Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2869 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Rygtebørsen XVIII
Hvor hader jeg bare Florentino lige nu! Føj for satan!

Nå, men hvis der er hold i rygterne, er der ikke andet at sige end at ønske held og lykke til Özil. Han er en fremragende spiller med potentiale til at blive en af verdens bedste.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2870 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XVIII
Så er det Officielt.

Somebody please shoot me.

12 år 11 måneder siden #2871 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII
Sky melder at Kaká endnu ikke har accepteret den personlige kontrakt med Milan. Hvis han siger nej til den er det en falliterklæring af rang!

12 år 11 måneder siden #2872 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

madrid2000 skrev: Så er det Officielt.

Link?:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, Artatj

12 år 11 måneder siden #2873 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII

Ifølge hvem?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 11 måneder siden #2874 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII

Du kan altså ikke bare skrive sådan noget uden at vedhæfte en kilde. Du gav mig nær et slagtilfælde!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

12 år 11 måneder siden #2875 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
@madrid2000

Helt væk kommentar..

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 11 måneder siden #2876 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Det er ikke officielt, men Real Madrid og Arsenal skulle være langt i forhandlingerne ifølge flere engelske medier. Et gæt fra min side af, det hele afhænger af Suarez. Vis os hvem i er Liverpool! Vis at i vil kæmpe med om CL og behold Suarez!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #2877 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

raul7=kongen skrev: Jeg er en af de største Özil-fans der findes. Han er en fantastisk fodboldspiller og blandt de bedste i verden, men han må for ofte indordne sig under konceptet i Madrid, i stedet for konceptet tilpasses ham.

Vil Özil ikke forlænge, kan man får €47 mio. og har allerede erstatningerne klar, hvilket det tyder på, så vil det være bedst for alle at komme videre.

Det vil være med blødende hjerte, men des mere jeg tænker over det, des mere giver det desværre mening.

Siden hans ankomst er Özil regnet for en af Real Madrid's bedste spillere, men han er samtidig den lavst lønnede i hierarkiet. Altså af offensive spillere. Kan man bebrejde Özil for og ville have mere i løn? Di María fik lønforhøjelse, og får mere end ham.

I mine øjne lader det til Perez stadig ikke fatter en hat af hvad der foregår. Why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine? Özil har været arkitekten bag dette Madrid hold, og uden ham og Ronaldo, så havde vi ligget og rodet rundt i Europe league. Enig i, at klubben ikke skal indordne sig efter spillerne i klubben, men klubben skal snart til og respektere spillerne i klubben!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, baggins, Macon, rezamadridista, pm, Bismo

12 år 11 måneder siden #2878 af Macon
Besvaret af Macon på emne Rygtebørsen XVIII
simpelthen for skørt at sælge ham,

12 år 11 måneder siden #2879 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev:

raul7=kongen skrev: Jeg er en af de største Özil-fans der findes. Han er en fantastisk fodboldspiller og blandt de bedste i verden, men han må for ofte indordne sig under konceptet i Madrid, i stedet for konceptet tilpasses ham.

Vil Özil ikke forlænge, kan man får €47 mio. og har allerede erstatningerne klar, hvilket det tyder på, så vil det være bedst for alle at komme videre.

Det vil være med blødende hjerte, men des mere jeg tænker over det, des mere giver det desværre mening.

Siden hans ankomst er Özil regnet for en af Real Madrid's bedste spillere, men han er samtidig den lavst lønnede i hierarkiet. Altså af offensive spillere. Kan man bebrejde Özil for og ville have mere i løn? Di María fik lønforhøjelse, og får mere end ham.

I mine øjne lader det til Perez stadig ikke fatter en hat af hvad der foregår. Why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine? Özil har været arkitekten bag dette Madrid hold, og uden ham og Ronaldo, så havde vi ligget og rodet rundt i Europe league. Enig i, at klubben ikke skal indordne sig efter spillerne i klubben, men klubben skal snart til og respektere spillerne i klubben!

Guld.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

• Halamadrid1990
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2880 af Halamadrid1990
Besvaret af Halamadrid1990 på emne Rygtebørsen XVIII
Det er godt nok trist hvis Mesut Özil har spillet sin sidste kamp for Madrid. Jeg har ellers haft så store forventninger til hans samarbejde med den gode Isco. Hvis jeg lægger følelserne på hylden kan jeg sagtens se logikken i et salg. Ikke desto mindre håber jeg virkelig han fortsætter i Madrid. Tror nemlig tyskeren stadig kan bidrage med en masse selvom Bale er landet.

Leveret af Kunena Forum