Rygtebørsen XVIII
Steen skrev:
MMM skrev: If. Tancredi Palmeri forhandler vi nu om et sidste-øjebliks-køb af Suarez (Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration).
Hvis det sker, så må Siempres teori om navnerettighederne til Bernabeu da næsten være bekræftet.
Han har det fra Joaquin Maroto som arbejder for AS.... Jeg ville græde hvis det skete. Jeg tror ikke på det, men muligheden er der. NEJ NEJ OG ATTER NEJ !
EDit: Og han skriver også at Özil skal til Arsenal. NEJ NEJ OG ATTER NEJ !
Hvis Özil smutter pga Bale handlen kommer den godt nok til at være endnu hårdere for mig at sluge...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev:
MMM skrev: If. Tancredi Palmeri forhandler vi nu om et sidste-øjebliks-køb af Suarez (Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration).
Hvis det sker, så må Siempres teori om navnerettighederne til Bernabeu da næsten være bekræftet.
Han har det fra Joaquin Maroto som arbejder for AS.... Jeg ville græde hvis det skete. Jeg tror ikke på det, men muligheden er der. NEJ NEJ OG ATTER NEJ !
EDit: Og han skriver også at Özil skal til Arsenal. NEJ NEJ OG ATTER NEJ !
Han har desværre haft fået ret i rigtig mange ting den her sommer. Er det for sent at begynde med alkoholen?
- Søren
- Gæst
-
Nu skal man selvfølgelig afvente officielle udmeldinger, men hvad tænker I om det?
Personligt har jeg jævnt svært ved at sluge den. Med to torpedoer på flankerne er det da behov for central kreativ kraft. Di Maria - som jeg holder meget af - virker i den grad mere undværlig med den nuværende trup. Er det virkelig konkurrencen fra Isco og Modric, der presser en af vores helt store profiler igennem i hvert fald to sæsoner til et engelsk hold - tophold, jovist - men et hold som vel ikke ligefrem er notorisk kendt for at støvsuge trofæer?
Edit: Jeg forsøger at skrive lidt hurtigere næste gang. Men det er sgu stadig en debat værd.
Sky Sources: Arsenal in advanced talks to sign Real Madrid's Mesut Ozil #SSN
Hvem bliver næste offer? Iker?
Har valgt at takke af på forum!
Øzil er ikke ringe...han er god.Hugol skrev: Hva er folk så kede af det over. Ozil er jo så ringe !!!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!