Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2533 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Rogoshin skrev:

MMM skrev: Hvis her er plads til Punto Pelota, må her også være plads til Diego Torres fra El Pais. Hans track record er trods alt en ti-tyve gange bedre.

Han skriver idag , at en sjældent enig trup var rystet over at se Casillas på bænken mod Betis. De havde intet set i for-sæsonen der kunne retfærdiggøre det valg på rent sportslige præmisser og at Ancelottis udtalelse om at det drejede sig om små detaljer og at det forøvrigt var svært at forklare gjorde ikke meget for at berolige dem. Det skulle ikke bare være den offentlige mening der er på spil, men truppens tillid til Ancelottis troværdighed. Frygten skulle være at det endnu engang er Casillas forhold til Perez, der aldrig har været fremragende, men som blev kraftigt forværret af Mourinhos sidste sæson, der igen stikker sit grimme hoved frem.

El Confidancial skriver , at der var utilfredshed med attituden til Betis kampen, men det var ikke Casillas den var gal med, men derimod Benz og Özil. Særligt sidstenævntes forsøg på at gennemtvinge en kontraktsforbedring skulle skabe utilfredshed og klubben udelukker ikke muligheden for at i yderste konsekvens at sælge ham i reaktion på hvad der bliver anset som en mangel på respekt. Der har været tale om Utd., men endnu forelægger der ikke noget officielt bud.

Drama, drama, og et kæmpe køb. Så kender vi klubben igen.

Det lyder da virkeligt bekymrende det der. Bare det var som med Bayern, jo mere drama jo flere titler.

Så længe vi har Perez på pinden vil den altid stå på mere drama end titler.

@Dios Helt ærligt, jeg trænger virkelig til søvn, lad være med at give mig mareridt!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved MMM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2534 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: Det kan reelt set ende med, at vi mister Casillas, Özil, og Jesé i dette transfer vindue, og vi samtidig henter Bale, og beholder Kaká i truppen. Hvor fanden blev det fantastiske transfer vindue af? :(

Ikke engang signingen af Isco kan bringe glæden frem.

Hvis det sker, så kunne være, at man skulle samle underskrifter mod Perez. Og derefter sætte en fonuftigt ledelse ind i stedet.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 11 måneder siden #2535 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII
Kan simpelthen ikke forestille mig, at man sælger Casillas. Selvom det måske primært er Perez' beslutning, vil det både gøre ham og Ancelotti voldsomt upopulære.

Ikke ligefrem hvad Ancelotti har brug for som helt ny træner.

"Maybe they hate me because I'm too good."

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2536 af falle
Besvaret af falle på emne Rygtebørsen XVIII
Upopulær, måske. Men de benhårde fans hylder Lopez i øjeblikket.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2537 af falle

Dios skrev: Det kan reelt set ende med, at vi mister Casillas, Özil, og Jesé i dette transfer vindue, og vi samtidig henter Bale, og beholder Kaká i truppen. Hvor fanden blev det fantastiske transfer vindue af? :(

Der er en grund til at rygter er rygter. Stilheden omkring reelle handler får medier til at trykke en masse fede artikler og overskrifter af ren opfindsomhed - de skal jo også leve ;)

12 år 11 måneder siden #2538 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Født pessimist? :))) Chill nu lige... ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 11 måneder siden #2539 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

falle skrev: Upopulær, måske. Men de benhårde fans hylder Lopez i øjeblikket.

Mens en afstemning blandt mere "almindelige" fans, som er klart i flertal, viser stor støtte til Iker Casillas.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2540 af falle
Det er korrekt.

Jeg er også en almindelig fan. Min mening er den at hvis Casillas er fornærmet over hans manglende spilletid eller tiltro fra klubben og har luftet tanken om at flytte, så må han godt pakke sammen. Så er han ikke et hak bedre end Robinho eller Higuain. Sagen er dog at Real Madrid regner med ham og ser stadig fremtid i ham - ellers var han sat til salg, hvilket ikke er sket.

Jeg er ligeglad hvor lang tid han har spillet der og hans tidligere bedrifter giver ham ikke en plads i startsopstillingen pr. automatik.

12 år 11 måneder siden #2541 af Pelle

Siempre Madrid skrev:

falle skrev: Upopulær, måske. Men de benhårde fans hylder Lopez i øjeblikket.

Mens en afstemning blandt mere "almindelige" fans, som er klart i flertal, viser stor støtte til Iker Casillas.

Hvilet vel giver sig selv. Manden har været indbegrebet af Real Madrid i mere end 10 år. Han er et ikon, og hvis han leverer til træning og udviser den sympati og ydmyghed han er kendt for, så bør han også på kassen igen. Er rygterne omkring hans opførsel sande, må det jo være op til Ancelotti at finde ud af, hvad der skal ske. Ingen spiller er dog over klubben - og sådan skal det naturligvis også være.

12 år 11 måneder siden #2542 af Pelle

falle skrev: Det er korrekt.

Jeg er også en almindelig fan. Min mening er den at hvis Casillas er fornærmet over hans manglende spilletid eller tiltro fra klubben og har luftet tanken om at flytte, så må han godt pakke sammen. Så er han ikke et hak bedre end Robinho eller Higuain. Sagen er dog at Real Madrid regner med ham og ser stadig fremtid i ham - ellers var han sat til salg, hvilket ikke er sket.

Jeg er ligeglad hvor lang tid han har spillet der og hans tidligere bedrifter giver ham ikke en plads i startsopstillingen pr. automatik.

Det er der vel heller ingen, der er uenig med dig i? Det du skriver giver sig selv.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2543 af falle
Problemet med os almindelige fans er at vi ikke ser tingene uden at blande følelser ind. Havde vi kun handlet med følelserne, så var Reyes stadig i klubben ;)

Ancelotti handler heldigvis professionelt og uden følelser når han sætter holdet.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2544 af falle

Pelle skrev:

falle skrev: Det er korrekt.

Det er der vel heller ingen, der er uenig med dig i? Det du skriver giver sig selv.

Kære Pelle,

Det var blot en sidenote til det med afstemningen der blev omtalt.................

Leveret af Kunena Forum