Rygtebørsen XVIII

13 år 8 måneder siden #385 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
#386: Siempre Madrid

Rolig nu! Det er vist også bedst, at du lige sover på den, for så er det altså heller ikke værre ;-)

#390: Steen

Nu er Lass så vidt jeg kan se ikke solgt endnu - og der er ingen der siger, at det sker. Derfor vil han stadig være backup til Arbeloa. Bliver han solgt i løbet af de kommende dage, så vil man i højere grad gøre brug af Nacho, som Mourinho før har vist stor tillid. Fabinho skal lige tilpasse sig og få gang i tilværelsen hos Castilla før han tages i betragtning. Et alternativ kunne være Juanfran.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #386 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
El_Juan

Det er fortsat et skidt transfer-vindue, men det hjalp lidt at få Lass losset ud.

Men det er elendigt arbejde, at Carvalho og Kaká fortsat er i klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #387 af El_Juan
Hvordan kan folk blive ved med at glemme Nacho, som Mourinho før har vist stor tillid? Det er mig en gåde. Senest i Super Cup-finalen var han udtaget efter salget af Granero og han sad rent faktisk på bænken.

Man bliver nødt til at tage ham i betragtning med tanke på, at Mourinho har et godt øje til ham. Og man må ikke glemme hans alsidighed. Han kan spille centralt og som back i begge sider.

#393: Siempre Madrid

Kaká er slave af sin egen løn. Hvis både han og Carvalho hellere vil varme bænken end alt muligt andet, så fred være med det. Kaká er stadig et fint supplement. Chancen for, at de skifter væk til vinter anser jeg i øvrigt som værende forholdsvis stor.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #388 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Vi skal også huske på, at Essien's rolle på holdet formentligt bliver minimal. Men i hans gode dage, var han en af verdens bedste på hans position, det satte skader dog en stopper for. vi har heldigvis kun lånt ham, og så køber vi sikkert en ny DM til næste sommer.

13 år 8 måneder siden #389 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg er lettet over at Essien kommer på leje, så vi har en skraldemand - og en god en af slagsen hvis han undgår skader...

Men for helved hvor jeg ikke forstår dette vindue. Primært i forhold til HB.... Hvordan kan man være tilfreds med at have Arbeloa (som jeg bestemt er glad for), men KUN Arbeloa til den back?!

Hvis Lille har ret i, at Real Madrid ikke har ringet, så er det meget mystisk. Dog ikke lige så mystisk, som at man ikke kunne tale Maicon fra at være 3. valg i City....

Selvfølgelig har vi stadig et stærkt hold (verdens bedste?). Men de få forbedringerne, som der skulle laves, virkede som en MEGET simpel opgave. Det var den åbenbart ikke..

13 år 8 måneder siden #390 af El_Juan
#396: M_linding

Igen nævner jeg Nacho. Og Lass, indtil han har forladt klubben. Og Essien, der til nøds kan spille i forsvaret.

13 år 8 måneder siden #391 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Rygtebørsen XVIII
Mon ikke at Essien, i lige så høj grad som Lass var, er backup til Arbeloa.

13 år 8 måneder siden #392 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
El_juan

Havde helt glemt Nacho. Selfølgelig bliver det Nacho som Backup, hvis Diarra bliver solgt, min fejl. Synes også han gjorde det godt i preseason. Men vi må vel bare håbe på, Arbeloa ikke bliver skadet.

13 år 8 måneder siden #393 af El_Juan
... og så har folk åbenbart glemt, at Sergio Ramos stadig er i truppen. Nuvel, han hører til inde centralt, men skulle Arbeloa være ude i en mindre periode, så er det heller ikke værre, end Sergio Ramos kan overtage pladsen, mens Albiol eller Varane kan tage over centralt ved siden af Pepe.

Folk er gode til at se problemer i stedet for løsninger ;-)

13 år 8 måneder siden #394 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg synes ikke, at det er en løsning, at man skal ændre på to pladser, fordi Arbeloa eksempelvis bliver skadet/får karantæne.

Nuvel, man kan bruge Nacho, men så kunne man for dælen lige så godt have beholdt Carvajal, som er vant til at spille pladsen. Nacho spillede da centralt i den forgangne sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #395 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Ret skidt at carvalho og kaka stadig er I klubben, ja, men essien i stedet for lass, modric I stedet for granero/sahin og morata istedet for altintop.

Denne trup er klart mere attraktiv end sidste sæsons, hvis man kan få gang i essien. Hvis det skulls ske at arbeloa bliver skadet, så er der fine muligheder i Ramos, Albiol og nacho. Det giver også chancer til varane centralt, med carvalho som backup.

Hvordan det kommer til at se ud med kaka er svært at sige, men det kan jo være han ryger tilbage til Sao paulo til vinter. Stadig et fint kort at have I truppen, selvom hans rolle bliver ubetydelig.

Edit: Iøvrigt er truppen blevet en spiller mindre, hvilket er hensigtsmæssigt ift castilla-spillernes chancer og mon ikke den til vinter er nede på 19 spillere som planen var.

Vigtigst af alt fik vi en klassespiller der kan forbedre holdet i form af modric og tilført en canterano, resten er ikke af større betydning.

13 år 8 måneder siden #396 af El_Juan
Jeg kan virkelig ikke se problemet. Det må jeg ærlig erkende. Det er en stærk og bred trup med masser af alternativer og med masser af perspektiv. Der er ingen undskyldninger for, at holde ikke skal kunne spille med om alle titler. Det står og falder immervæk ikke med, om man havde købt en ny back eller ej.

Leveret af Kunena Forum