Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2857 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg boykotter hele sæsonen uden at se en eneste kamp, hvis de sælger Özil. Det vil være idioti på så stort plan, at det er helt ubegribelig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2858 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Hva er folk så kede af det over. Ozil er jo så ringe !!!

Vi har fattet det. Özil er ringe. Han skal sælges. Mange er bedre end ham, selv Iker Munain ;)
Men bare stop. Samtlige brugere på Madridista.dk er uenige med din holding. Der må da være en grænse til hvor mange gange du må gentage noget 99.999998 procent af alle Madrid fans hader.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, DarioGomez, Real Madrid, Dios, Real HWL, madrid2000, Pelle

12 år 11 måneder siden #2859 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Men man forstår vel godt Özil (hvis det passer), han er for god til at starte på bænken og Bale og Ronaldo trænger ikke til særlig mange pauser i løbet af sæsonen. Derudover så er hans centrale offensiv midt plads forsvundet under det nye system, og skal han konkurrere med Bale (og Di Maria) om højre kant pladsen, så vil han, tror jeg, blive den helt store taber.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 11 måneder siden #2860 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XVIII

rezamadridista skrev:

Hugol skrev: Hva er folk så kede af det over. Ozil er jo så ringe !!!

Vi har fattet det. Özil er ringe. Han skal sælges. Mange er bedre end ham, selv Iker Munain ;)
Men bare stop. Samtlige brugere på Madridista.dk er uenige med din holding. Der må da være en grænse til hvor mange gange du må gentage noget 99.999998 procent af alle Madrid fans hader.

Opmærksomheds luder kommer i mange former, en af dem er Hugol, en bruger på Madridista.dk

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2861 af Omar
Besvaret af Omar på emne Rygtebørsen XVIII
Øzil skal ingen STEDER!!!!!!!!!

12 år 11 måneder siden #2862 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII
Operer Cazorla ikke almindeligvis (og optimalt) på den offensive midt? Men det kan måske have været derfor, at han blev brugt på venstrekanten i dag, for at prøve det af inden Özil kommer til? :(

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Jaken.

12 år 11 måneder siden #2863 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

madrid2000 skrev: Jeg boykotter hele sæsonen uden at se en eneste kamp, hvis de sælger Özil. Det vil være idioti på så stort plan, at det er helt ubegribelig.

For det er nemlig Spillerne som har solgt Özil? Eller hvordan skal det forstås? Du ser vel ikke kampene for Perez's skyld? Jeg ser kampene fordi jeg holder med Real Madrid, om de så har Casillas, Ramos, Alonso, Ronaldo eller Benzema..

Jeg er her stadig XOXO

12 år 11 måneder siden #2864 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Det er svært at sige, da medierne tit lyver. Men flere spanske medier har skrevet at Özil ikke ville forlænge, da klubben ikke vil give ham 7 millioner euro om året. Hvis det er sandt, så sælg ham hurtigst muligt. Manu Sainz skriver også at han har valgt Arsenal over Manchester United, da de giver ham flere penge.

12 år 11 måneder siden #2865 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

Jaken skrev: Operer Cazorla ikke almindeligvis (og optimalt) på den offensive midt? Men det kan måske have været derfor, at han blev brugt på venstrekanten i dag, for at prøve det af inden Özil kommer til? :(

Cazorla spillede ofte venstrekant i sidste sæson, men det generelle indtryk er at han har været klart bedre som 10'er, da han sjældent holder bredden, og ikke er vanvittig udfordringsstærk.

Jeg forstår godt at Arsenal ønsker at købe så stor en spiller, men jeg synes nu deres behov er langt større andre steder. De har større behov for en keeper, CB, CDM, kantspiller og angriber, end de har for en COM. Cazorla og Wilshere er nogle af de få på Arsenals hold der er fremragende, og de spiller begge nogenlunde samme plads som Özil.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

12 år 11 måneder siden #2866 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg er en af de største Özil-fans der findes. Han er en fantastisk fodboldspiller og blandt de bedste i verden, men han må for ofte indordne sig under konceptet i Madrid, i stedet for konceptet tilpasses ham.

Vil Özil ikke forlænge, kan man får €47 mio. og har allerede erstatningerne klar, hvilket det tyder på, så vil det være bedst for alle at komme videre.

Det vil være med blødende hjerte, men des mere jeg tænker over det, des mere giver det desværre mening.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Steen, Hugol

12 år 11 måneder siden #2867 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

raul7=kongen skrev: Jeg er en af de største Özil-fans der findes. Han er en fantastisk fodboldspiller og blandt de bedste i verden, men han må for ofte indordne sig under konceptet i Madrid, i stedet for konceptet tilpasses ham.

Vil Özil ikke forlænge, kan man får €47 mio. og har allerede erstatningerne klar, hvilket det tyder på, så vil det være bedst for alle at komme videre.

Det vil være med blødende hjerte, men des mere jeg tænker over det, des mere giver det desværre mening.

Jeg er også stor Özil fan, men med købet af Bale, så giver det bare ikke mening for mig mere. Özil skal spille centralt, og selvom folk snakker om, at han vil få en fri rolle i højre side, så vil han bare ikke fungere optimalt derude. Det er langt mere naturligt med Bale og Di Maria til at kæmpe om pladsen, end Bale og Özil. Derudover vil det være lettere at sætte Di Maria på bænken end Özil, synes jeg.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2868 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII
Såfremt Özil bliver solgt, så har det været et transfervindue der har været tungt at sluge. Higuain og Özil væk :(

Jeg skrev det tidligere i transfervinduet, men der var været kæmpe ulemper forbundet med hver eneste indkøb. Bale og Isco var vel spillere Perez følte han var nødt til at hente, men kabalen kan ikke løses tilfredsstillende.

Jeg kan ikke huske hvem der skrev det (tilkendegiv dig gerne) men det er næsten en fodboldmæssig forbrydelse at sælge Özil.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Rubæk.

Leveret af Kunena Forum