Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2665 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev:

Hugol skrev:

M_linding skrev: Ozil er et geni - Det bør ikke være til debat;)

Show me !

Og inden du gør, så forklar mig lige hvor Bale ikke vil være bedre at sætte på den plads Ozil har nu. Isco har allerede vist at Ozil ik kommer i nærheden af hans plads.

Den er vel så tydelig som den kan være, hvis man har fulgt med de seneste 3 år?

Én ting er vi dog enige om: Ozil skal blive bedre til at sparke på mål! Der kan dog sagtens være taktiske årsager til, at han søger afleveringen fremfor afslutningen (Hint: Ronaldo)....

Og du vil så have Iker Muniain i stedet for Ozil? Manden der har scoret 4 mål de seneste 68 La Liga-kampe....

Ozil har faktisk scoret 14 mål i sine seneste 68 La Liga-kampe.

Jeg er ikke interesseret i Munain længere i og med at vi får Bale og har Jese..
Den står dog 1-0 til Iker i denne sæson..
Ozil kan ikke spille den rolle han bliver tildelt på nuværende tidspunkt, han skal ha Iscos rolle. Heldigvis er Isco bare så meget bedre at Ozil kan ende med at blive frosset helt ud når Bale kommer. For Bale skal spille Ozils plads, og derfor ville det være naturligt at sælge ham. Ozil er en kedelig 10er fordi han ikke er særlig træfsikker, søger aldrig et skud på mål og fordi han generelt er for længe om at slippe bolden på kanterne.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2666 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Ifølge El Confidencial så har Özil besluttet sig for at skifte væk. Klubben vil ikke give ham 7 millioner euro om året, som han gerne vil have.
translate.google.com/translate?hl=en&sl=...usca-equipo_20528%2F

12 år 11 måneder siden #2667 af Steen

Hugol skrev:

CristianoRonaldo skrev:

Hugol skrev: Håber at man sælger Ozil, han er seriøst den mest kedelig 10er vi nogensinde har haft. Manden ønsker jo ikke at score !

Har lyst til at smadre min Macbook efter at have set denne kommentar. Findes der ikke et filter for dumme Hugol-kommentare? Bliver sindssyg.

En 10er der scorer i gennemsnit 9 mål pr sæson i 3 turneringer er ikke god nok efter min smag.

Steen. Du gør det ret tit, du linker til noget der allerede er smidt op på siden.

I øvrigt Hugol, så var det vidst også en regel, at man ikke måtte linke til spanske nyheder, uden at oversætte. Så jeg lagde den faktisk op før dig ;)

12 år 11 måneder siden #2668 af NDR
Besvaret af NDR på emne Rygtebørsen XVIII
Haha...der er bare nogle brugere der vil have dem alle sammen solgt....men måske ikke de samme brugere, for ellers er der faktisk ikke nogle spillere tilbage.
Øzil skal ikke sælges, han skal have noget mere i løn istedet for.

Istedet for Higuain og Callejon samt købet af Bale, der er jeg mere varm på at få Morata og Jese igang for alvor sammen med supermændene Ronaldo, Benzema, Øzil og Di Maria, men der mangler en i regnskabet da 2 er rejst......køb Welbeck

12 år 11 måneder siden #2669 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Ifølge El Confidencial så har Özil besluttet sig for at skifte væk. Klubben vil ikke give ham 7 millioner euro om året, som han gerne vil have.

De siger også at klubben har taget kontakt til Utd. for høre om der var hold i rygterne om deres interesse. Men som Graham Hunter også sagde, så havde Utd. nægtet enhver interesse. Hvis det nu ikke bare er et forsøg på at ligge pres på klubben og han oprigtigt har tænkt sig at søge væk, hvilke muligheder har han så, hans pris og lønkrav taget i betragtning, hvis Utd. ikke er interesserede? Bayern kan vel dårligt rumme endnu en midtbanespiller.

12 år 11 måneder siden #2670 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev:

Steen skrev: Ifølge El Confidencial så har Özil besluttet sig for at skifte væk. Klubben vil ikke give ham 7 millioner euro om året, som han gerne vil have.

De siger også at klubben har taget kontakt til Utd. for høre om der var hold i rygterne om deres interesse. Men som Graham Hunter også sagde, så havde Utd. nægtet enhver interesse. Hvis det nu ikke bare er et forsøg på at ligge pres på klubben og han oprigtigt har tænkt sig at søge væk, hvilke muligheder har han så, hans pris og lønkrav taget i betragtning, hvis Utd. ikke er interesserede? Bayern kan vel dårligt rumme endnu en midtbanespiller.

United har næppe råd medmindre de sælger Rooney, jeg er sikker på de lader op til at lancere et stort bud på Fellaini og Baines, og formentlig også en kantspiller. I øvrigt ville det være tosset at bruge så mange penge på en plads hvor Kagawa har vist så lovende takter mod slutningen af sidste sæson, og hvor man også ynder at benytte Rooney.

Özil er uden tvivl interessant for mange klubber, men den håndfuld klubber der har råd og er attraktive nok for Özil, er stærkt besatte på den offensive midtbane, her tænker jeg på Chelsea, Bayern og United (Barca). Özil er født og opvokset i Gelsenkirchen hos Schalke så jeg formoder ikke Dortmund kan komme på tale, og Arsenal virker slet ikke attraktiv nok.

Det efterlader vel egentlig kun Manchester City. Özil for Agüero måske?
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 11 måneder siden #2671 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Arsenal skulle være særdeles interesserede i Espanyols keeper, Kiko Casilla, der har gjort det glimrende siden han overtog målet fra Kameni. Med Ikers situation in mente kunne man godt forestille sig nogle sensationsoverskrifter når de danske medier opsnapper den.

Nyheden bringes på flere af de engelske medier.

12 år 11 måneder siden #2672 af Steen
Benzema's agent afviser at hans klient skal til Arsenal. Han siger også, at man er i gang med at forhandle om en kontraktforlængelse på tre år. www.lejdd.fr/Sport/Football/Actualite/Be...Karim-Djaziri-625542
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, Mathiaska, NDR

• CC
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2673 af CC
Besvaret af CC på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg vil hellere sælge halvdelen af vores hold end miste Øzil! Lad nu bare manden spille 10'er positionen i stedet for kanten, og han vil igen brillere.

12 år 11 måneder siden #2674 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Ozil kan sagtens spille på "kanten".

Undskyld at jeg siger det - det skal ikke lyde alt for arrogant - men det virker som om, at alt for mange drager desperate konklusioner efter een kamp!

Samtlige spillere skal altså falde ind i det nye system, og selv Ronaldo har brug for lidt tid... Og ja, det gælder så især Ozil, som er den spiller der skal omlægge sit spil mest. Men det skal nok komme. Derudover er det vigtigt at pointere, at de kampe hvor Ozil spiller kant, er det ikke meningen at han skal være kant. Han skal derimod være en 10'er, som tager sit udgangspunkt lidt ude mod siden.

I 2012 så jeg kampen Barcelona - Real Madrid, hvor Ozil spillede den famøse HW. Under hele den kamp tænkte jeg, at der stod Guldbold i panden på Ozil.... Så han har værktøjerne, men mangler måske den vigtigste ressource(?); tålmodigheden fra diverse fans.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved M_linding.

12 år 11 måneder siden #2675 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev: Arsenal skulle være særdeles interesserede i Espanyols keeper, Kiko Casilla, der har gjort det glimrende siden han overtog målet fra Kameni. Med Ikers situation in mente kunne man godt forestille sig nogle sensationsoverskrifter når de danske medier opsnapper den.

Nyheden bringes på flere af de engelske medier.

Sikkert. De plejer ikke at følge med. Ellers burde de vide, at Valencias Guaita angiveligt er nummer et på Arsenals ønskeliste når det kommer til målmænd. Af samme grund er Valencia-lejren ikke helt tilfreds med Guaita. Og Diego Alves har stået på kassen i deres to første ligakampe. Går Arsenal glip af Guaita, som ikke er helt billig, så er det ikke utænkeligt, at de vil kigge i retning af Kiko Casilla, som er et billigere alternativ.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2676 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XVIII
Sportsdirektører burde virkelig læse bogen Soccernomics. Det ville spare klubberne for mange tåbelige handler.

De 12 gyldne regler:
1. A new manager wastes money on transfers: don't let him
2. Use the wisdom of crowds (take opinions on players from a number of coaches)
3. Stars of recent World Cups or European Championships are overvalued: ignore them
4. Certain nationalities are overvalued (Brazilians and Dutch, for example)
5. Older players are overvalued
6. Centre-forwards are overvalued; goalkeepers are undervalued
7. Gentlemen prefer blondes; identify and abandon 'sight-based prejudices'
8. The best time to buy a player is when he is in his early twenties
9. Sell any player when another club offers more than he is worth
10. Replace your best players even before you sell them
11. Buy players with personal problems, and then help them deal with their problems
12. Help your players relocate

Bogen er god læsning, hvis man interesserer sig for den videnskabelige del af fodbold. Den fås dog kun på engelsk.

Leveret af Kunena Forum