Rygtebørsen XVIII
- Lassemadrid
- Gæst
-
M_linding skrev:
Hugol skrev: Sælg Özil
Sælg Hugol!
;)
Hahahahahahhaha F...ing episk skrevet.
Jeg har fulgt lidt med herinde, og jeg har lagt mærke til ham Hugol er lidt en kontroversiel debattør ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Football agent Barry Silkman says Arsenal might do one big deal tomorrow & that he is helping Arsenal sign a foreign player. Agent Silkman on SSN: "'I'm working on bringing a big player to a club in London from a big club but I can't say who or which."
www.insidespanishfootball.com/76168/real...es-arsenal-over-psg/
Steen skrev: Özil til Arsenal ser ud til at ske. Det gav heller ikke nogen mening at han ikke blev skiftet ind.
Football agent Barry Silkman says Arsenal might do one big deal tomorrow & that he is helping Arsenal sign a foreign player. Agent Silkman on SSN: "'I'm working on bringing a big player to a club in London from a big club but I can't say who or which."
Det er jeg virkelig, virkelig ked af. Men så stor en spiller, skal selvfølgelig ikke sidde på bænken.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Steen skrev: Özil til Arsenal ser ud til at ske. Det gav heller ikke nogen mening at han ikke blev skiftet ind.
Jeg kan næsten ikke tro det, før det er sket...
Ozil har jo alle dage været en elsket spiller i Real Madrid, og Perez' øjesten. Vil man pludselig sælge ham? Og hvad skulle en spiller med Ozil's talent lave i Arsenal, når han har været fast i Real Madrid i 3 år?
Ej - See it, to belive it;)
Jeg er desværre ret sikker på, at vi går en sæson i møde med en trup på groteske 25 mand.
Men jeg vil se på det som noget positivt, da det er en endnu uset konkurrence dygtig trup. Det er for alvor i Ancelottis hænder nu. Han skal bevise at han er så god til mandskabspleje som alle siger, ved at holde 10 mand der ikke spiller ret meget tilfredse, deriblandt nogle meget prominente herrer og ikke mindst nogle af spaniens største talenter.
Vi må give det indtil årsskiftet for at se, om han magter karrierens hidtil største opgave.
Kaká8 skrev: Endelig er det sikkert.
Nu skal Real Madrid bare sælge Kaká, di Maria, Adan og Denis. Så er transfervinduet godkendt.
Cheryshev er lejet til Sevilla
No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!
Men i min bog giver det ingen mening at sælge ham nu blot fordi der er flere om pladsen; lad dem konkurrere om start pladsen og det gør jo ikke noget at en klasse backup, uanset hvem der bliver første valget.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Med Zidane som assistent som er hans idol, så tror jeg ikke på han tager nogen steder.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Med mindre man lykkeds med at omskole Bale eller Ronaldo til forreste angriber.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- L.Ahrendsen
- Gæst
-
madrid2000 skrev: Kaka til Milan på fri transfer.
Kilde?
Real Madrid og Kaká er blevet enige om at løsne ham af kontrakten for derefter at skifte gratis til AC Milan?