Rygtebørsen XVIII
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Hva er folk så kede af det over. Ozil er jo så ringe !!!
Vi har fattet det. Özil er ringe. Han skal sælges. Mange er bedre end ham, selv Iker Munain ;)
Men bare stop. Samtlige brugere på Madridista.dk er uenige med din holding. Der må da være en grænse til hvor mange gange du må gentage noget 99.999998 procent af alle Madrid fans hader.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Opmærksomheds luder kommer i mange former, en af dem er Hugol, en bruger på Madridista.dkrezamadridista skrev:
Hugol skrev: Hva er folk så kede af det over. Ozil er jo så ringe !!!
Vi har fattet det. Özil er ringe. Han skal sælges. Mange er bedre end ham, selv Iker Munain ;)
Men bare stop. Samtlige brugere på Madridista.dk er uenige med din holding. Der må da være en grænse til hvor mange gange du må gentage noget 99.999998 procent af alle Madrid fans hader.
- Omar
- Gæst
-
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
madrid2000 skrev: Jeg boykotter hele sæsonen uden at se en eneste kamp, hvis de sælger Özil. Det vil være idioti på så stort plan, at det er helt ubegribelig.
For det er nemlig Spillerne som har solgt Özil? Eller hvordan skal det forstås? Du ser vel ikke kampene for Perez's skyld? Jeg ser kampene fordi jeg holder med Real Madrid, om de så har Casillas, Ramos, Alonso, Ronaldo eller Benzema..
Jeg er her stadig XOXO
Jaken skrev: Operer Cazorla ikke almindeligvis (og optimalt) på den offensive midt? Men det kan måske have været derfor, at han blev brugt på venstrekanten i dag, for at prøve det af inden Özil kommer til? :(
Cazorla spillede ofte venstrekant i sidste sæson, men det generelle indtryk er at han har været klart bedre som 10'er, da han sjældent holder bredden, og ikke er vanvittig udfordringsstærk.
Jeg forstår godt at Arsenal ønsker at købe så stor en spiller, men jeg synes nu deres behov er langt større andre steder. De har større behov for en keeper, CB, CDM, kantspiller og angriber, end de har for en COM. Cazorla og Wilshere er nogle af de få på Arsenals hold der er fremragende, og de spiller begge nogenlunde samme plads som Özil.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Vil Özil ikke forlænge, kan man får €47 mio. og har allerede erstatningerne klar, hvilket det tyder på, så vil det være bedst for alle at komme videre.
Det vil være med blødende hjerte, men des mere jeg tænker over det, des mere giver det desværre mening.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev: Jeg er en af de største Özil-fans der findes. Han er en fantastisk fodboldspiller og blandt de bedste i verden, men han må for ofte indordne sig under konceptet i Madrid, i stedet for konceptet tilpasses ham.
Vil Özil ikke forlænge, kan man får €47 mio. og har allerede erstatningerne klar, hvilket det tyder på, så vil det være bedst for alle at komme videre.
Det vil være med blødende hjerte, men des mere jeg tænker over det, des mere giver det desværre mening.
Jeg er også stor Özil fan, men med købet af Bale, så giver det bare ikke mening for mig mere. Özil skal spille centralt, og selvom folk snakker om, at han vil få en fri rolle i højre side, så vil han bare ikke fungere optimalt derude. Det er langt mere naturligt med Bale og Di Maria til at kæmpe om pladsen, end Bale og Özil. Derudover vil det være lettere at sætte Di Maria på bænken end Özil, synes jeg.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Rubæk
- Gæst
-
Jeg skrev det tidligere i transfervinduet, men der var været kæmpe ulemper forbundet med hver eneste indkøb. Bale og Isco var vel spillere Perez følte han var nødt til at hente, men kabalen kan ikke løses tilfredsstillende.
Jeg kan ikke huske hvem der skrev det (tilkendegiv dig gerne) men det er næsten en fodboldmæssig forbrydelse at sælge Özil.