Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2881 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev:

raul7=kongen skrev: Jeg er en af de største Özil-fans der findes. Han er en fantastisk fodboldspiller og blandt de bedste i verden, men han må for ofte indordne sig under konceptet i Madrid, i stedet for konceptet tilpasses ham.

Vil Özil ikke forlænge, kan man får €47 mio. og har allerede erstatningerne klar, hvilket det tyder på, så vil det være bedst for alle at komme videre.

Det vil være med blødende hjerte, men des mere jeg tænker over det, des mere giver det desværre mening.

Siden hans ankomst er Özil regnet for en af Real Madrid's bedste spillere, men han er samtidig den lavst lønnede i hierarkiet. Altså af offensive spillere. Kan man bebrejde Özil for og ville have mere i løn? Di María fik lønforhøjelse, og får mere end ham.

I mine øjne lader det til Perez stadig ikke fatter en hat af hvad der foregår. Why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine? Özil har været arkitekten bag dette Madrid hold, og uden ham og Ronaldo, så havde vi ligget og rodet rundt i Europe league. Enig i, at klubben ikke skal indordne sig efter spillerne i klubben, men klubben skal snart til og respektere spillerne i klubben!

Du misforstår.

Vi er enige. Jeg elsker også Özil og det burde ikke være endt sådan her.

Som situationen er nu, synes jeg dog det er bedst for alle parter. At det så ikke burde være endt således, det er en helt anden sag og der kan vi sagtens blive enige. Jeg har ofte været efter Perez, og her er også flere ting at kritisere!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2882 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Zidane har vel også noget at sige i det her, han må da kunne se hvor fantastisk Özil er?! Måske er Isco bare bedre lige nu, men for dælen hvor ville det være ærgerligt at miste en så stor spiller, og ikke mindst unødvendigt! Han er altså kun 24, der er da masser af krummer i ham endnu!!
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 11 måneder siden #2883 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XVIII
Så en eller anden 8sport hd eller noget i den stil skrive det er officielt. Beklager venner.

12 år 11 måneder siden #2884 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII
Det komiske er at, hvis Özil serverede så mange assists for et andet hold, så ville Perez og co. smide +50 mio for ham. Nogen gange er det som om at Perez kun leder efter stjerner i andre klubber, uden at vide vores trup har nogen af de bedste af de bedste.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved rezamadridista.

12 år 11 måneder siden #2885 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Det er simpelthen en falliterklæring, hvis vi sælger Özil. Hvordan kan ma overhoved overveje det. Jeg er ikke fan af Perez i forvejen, men hvis man køber Bale for 90+ mil € og sælger Özil, så skal Perez ud med det samme. Vi så hvad der skete sidste gang Perez fik en hjerneblødning: da man solgte Robben og Sneijder og købte Kaka og di Maria. De to hollændere var ved at vinde VM og de har begge vundet CHL. Sneijder var endda den der førte Inter hele vejen. Please Perez, dont be an ass!

Formation med Bale
Özil-Isco-Bale
Ronaldo

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 11 måneder siden #2886 af JesperA
Dem der forudsagde at Bale-handlen ville detonere en kæmpe bombe over det europæiske transfermarked, fik i hvert fald ret.

12 år 11 måneder siden #2887 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

madrid2000 skrev: Så en eller anden 8sport hd eller noget i den stil skrive det er officielt. Beklager venner.

Sjovt hvorfor han skulle vide noget resten af verden ikke ved?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 11 måneder siden #2888 af JesperA

madrid2000 skrev: Så en eller anden 8sport hd eller noget i den stil skrive det er officielt. Beklager venner.

Jamen det er jo også godt det samme som realmadrid.com eller arsenal.com....

12 år 11 måneder siden #2889 af madrid2000
Özil bliver ikke af Real Madrid fans, men også af fodbold fans generelt anset som en af de bedste offensiv midtbanespiller overhovedet, hvis ikke den bedste. Folk vil grine af Real Madrid, hvis vi sælger ham. Hvorfor ikke agere fornuftigt!!! Perez ffs. Manden vil købe en usympatisk hund og sælge Özil. Håber Perez falder i søvn og først vågner, når det er d.3sept.

12 år 11 måneder siden #2890 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Ozil er da god, men isco og Bale er gode arvtagere. Meeeen tror ikke på det rygte.

Kan kun være økonomisk tænkt hvis han sælges. Købte vi ham ikke for 10 mil.

Ozils niveau er dalet, men han virker også som en humør spiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: IL Capitano

12 år 11 måneder siden #2891 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Shit, jeg kommer ikke til at få noget søvn i dag. Jeg ville ønske at Özil blev, men hvis klubben vil sælge ham, så må der være noget vi ikke ved. Det er mere Suarez rygtet jeg er bange for.

12 år 11 måneder siden #2892 af madrid2000
Arsenal har Nike mærke. Özil har lige skiftet fra Nike til Adidas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever

Leveret af Kunena Forum