Rygtebørsen XVIII
Jack Daniels skrev:
Steen skrev: BALE ER I SPANIEN!!!! Han landede i Marbella, og vil så flyve til Madrid når det bliver officielt.
Kilde? Er der billeder?
AS, og nej ikke endnu, det billede jeg før lagde op før var et gammelt billede, der blev taget i Wales, jeg havde bare ikke læst det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev:
Hugol skrev:
CristianoRonaldo skrev:
Har lyst til at smadre min Macbook efter at have set denne kommentar. Findes der ikke et filter for dumme Hugol-kommentare? Bliver sindssyg.Hugol skrev: Håber at man sælger Ozil, han er seriøst den mest kedelig 10er vi nogensinde har haft. Manden ønsker jo ikke at score !
En 10er der scorer i gennemsnit 9 mål pr sæson i 3 turneringer er ikke god nok efter min smag.
Steen. Du gør det ret tit, du linker til noget der allerede er smidt op på siden.
Nej, det gør jeg ikke. Jeg skriver det på forummet, hvor det så senere bliver smidt op på siden. I dette tilfælde så skrev jeg det 1 minut før.
DVS selvom jeg har smidt nyheden op før dig så er du stadig et minut før mig ?
Det sker dog ret tit at du smider ting op som er lagt op allerede.
Har valgt at takke af på forum!
Haha okay, på den måde :D. Jeg var lige lidt for hurtig så, har ikke set det.
Jeg tjekker tit, om det jeg er i gang med at skrive, allerede er blevet skrevet. Men når man f.eks. ikke har været aktiv i flere timer, og der er blevet diskuteret flittigt i de mange tråde, så er det svært at bevare overblikket.
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Hvis vi sammeligner med den gudsbenåede Iniesta, er det hele meget klarere. http://imgur.com/3DfRFmgHugol skrev:
CristianoRonaldo skrev:
Har lyst til at smadre min Macbook efter at have set denne kommentar. Findes der ikke et filter for dumme Hugol-kommentare? Bliver sindssyg.Hugol skrev: Håber at man sælger Ozil, han er seriøst den mest kedelig 10er vi nogensinde har haft. Manden ønsker jo ikke at score !
En 10er der scorer i gennemsnit 9 mål pr sæson i 3 turneringer er ikke god nok efter min smag.
Steen. Du gør det ret tit, du linker til noget der allerede er smidt op på siden.
Rogoshin skrev:
Hugol skrev:
CristianoRonaldo skrev:
Så du ville også sælge Zidan og Laudrup?
Muhammed Zidan har aldrig spillet i Real Madrid, Zidane spillede med nummer 5, Figo med nummer 10. Laudrup har aldrig været min kop the i Real Madrid. Zamorano bankede 29 kasser ind den sæson vi blev mestre med Laudrup, og så havde vi Raul.
CristianoRonaldo skrev:
Hvis vi sammeligner med den gudsbenåede Iniesta, er det hele meget klarere. http://imgur.com/3DfRFmgHugol skrev:
CristianoRonaldo skrev:
Iniesta er ingen 10er men selvom han hverken scorer flere mål eller laver flere assist end Ozil, så er han stadig en bedre spiller og mere betydningsfuld.
- Rubæk
- Gæst
-
Ozil er et geni - Det bør ikke være til debat;)
M_linding skrev: Ozil er et geni - Det bør ikke være til debat;)
Show me !
Og inden du gør, så forklar mig lige hvor Bale ikke vil være bedre at sætte på den plads Ozil har nu. Isco har allerede vist at Ozil ik kommer i nærheden af hans plads.
- Torben
- Gæst
-
Hugol skrev:
M_linding skrev: Ozil er et geni - Det bør ikke være til debat;)
Show me !
Og inden du gør, så forklar mig lige hvor Bale ikke vil være bedre at sætte på den plads Ozil har nu. Isco har allerede vist at Ozil ik kommer i nærheden af hans plads.
Den er vel så tydelig som den kan være, hvis man har fulgt med de seneste 3 år?
Én ting er vi dog enige om: Ozil skal blive bedre til at sparke på mål! Der kan dog sagtens være taktiske årsager til, at han søger afleveringen fremfor afslutningen (Hint: Ronaldo)....
Og du vil så have Iker Muniain i stedet for Ozil? Manden der har scoret 4 mål de seneste 68 La Liga-kampe....
Ozil har faktisk scoret 14 mål i sine seneste 68 La Liga-kampe.
..........................................................................
Omkring Bale, så gider jeg ikke forklare det endnu engang.
Hvis vi vinder La Liga / CL indenfor de næste to sæsoner, har jeg muligvis taget fejl omkring Bale's tilstedeværelse i Real Madrid.