Rygtebørsen XVIII
Jeg kan ikke rigtig forstå det. Og så alligevel. Özil har været fremragende i Real Madrid. Selv trods nogle få udfald. Vi ved Mourinho var efter ham til tider. Sådan skal det være med en spiller, der har så stort et potentiale. Der har uden tvivl været nogle omstændigheder, både sportsligt og økonomisk, som gør, at Real Madrid ender med at sælge. Det synes jeg man må respektere. Selv om man måske ikke er enig i beslutningen om at sælge Özil.
Men livet går videre. Özil er trods alt ikke Real Madrid. Man må støtte holdet, træneren og de spillere der er der. Og med eller uden Özil, så har Real Madrid stadig et stærkt hold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madrid12
- Gæst
-
Madrid12 skrev: DET ER EN SKANDALE DET HER, sjovt som fck trækker Real i chl, så skifter min favorit spiller fucking typisk, er overbevist om at Ronaldo forlader os næste sæson, det samme gør Ramos og Casillas, måske allerede til vinter, - alt hvad der var tilbage at holde af i Real er efterhånden spillet til atomer, NØJ for kan jeg ikke ønske Perez, længere væk fra Real lige nu, han er mere destruktiv en bulldozer på en byggeplads!!!
Rolig nu.
Bale bliver en kæmpe gevinst
Siempre Madrid skrev: Hm, jeg håber lidt, at Siquiera-handlen bliver til noget. Mest af alt fordi Coentrao selv har ytret ønske om at komme væk.
Der bliver nu snakket om at Coentrao er blevet solgt til United, og Siqueira er blevet købt. Meget usandsynligt vil jeg sige.
Edit: Hugol skrev det først.
Hugol skrev: Se ha cerrado el mercado de fichajes. Habrá que ver si lo de Siqueira y Coentrao ha podido hacerse o no. Ander Herrera se queda en el Athletic finalmente.
Cadena SER siger Utd. missede deadline.