Rygtebørsen XVIII
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Dios skrev:
raul7=kongen skrev: Jeg er en af de største Özil-fans der findes. Han er en fantastisk fodboldspiller og blandt de bedste i verden, men han må for ofte indordne sig under konceptet i Madrid, i stedet for konceptet tilpasses ham.
Vil Özil ikke forlænge, kan man får €47 mio. og har allerede erstatningerne klar, hvilket det tyder på, så vil det være bedst for alle at komme videre.
Det vil være med blødende hjerte, men des mere jeg tænker over det, des mere giver det desværre mening.
Siden hans ankomst er Özil regnet for en af Real Madrid's bedste spillere, men han er samtidig den lavst lønnede i hierarkiet. Altså af offensive spillere. Kan man bebrejde Özil for og ville have mere i løn? Di María fik lønforhøjelse, og får mere end ham.
I mine øjne lader det til Perez stadig ikke fatter en hat af hvad der foregår. Why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine? Özil har været arkitekten bag dette Madrid hold, og uden ham og Ronaldo, så havde vi ligget og rodet rundt i Europe league. Enig i, at klubben ikke skal indordne sig efter spillerne i klubben, men klubben skal snart til og respektere spillerne i klubben!
Du misforstår.
Vi er enige. Jeg elsker også Özil og det burde ikke være endt sådan her.
Som situationen er nu, synes jeg dog det er bedst for alle parter. At det så ikke burde være endt således, det er en helt anden sag og der kan vi sagtens blive enige. Jeg har ofte været efter Perez, og her er også flere ting at kritisere!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Formation med Bale
Özil-Isco-Bale
Ronaldo
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Så en eller anden 8sport hd eller noget i den stil skrive det er officielt. Beklager venner.
Sjovt hvorfor han skulle vide noget resten af verden ikke ved?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
madrid2000 skrev: Så en eller anden 8sport hd eller noget i den stil skrive det er officielt. Beklager venner.
Jamen det er jo også godt det samme som realmadrid.com eller arsenal.com....
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Kan kun være økonomisk tænkt hvis han sælges. Købte vi ham ikke for 10 mil.
Ozils niveau er dalet, men han virker også som en humør spiller.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-