Rygtebørsen XVIII

13 år 4 måneder siden #577 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Han er slet ikke pengene værd, tung og langsom. Hellere isco

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #578 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Sjovt så ofte Isco nævnes, som et muligt køb til den centrale midtbane...

Jeg er ellers af den opfattelse, at han slet ikke har "fylde" eller defensive evner til at spille der, men istedet er en fremragende kant/fremskudt playmaker... Er det bare mig?;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Mou94
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #579 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Rygtebørsen XVIII
Det er ikke bare dig Linding ;)
Jeg tror ikke, at Isco vil kunne fylde en center-midt rolle ud.

@Siempre
Khedira er uden tvivl en fantastisk spiller, men jeg ser Yaya som værende et niveau over :)

13 år 4 måneder siden #580 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Yayá er måske niveauet over, men jeg bryder mig aldrig om at gå over åen efter vand og det mener jeg, at vi gør ved at søge alternativer til Khedira, der som du selv skriver er fantastisk.

Vi kan kun have 11 spillere på banen ad gangen og der er pladser, som vil være mere essentielle at få besat end lige Khediras.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 4 måneder siden #581 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Ja, plus at Khedira bliver bedre kamp for kamp... Hvorfor skulle han ikke kunne nå Yaya's niveau?

13 år 4 måneder siden #582 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev: Han er slet ikke pengene værd, tung og langsom. Hellere isco

Tung ja, men langsom nej. Vi taler alligevel om en fyr, der satte begge vores defensive midtbanespillere i et ridt op ad banen, der resulterede i et mål. Det kan godt være Ronaldo sætter ham i ren speed og acceleration, men det betyder ikke han er langsom.

Jeg vil dog heller ikke have ham. Siempre og M_linding har uddybet hvorfor.

13 år 4 måneder siden #583 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Og dertil kommer at Yaya er tidligere Barca-spiller, og har udtalt at han skylder Barca alt, og ville elske at slutte sin karriere der.
Det er dog helt hen i vejret at nævne han er langsom, for det er han bestemt ikke. Han er en fremragende boks-til-boks spiller, der både bidrager med vigtige assists og scoringer, samt erobrer vigtige bolde i defensiven, og man så den direkte konsekvens af hans fravær i Citys spil, da han var til Africa Cup.

Han høster dog en gigantisk løn, og han bliver givetvis dyr at hente, så det er måske lidt unødvendigt i mine øjne, ligeledes er der ikke den store fremtid i ham, da han snart runder de 30. Det er nogle af de kvaliteter jeg også synes man så i Mascherano i hans tid i Liverpool, og jeg tror Xabi og Mascherano kunne have fungeret på samme måde i Real Madrid, som altså var med til at vinde CL med en - i mine øjne - relativ svag Liverpool-trup, der sågar et par år senere slog os ud med 5-0 samlet. Heldigvis misbruger Barca hans kvaliteter groft, fordi de ser et større lys i Busquets.

Men Khedira udfylder rollen ganske fint, og han bliver hele tiden bedre, så jeg ser ikke noget problem i at fortsætte med ham, i mine øjne er det langt vigtigere at få forlænget med Alonso!

Desuden har jeg svært ved at få plads til en Isco, hans alder gør at han bør spille fast et sted, og det kan Real ikke tilbyde. Han er bedst i playmaker-rollen, og med Modric' seneste præstationer i tankerne, så er det udelukket at han kan få spilletid på den position, hvor Modric i dén grad har givet anledning til at genoverveje hans rolle på holdet! Özil var desuden fremragende på højrekanten mod Mallorca, så det er vel egentlig ikke helt urealistisk at man for fremtiden vil se Mourinho afprøve den konstellation? En stor del af Özil's storspil skyldes dog i mine øjne at man (som mange har skreget efter i et stykke tid) benyttede Ramos som back, han giver bare en helt anden offensiv dimension end Arbeloa! Jeg gad virkelig godt se Mourinho stille op således til vores næste kamp;

Higuaín
CR7 - Modric - Özil
Khedira - Alonso
Coentrao - Varane - Pepe -Ramos
Lopez

Hvis Iker er 100% så går han direkte ind på mål igen, ellers synes jeg ikke man mister vildt meget med Lopez, han har udover et enkelt fælt drop mod Depor været en stensikker sidste skanse, og meget essentiel for sejren mod United. Coentrao har udnyttet Marcelos skade til en mindre opblomstring, og han virker urørlig. Desværre, for inden skaden var Marcelo helt fantastisk, jeg håber ikke der går længe før vi ser ham tilbage på samme niveau, og så kan Coentrao se langt efter en startplads.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 4 måneder siden #584 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XVIII
Helt sikker.. Han spiller som en med 10 års erfaring på topplan, men har en fysisk kapacitet som en på 20 eller hvor gammel han nu er.. :) en kompetent afløser for alonso..

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved r-mb-q.

13 år 4 måneder siden #585 af asp3200
Yaya er sløv. Ingen acceleration overhovedet og drejer tungt. Ja når hans mega korpus kommer op i fart er han hurtig men det tager så også 50 meter.

klart bedre at verrati indkøbes og modric indgår mere fast, samt isco til backup offensivt.

higuain udskiftes med bedre boks spiller i form af aguero.

13 år 4 måneder siden #586 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev: Yaya er sløv. Ingen acceleration overhovedet og drejer tungt. Ja når hans mega korpus kommer op i fart er han hurtig men det tager så også 50 meter.

Du ved godt, at 50 meter er en halv banelængde, ikke?

13 år 4 måneder siden #587 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Bedre boksspiller i form af Aguero.

Bliv ved eller jeg skriger. Det er simpelthen for morsomt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 4 måneder siden #588 af asp3200

BBB skrev:

asp3200 skrev: Yaya er sløv. Ingen acceleration overhovedet og drejer tungt. Ja når hans mega korpus kommer op i fart er han hurtig men det tager så også 50 meter.

Du ved godt, at 50 meter er en halv banelængde, ikke?

Jep det var ment som det sjove i min tekst, du forstod den så ikke...

Leveret af Kunena Forum