Rygtebørsen XVIII

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2689 af Champen
Besvaret af Champen på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev:

Bale move isn't closed, Levy still in hard position, Bale farewelled his companions on Friday, thinking he won't return [@JLSanchez78]

Hvis det ikke bliver officielt i morgen....... ******* !!!!!!

Jeg er meget ked af at sige det, men det bliver ikke officielt i morgen. Det kan jeg godt garantere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2690 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Bale er tilbage i London skriver AS

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 11 måneder siden #2691 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Bale er tilbage i London skriver AS

Levy er en snotskovl! Jeg håber ikke, at ovenstående er korrekt. Det giver ikke nogen mening, at Real Madrid har etableret et "podie" til at præsentere Bale på, på Bernabéu med mindre Pérez hiver en kanin op af hatten.

12 år 11 måneder siden #2692 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Daniel skrev:

Levy er en snotskovl! Jeg håber ikke, at ovenstående er korrekt. Det giver ikke nogen mening, at Real Madrid har etableret et "podie" til at præsentere Bale på, på Bernabéu med mindre Pérez hiver en kanin op af hatten.

Jeg taeller kun ned.. 6 dage tilbage. Og saa tisser jeg lidt paa AS og Marca. Noej hvor har de vaeret belastende i aarets transfer vindue.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Hugol.

12 år 11 måneder siden #2693 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Podiet er til en ny Castilla-profil ... ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

• rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2694 af rene
Besvaret af rene på emne Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2695 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Men hvis Levy ikke sælger Bale i år, så ender han jo med at måtte sælge til cirka halv pris næste år pga snarlig kontraktudløb osv.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 11 måneder siden #2696 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev: Men hvis Levy ikke sælger Bale i år, så ender han jo med at måtte sælge til cirka halv pris næste år pga snarlig kontraktudløb osv.

Ham Levy er - som jeg skrev i mit tidligere indlæg - en snotskovl! :D

Folk kalder ham en vanvittig dygtig forretningsmand, men Bales pris peaker nu og vil man ikke sælge til højest mulig pris, så er man absolut ikke en dygtig forretningsmand,

12 år 11 måneder siden #2697 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Bale kommer, det er der ikke nogen tvivl om. Ingen andre klubber har budt på Bale, selvom Sky Sports og BBC skriver det. Det er bare Tottenham der ligger et pres på Florentino Perez. Og selv hvis der skulle være andre klubber som var interesseret i Bale, så er det ligegyldigt. Han kan ikke skifte til et andet engelsk hold, og PSG eller Monaco er ikke attraktivt nok for ham. Jeg regner stadig med at han offentliggøres i morgen.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

12 år 11 måneder siden #2698 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Daniel skrev:

Han er snarere en god købmand. Og det er ikke et spørgsmål, om hvor vidt han er eller ikke er. Det ér han. Men han spiller hardball og leger med de hold der bejler til Bale.

Edit: Gary Lineker har god humor: futbol.as.com/futbol/2013/08/26/primera/1377526682_149908.html
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 11 måneder siden #2699 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Levy er jo Perez overlegen, og leger jo bare med Perez. Modric og Bale handlerne taler sit tydelige sprog! Levy er udmærket godt klar over, at han intet kan stille op imod Real Madrid, men han kan tilgengæld gøre handlen svær, og presse prisen enormt op. Bale havde ikke kostet mere end 65-70 millioner Euro i andre klubber. Det tror jeg simpelthen ikke på.
Levy er fandens stædig, og det synes jeg han skal bøde for. Lad handlen ligge og snup ham næste sæson for det halve, og giv ham en lærestreg i medierne.

Det er bare til grin, at Perez hopper med på legen. Han bliver udstillet som en klovn og naiv mand, hvis Bale bliver købt for mere end hvad Ronaldo kostede. Dertil ligger det, at vi i den grad behøvede Ronaldo dengang, men vi langtfra behøver Bale nu, og så er der lige det med deres brand hver især.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #2700 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Leveret af Kunena Forum