Rygtebørsen XVIII

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2893 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XVIII

madrid2000 skrev: Arsenal har Nike mærke. Özil har lige skiftet fra Nike til Adidas.

Og? Ronaldo spiller i Nike her i Madrid selvom klubben er sponsoreret af Adidas. Er der noget jeg ikke fanger?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 100cardel
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2894 af 100cardel
Besvaret af 100cardel på emne Rygtebørsen XVIII
Håber seriøst ikke Real Madrid sælger Mesut Özil! Han er bare så god og han er kun 24 år...

Det ville være at skyde sig selv i foden, at sælge en så dygtig pasningsspiller når Real Madrids nye taktik, går på at være mere i boldbesidelse !

Bare sælg Kaka og måske Di Maria

12 år 11 måneder siden #2895 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

madrid2000 skrev: Arsenal har Nike mærke. Özil har lige skiftet fra Nike til Adidas.

... Vidste faktisk ikke også at Marcelo havde skiftet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 11 måneder siden #2896 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XVIII

Raúl 7 skrev:

Og? Ronaldo spiller i Nike her i Madrid selvom klubben er sponsoreret af Adidas. Er der noget jeg ikke fanger?

Özil er først lige skiftet til Adidas. Han har for 2 dage siden lagt en video på facebook, hvor de har lavet en welkomst video til ham. Iøvrigt var det vist ikke den bedste afsked med Nike. Så det vil være lidt mærkeligt, hvis han 2 dage senere skifter til et hold med Nike trøjer. Mon ikke Adidas har givet ham lidt ekstra for at spille for Adidas hold?

12 år 11 måneder siden #2897 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII
Det vigtigste for mig er at det, i så fald, vil være på opfordring af Carletto og ikke Perez der tror han ved, hvad han laver.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

12 år 11 måneder siden #2898 af IL Capitano
Besvaret af IL Capitano på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev: Ozil er da god, men isco og Bale er gode arvtagere. Meeeen tror ikke på det rygte.

Kan kun være økonomisk tænkt hvis han sælges. Købte vi ham ikke for 10 mil.

Ozils niveau er dalet, men han virker også som en humør spiller.

Enig. Isco har vist stor styrke i de første kampe, samt en målfarlighed som Özil ikke har. Og Bale er jo selvskrevet på holdkortet

12 år 11 måneder siden #2899 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Shit, jeg kommer ikke til at få noget søvn i dag. Jeg ville ønske at Özil blev, men hvis klubben vil sælge ham, så må der være noget vi ikke ved. Det er mere Suarez rygtet jeg er bange for.

Jeg må indrømme at jeg også er forholdsvis tilfreds med, at jeg har fri hver mandag:P

Hmm en anden bruger har også nævnt det.. Men næste skridt og det eneste der ligesom kan "redde" det her transfervindue, i hvertfald for flertallet af Reals fans, er vel at Cristiano får sin forlængelse..
Ellers ender det med at der simpelthen har været flere minusser i forhold til plusser i dette vindue imo.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2900 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: Why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine?

Jeg har på fornemmelsen, at jeg har hørt den før..... hmnnn ;-)

12 år 11 måneder siden #2901 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

Storken skrev:

Dios skrev: Why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine?

Sker der noget spændene i Barca lejren mht. transfers?

Jeg er her stadig XOXO

12 år 11 måneder siden #2902 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII

Storken skrev:

Nu var det jo også Zidane der udtalte det oprindeligt, ikke dig :)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

12 år 11 måneder siden #2903 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

JimmyBroe skrev:

Steen skrev: Shit, jeg kommer ikke til at få noget søvn i dag. Jeg ville ønske at Özil blev, men hvis klubben vil sælge ham, så må der være noget vi ikke ved. Det er mere Suarez rygtet jeg er bange for.

Jeg må indrømme at jeg også er forholdsvis tilfreds med, at jeg har fri hver mandag:P

Hmm en anden bruger har også nævnt det.. Men næste skridt og det eneste der ligesom kan "redde" det her transfervindue, i hvertfald for flertallet af Reals fans, er vel at Cristiano får sin forlængelse..
Ellers ender det med at der simpelthen har været flere minusser i forhold til plusser i dette vindue imo.

Snyd, jeg skal vågne op klokken 05:00!!!

Vi må se med Ronaldo, et par medier skrev for et par dage siden at det vil blive officielt efter landsholdspausen. Det vil glæde mig utrolig meget. Men hvis Suarez kommer, så vil det ødelægge sommeren for mig. Uanset hvad der ellers ville ske. Han må bare ikke spille i denne klub!

Kaka nyt; Unusual behavior from Galliani: he actually showed the agreement with Real Madrid for @KAKA to some of the people present outside Bernabeu.
Allegri: 'Galliani told me there is a deal with #RealMadrid, now they just have to agree personal terms with Kaka.' #Milan

Så står det klart, det hele er op til Kaka nu. Godt at Milan ligger et lille pres på ham, nu ved man med sikkerhed hvad hans motiver er, hvis skiftet glipper.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2904 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XVIII

Jaken skrev:

Storken skrev:

Nu var det jo også Zidane der udtalte det oprindeligt, ikke dig :)

Det er et rent tilfælde for det vidste jeg ikke. Vi må have tænkt den samme tanke mig og Zidane. Great minds think alike som de siger ;-)

Jeg holder dog fast i, at Perez lige lavede endnu en Makelele. Han lærer det simpelthen aldrig den mand.

Leveret af Kunena Forum