Rygtebørsen XVIII
#Özil not happy at the threat of Isco and #Bale to his place. Özil's father is actively seeking to place him in the Prem. #United #Özil however an initial approach to #United one week ago, brought no encouragement at all. Don't know if that has changed, but doubt.
Idk, jeg synes det lugter lidt af et klassisk forsøg på at ligge pres på Madrid, der pt. ikker er så interesserede i at forbedre Özils kontrakt. Men det forklarer da hvor den seneste tids rygter kommer fra.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
MMM skrev:
Steen skrev: AS: If Real Madrid are willing to pay Bale's transfer in one installment, it'll cost 90M euros if it'll be in several, it'll be +100M euros. Real Madrid sources are confirming that Bale's deal to Real Madrid will not exceed Cristiano's price tag in '09 for 94M euros.
futbol.as.com/futbol/2013/08/23/primera/1377262219_233138.html
Fra artiklen: Fuentes del club inglés resaltan que el acuerdo "nunca será menor de 100 millones", pero desde la planta noble del Bernabéu insisten en que el traspaso nunca será superior al de Cristiano , con el que se está en conversaciones para ampliar su contrato.
Kilder i den engelske klub understreger at aftalen ikke vil blive mindre end 100 mio værd, mens der fra Bernabeu insisteres på, at transferen ikke vil overgå den pris man i sin tid betalte for Cristiano, der ligger i forhandlinger om en kontraksforlængelse.
For en transfer der nu har været erklæret lukket og slukket de første 38 gange, så er det da utroligt, at de endnu ikke er blevet enige om prisen.
Som jeg tidligere har pointeret, så vil Real Madrid formentlig - uanset hvad - gøre alt for at få det til at fremstå som om, at de ikke har betalt mere end de gjorde for Cristiano, blot for at please ham. Hvis Tottenham offentliggører en pris, så vil det formentlig være den 'rigtige' pris. Men det ender nok med, at klubber kommer til overensstemmelse omkring dette. Et lille 'forhandlingsforløb', midt i et stort forhandlingsforløb.
Det er muligt, at den har været erklæret lukket og slukket, men det er jo i høj grad pressen der har gjort det. Handlen er ikke lukket før det er officielt. Længere er den vel ikke. Resten er pressens værk. Med det in mente, at klubberne - Real Madrid isærdeleshed - kommunikerer igennem pressen og til tider bruger det som talerør.
MMM skrev: Fra Graham Hunter , der har rigtig gode kilder i Utd, bekræftet af Rafa Honingstein :
#Özil not happy at the threat of Isco and #Bale to his place. Özil's father is actively seeking to place him in the Prem. #United #Özil however an initial approach to #United one week ago, brought no encouragement at all. Don't know if that has changed, but doubt.
Idk, jeg synes det lugter lidt af et klassisk forsøg på at ligge pres på Madrid, der pt. ikker er så interesserede i at forbedre Özils kontrakt. Men det forklarer da hvor den seneste tids rygter kommer fra.
Mødtes Özils far ikke med Real Madrids sportslige ledelse tilbage i maj eller juni? Jeg husker i hvert fald, at der rent faktisk var tale om, at faderen havde været til møde med José Ángel Sánchez, netop med henblik på kontraktforhandlinger. Det skrev både AS og MARCA. Men jeg kan som sagt ikke lige huske, om det var i maj eller juni.
Ellers er jeg ligeledes af den holdning, at det virker som om Özil-lejren forsøger at presse Real Madrid lidt.
- rene
- Gæst
-
El_Juan skrev:
MMM skrev: Fra Graham Hunter , der har rigtig gode kilder i Utd, bekræftet af Rafa Honingstein :
Mødtes Özils far ikke med Real Madrids sportslige ledelse tilbage i maj eller juni? Jeg husker i hvert fald, at der rent faktisk var tale om, at faderen havde været til møde med José Ángel Sánchez, netop med henblik på kontraktforhandlinger. Det skrev både AS og MARCA. Men jeg kan som sagt ikke lige huske, om det var i maj eller juni.
Ellers er jeg ligeledes af den holdning, at det virker som om Özil-lejren forsøger at presse Real Madrid lidt.
Jo, hans far/agent var til møde med Sánchez mandagen efter Mou forlod klubben. Siden har der været en del artikler, særligt i El Confidencial, om klubbens påståede utilfredshed med hans forsøg på at gennemtvinge en ny og kraftigt forbedret kontrakt. Han har stadig tre år tilbage af den nuværende og Sánchez plejer ikke at være glad for at begynde forhandlingerne så tidligt. Og efter Di Marias tidlige kontraktsforbedring og efterfølgende drop i form, så tror jeg ikke Sánchez rykker sig en tomme.
Har valgt at takke af på forum!
Kedeligere end Lass?Hugol skrev: Håber at man sælger Ozil, han er seriøst den mest kedelig 10er vi nogensinde har haft. Manden ønsker jo ikke at score !
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Har lyst til at smadre min Macbook efter at have set denne kommentar. Findes der ikke et filter for dumme Hugol-kommentare? Bliver sindssyg.Hugol skrev: Håber at man sælger Ozil, han er seriøst den mest kedelig 10er vi nogensinde har haft. Manden ønsker jo ikke at score !
CristianoRonaldo skrev:
Har lyst til at smadre min Macbook efter at have set denne kommentar. Findes der ikke et filter for dumme Hugol-kommentare? Bliver sindssyg.Hugol skrev: Håber at man sælger Ozil, han er seriøst den mest kedelig 10er vi nogensinde har haft. Manden ønsker jo ikke at score !
En 10er der scorer i gennemsnit 9 mål pr sæson i 3 turneringer er ikke god nok efter min smag.
Steen. Du gør det ret tit, du linker til noget der allerede er smidt op på siden.
Hugol skrev:
CristianoRonaldo skrev:
En 10er der scorer i gennemsnit 9 mål pr sæson i 3 turneringer er ikke god nok efter min smag.
Steen. Du gør det ret tit, du linker til noget der allerede er smidt op på siden.
Nej, det gør jeg ikke. Jeg skriver det på forummet, hvor det så senere bliver smidt op på siden. I dette tilfælde så skrev jeg det 1 minut før.
- Jack Daniels
- Gæst
-
Steen skrev: BALE ER I SPANIEN!!!! Han landede i Marbella, og vil så flyve til Madrid når det bliver officielt.
Kilde? Er der billeder?