Rygtebørsen XVIII

13 år 8 måneder siden #397 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
.....og jeg har som sagt ikke den store fidus til Nacho, men det kan måske ændre sig.

Og jeg er nødt til at brokke mig over Kaka og Carvalho en sidste gang! (det er hermed gjort:)

Som det bliver sagt, så skal det ikke være en løsning at bruge Ramos på backen. Man skal aldrig røre et centralt forsvar som virker - det er dem som vinder trofæer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #398 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Jamen, det er jeg fuldstændig enig i. Truppen er ikke blevet så dårlig, at vi ikke er absolutte med-favoritter til de tre titler. Slet ikke.

Jeg håber dæleme, at Kerimov har flere penge, så han henter en dreier-pack i Madrid (Lass, Carvalho og Kaká).

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #399 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Rygtebørsen XVIII
The bad: Albiol, Carvalho og Kaka er stadig i truppen. Vi har ikke et ordentligt alternativ til Arbeloa. Essien er en skuffende signing, havde foretrukket at Lass blev. Ingen tillid til Sahin.

The good: Modric er en konge signing. Granero og Altintop er væk. I det mindste fandt man en erstatning for Lass.

Alt i alt kommer vi styrket ud aftransfervinduet, men det kunne have været meget bedre.

13 år 8 måneder siden #400 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
hvorfor er det dårligt at albiol stadig er i truppen? han er en dygtig CB, ikke den bedste, men en fantastisk back up for Pepe eller Ramos.

Det værste i dette vindue, er Granero salget. ved han ikke ville få spilletid nok, men manden var Madridista fra hjertet. ønsker ham alt det bedste i QPR.

13 år 8 måneder siden #401 af Hala Madrid!
Besvaret af Hala Madrid! på emne Rygtebørsen XVIII
Steen @

Vil du være sød at uddybe, hvordan Albiol er en "dygtig CB" og "en fantastisk back up for Pepe eller Ramos"? Du kan skrive det i en anden (mere relevant) tråd, hvis du svarer, men skriv lig, hvilken det er, når det er?

13 år 8 måneder siden #402 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
hvordan kan man slutte tranfer-vinduet så dårligt? man sælger Granero og lass og får Essien? WTF!
det kunne ikke gå være. Essien var OK en gang, men har aldrig haft madrid standart, og så køber man ham når han er på bunden. dette er en gentagelse af Altintop købet sidste år (selvom det er en lejeaftale). Det er en af de køb hvor man ved at at det ikke føre til mere end et år i madrid (er det her man nævner Faubert?).
Lass er bedre end Essien også selvom han ville gå gratis næste år. Granero skulle have haft ny kontrat, kan ikke forstå det... En stor om'er!

Men HALA MADRID!!

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 8 måneder siden #403 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XVIII
Ærligt så har vi ikke mistet en eneste spiller, der kunne gøre en forskel på holdet. Granero fik stort set aldrig spilletid, og når han endelig gjorde, så var han nærmest usynlig. Lass var en udemærket spiller men slet ikke Real Madrid dygtig, hvis man ser bort fra hans første halve år i klubben.

Sahin er lånt ud uden der er forkøbsret, så ham får Real Madrid tilbage, hvis han er god nok. Hvis ikke kan han sælges for kæmpe profit. Han spillede ikke i sidste sæson, så han er ikke tabt.

Derfor:

Essien > Altintop
Modric > Lass
Granero ud hvilket ikke koster os noget på det sportslige plan.
Sahin ud hvilket ikke koster os noget på det sportslige plan.

Eneste skuffelse er at vi stadig har løntunge Carvalho og Kaká der begge koster mere end de er værd. Dog vil jeg sige, at jeg ikke er ked af det mht. Kaká fordi hvis man vil vinde Champions League, er det nok meget godt at have brugt nogle få millioner Euro på at gardere sig mod urealistiske skader (Özil + Modric samtidig f.eks)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 8 måneder siden #404 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
også har Real Madrid accepteret Anzi's bud på Lass! endelig!
www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...do_Oficial:_Lass.htm

13 år 8 måneder siden #405 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Rygtebørsen XVIII
jeg vil mene at nu hvor både sahin, granero, altintop (til dels) og lass er væk/på vej væk, ser det ud som om vi virkelig for brug for kaka som "gardering" eller rotation i den kommende sæson.

Dog er han løntung men jeg tror virkelig på han kan hjælpe os fremad nu hvor vi har tyndet ud.

13 år 8 måneder siden #406 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg synes det er synd, at Granero er væk, men jeg forstår fuldt ud salget af ham. Jeg havde gerne set Kaká var blevet solgt i stedet - og Carvalho for den sags skyld - men sådan skulle det ikke gå. Jeg forventer, at de er på vej væk allerede til vinter og hvis ikke det, så er de med sikkerhed væk næste sommer.

At man skifter Lass ud med Essien betyder ikke det store. Essien er tiltænkt samme rolle og han kan både agere på midtbanen, som back og sågar i det centrale forsvar, om nødvendigt.

Det vigtigste for mig er, at man slipper af med Lass og får bare lidt for ham, i stedet for, at han skulle smutte på en fri transfer næste sommer. Lige så er det vigtigste, at Essien kan holde sig skadesfri. Man frygter selvfølgelig tilbagefald for en spiller, der i forvejen har været igennem et langt skadesforløb og det er selvfølgelig essensielt, at han kan holde sig fit.

Jeg har dog en tro på og et håb om, at Mourinho, som kender Essien ganske godt, kan få gang i Essien igen. Hvis Mou kan få Essien tilbage for fulde omdrejninger, så er det ikke en svækkelse, men snarere en forstærkning af holdet. Jeg tror heller ikke det er tilfældigt, at Mou vælger at leje en spiller, som han i forvejen kender godt. Man handlede formentlig hurtigt da man opdagede, at Essien var tilgængelig på markedet.

Edit: Så synes jeg i øvrigt godt, at man kan sammenligne Kakás situation med den situation man stod i med Lass sidste sommer. I hvert fald i den forstand, Lass ligeledes blev meldt væk og ret beset ikke var en del af holdet opstartsfasen. Han kom alligevel til at spille en rolle i løbet af sæsonen og jeg tror det samme bliver tilfældet for Kaká, om end Mourinho nok ærgrer sig over, at man ikke kunne skille sig af med ham.

Carvalhos situation er til gengæld lidt anderledes som jeg ser det. Jeg kan ikke forestille mig, at han overhovedet kommer til at spille.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #407 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #408 af Elkrimi

Leveret af Kunena Forum