af rene
Besvaret af rene på emne Rygtebørsen XVIII
Lige lidt rygter fra det engelske her til aften; Ronaldo har angiveligt været i Manchester i dag, kan han måske være på vej til United, da 7´eren jo er blevet ledigt?
www.101greatgoals.com/blog/huge-rumour-c...ddy-crerand-on-mutv/?

Engelske the telegraph skriver også, at ancelotti angiveligt skulle have fortalt perez at bale ikke indgår i hans planer for den kommende sæson og real madrid skulle ifølge rygtet, nu være ved at droppe et bale køb. Manchester United menes nu at være favoritter til at købe bale.
www.givemesport.com/367918-manchester-un...-boost-in-bale-chase?

Tvivler sku stærkt på, at vi vel se bale og ronaldo på old trafford den kommende sæson, men lad os se hvad der kommer til at ske.

12 år 11 måneder siden #2404 af CRSeven
Besvaret af CRSeven på emne Rygtebørsen XVIII
Ja ham her er angiveligt også ret sikker på, at Ronaldo befinder sig i Manchester.

twitter.com/Fergie1975

12 år 11 måneder siden #2405 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Det portugisiske landshold trænede i går...

12 år 11 måneder siden #2406 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Ikke at det nogensinde kommer til at ske, men overvej en offensiv:

Van Persie

Ronaldo Rooney Bale

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 11 måneder siden #2407 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Ikke at det nogensinde kommer til at ske, men overvej en offensiv:

Van Persie

Ronaldo Rooney Bale

Tre ting - 1. Du har ret, det kommer aldrig til at ske. 2. Du spiller for meget FM og/eller Fifa. (Det er gode spil, men skal ikke bringes i debatten.) 3. Det ville ikke være en god offensiv - jo det er fire gode spillere, men der for mange, som vil afslutte og for få, der vil aflevere og gøre chancerne større. Det vil aldrig komme til at fungere i virkeligheden.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, rezamadridista

12 år 11 måneder siden #2408 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Ikke at det nogensinde kommer til at ske, men overvej en offensiv:

Van Persie

Ronaldo Rooney Bale

Jeg ville til hver en tid foretrække:

Benzema

Ronaldo Isco Özil

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, NDR

12 år 11 måneder siden #2409 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Så Perez bytter altså Ronaldo med Bale? Arh - I kan godt selv høre, hvor dumt det lyder ik'?!

Og grundene er jo direkte latterlige!

1. Cristiano Ronaldo has still to sign a new deal at Real Madrid. His current deal expires at the end of 2014/2015.
Udløb den næste sommer, så ville jeg give dette argument en smule plausibilitet, men på nuværende tidspunkt er der ingen grund til panik.

2. Antonio Valencia vacated the Manchester United number 7 shirt yesterday.
Så hver gang der er en trøje med nummer 7 ledig, så er CR et bud?

3. David Moyes is still yet to secure a major marquee signing this summer.
Og det vil jo så være en spiller, der måske er blandt de to sværeste i verden at få fat på?

4. Real Madrid need the cash to sign Gareth Bale.
Igen - vi vil altså hellere have Bale end CR.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved DarioGomez.

12 år 11 måneder siden #2410 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

rene skrev: Lige lidt rygter fra det engelske her til aften; Ronaldo har angiveligt været i Manchester i dag, kan han måske være på vej til United, da 7´eren jo er blevet ledigt?
www.101greatgoals.com/blog/huge-rumour-c...ddy-crerand-on-mutv/?

Engelske the telegraph skriver også, at ancelotti angiveligt skulle have fortalt perez at bale ikke indgår i hans planer for den kommende sæson og real madrid skulle ifølge rygtet, nu være ved at droppe et bale køb. Manchester United menes nu at være favoritter til at købe bale.
www.givemesport.com/367918-manchester-un...-boost-in-bale-chase?

Tvivler sku stærkt på, at vi vel se bale og ronaldo på old trafford den kommende sæson, men lad os se hvad der kommer til at ske.

Jeg vil slet ikke afvise, at vi får både Bale og Cristiano Ronaldo at se på Old Trafford i den kommende sæson. De to klubber kan sagtens mødes i CL og så har Real Madrid dem naturligvis med.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, BBB, NDR

• CC
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2411 af CC
Besvaret af CC på emne Rygtebørsen XVIII
DarioGomez:

"4. Real Madrid need the cash to sign Gareth Bale.
Igen - vi vil altså hellere have Bale end CR."

Går ud fra du mener omvendt? CR7 > Bale

12 år 11 måneder siden #2412 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII
Ja, personligt så mener han omvendt, men udfra punkt fire, så skulle man tro at Madrid hellere vil have Bale end CR.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Leveret af Kunena Forum