Rygtebørsen XVIII

• Lassemadrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2821 af Lassemadrid
Besvaret af Lassemadrid på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev:

Hugol skrev: Sælg Özil

Sælg Hugol!

;)

Hahahahahahhaha F...ing episk skrevet.

Jeg har fulgt lidt med herinde, og jeg har lagt mærke til ham Hugol er lidt en kontroversiel debattør ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2822 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Özil til Arsenal ser ud til at ske. Det gav heller ikke nogen mening at han ikke blev skiftet ind.

Football agent Barry Silkman says Arsenal might do one big deal tomorrow & that he is helping Arsenal sign a foreign player. Agent Silkman on SSN: "'I'm working on bringing a big player to a club in London from a big club but I can't say who or which."

www.insidespanishfootball.com/76168/real...es-arsenal-over-psg/
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

12 år 11 måneder siden #2823 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Özil til Arsenal ser ud til at ske. Det gav heller ikke nogen mening at han ikke blev skiftet ind.

Football agent Barry Silkman says Arsenal might do one big deal tomorrow & that he is helping Arsenal sign a foreign player. Agent Silkman on SSN: "'I'm working on bringing a big player to a club in London from a big club but I can't say who or which."

Det er jeg virkelig, virkelig ked af. Men så stor en spiller, skal selvfølgelig ikke sidde på bænken.

"Maybe they hate me because I'm too good."

12 år 11 måneder siden #2824 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Özil til Arsenal ser ud til at ske. Det gav heller ikke nogen mening at han ikke blev skiftet ind.

Jeg kan næsten ikke tro det, før det er sket...

Ozil har jo alle dage været en elsket spiller i Real Madrid, og Perez' øjesten. Vil man pludselig sælge ham? Og hvad skulle en spiller med Ozil's talent lave i Arsenal, når han har været fast i Real Madrid i 3 år?

Ej - See it, to belive it;)
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #2825 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Rygtebørsen XVIII
Det er spild af alles tid, at drøfte rygterne omkring Özil. Det er ikke engang en uge siden han selv offentligt sagde, at han ingen vegne skal.

Jeg er desværre ret sikker på, at vi går en sæson i møde med en trup på groteske 25 mand.
Men jeg vil se på det som noget positivt, da det er en endnu uset konkurrence dygtig trup. Det er for alvor i Ancelottis hænder nu. Han skal bevise at han er så god til mandskabspleje som alle siger, ved at holde 10 mand der ikke spiller ret meget tilfredse, deriblandt nogle meget prominente herrer og ikke mindst nogle af spaniens største talenter.

Vi må give det indtil årsskiftet for at se, om han magter karrierens hidtil største opgave.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

12 år 11 måneder siden #2826 af Artatj
Besvaret af Artatj på emne Rygtebørsen XVIII

Kaká8 skrev: Endelig er det sikkert.

Nu skal Real Madrid bare sælge Kaká, di Maria, Adan og Denis. Så er transfervinduet godkendt.

Cheryshev er lejet til Sevilla

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!

12 år 11 måneder siden #2827 af pm
Besvaret af pm på emne Rygtebørsen XVIII
det håber jeg godt nok heller ikke. Bevares jeg har selv kritiseret manden for i perioder ikke at have fysikken til at spille 90min og falde i niveau men at sælge ham ønsker jeg på ingen måder og håber det blot er en and. Og som m_linding skriver: hvad i al verden vil han i Arsenal?
Men i min bog giver det ingen mening at sælge ham nu blot fordi der er flere om pladsen; lad dem konkurrere om start pladsen og det gør jo ikke noget at en klasse backup, uanset hvem der bliver første valget.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved pm.

12 år 11 måneder siden #2828 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XVIII
Kaka til Milan på fri transfer.

12 år 11 måneder siden #2829 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XVIII
Hvorfor skulle Özil skifte? Hehe, det vil i givet fald betyde at han ikke anser sig for bedre end Isco! Jeg er sikker på, at han ingen steder tager og da slet ikke til Arsenal.

Med Zidane som assistent som er hans idol, så tror jeg ikke på han tager nogen steder.

12 år 11 måneder siden #2830 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg sover nu alligevel ikke helt trygt før det er sikkert at Özil ikke skifter. Det ville være grotesk ringe og svinsk af Perez!

12 år 11 måneder siden #2831 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Men så længe Bale og Ronaldo er i klubben, så vil Özil vel altid være 12. mand?
Med mindre man lykkeds med at omskole Bale eller Ronaldo til forreste angriber.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real Madrid.

• L.Ahrendsen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2832 af L.Ahrendsen
Besvaret af L.Ahrendsen på emne Rygtebørsen XVIII

madrid2000 skrev: Kaka til Milan på fri transfer.

Kilde?

Real Madrid og Kaká er blevet enige om at løsne ham af kontrakten for derefter at skifte gratis til AC Milan?

Leveret af Kunena Forum