Rygtebørsen XVIII
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Han ved han ikke kan forvente alverden med spilletid, men muligheden for at slutte karieren af i Real Madrid, er en drøm for alle. Et skifte vil dog være yderst negativt for Morata, som jeg ser det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Mavi
- Gæst
-
- Gratis
- Ældre spiller (Forventer ikke fuld spilletid)
- Brugbar i CHL
Jeg ville bestemt ikke klage, hvis han kom til Madrid.
- Brylle
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det skulle alligevel være uheldigt, hvis både Benzema og Higuaín er ude af spillet på samme tid og Drogba vil blot skubbe Morata helt ud. Det er der ingen grund til.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Drogba til Madrid? Jeg er bestemt ikke afvisende. Så har vi 3 angribere, med helt forskellige roller. En All round angriber i Benzema, en Finisher, i Higuain, og en target man, i Drogba. Det eneste minus, og et minus som betyder meget, er Morata's chancer for at få spilletid.
- Mavi
- Gæst
-
Ja, han er også fri.
@Siempre
Jeg tænker mere på CHL, omkring Drogba. Hvis Benzema og Higuain skulle være ude af spil, vil Morata ikke være nogen god løsning. Selvfølgelig kunne man bruge Ronaldo på toppen, men det er ikke (efter min mening) at udnytte hans evner 100%.
Men jeg er forstående, at alt det jeg skriver kun er.. Hvis, hvis og hvis :)
- Alma Merengue
- Gæst
-
Alligevel et OK køb. En bedre spiller end Lass, og så slipper vi også for alt det fis med franskmanden.
- Mavi
- Gæst
-
Real Madrids spil er meget afhængigt af Xabi's afleveringer, hvilket gjorde manden ved siden af Xabi, skal arbejde på en bestemt måde.
Før Xabi Alonso var Lass en god spiller, som var første valg på midten. Og han havde/har jo alle de evner, en klub kunne ønske fra en DM'er. Fysisk stærk, god bolderobrer, god til at holde på bolden, ok passninger og faktisk en glimrende dribler.
Jeg håber Lass kommer til enten den engelske eller den franske liga, for jeg synes det er der, han passer bedst ind. :)
Min tilfredshed steg også maksimalt. Det er god købmandsskab.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Mener da han spillede venstre back i en kamp mod Valencia, på udebane sidste år.
Inden for to år, vil Varvajal vende tilbage til Real Madrid, og Albiol vil blive solgt af samme grund, som Granero, og Nacho, Varane, Pepe, Ramos vil være vores fire centrale midterfrosvar. Dagens spådom ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista