Rygtebørsen XVIII

13 år 4 måneder siden #565 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
M_linding skrev:

Dios

Den havde jeg ikke set komme fra dig:)

Sahin tror jeg ikke længere på, da han muligvis fejlede mental-testen i Madrid... Den er svær at komme tilbage fra.

Hvorfor dog ikke det hehe?.

Psykisk?. Troede da hele tiden det var fysisk.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Artiom
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #566 af Artiom
Besvaret af Artiom på emne Rygtebørsen XVIII
BBB

Ja det er jo selvf. et problem med alle de skader, men mon ikke Real Madrids kæmpe lægestab kan "fikse" ham så han kan spille en hel sæson uden skader.

13 år 4 måneder siden #567 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: M_linding skrev:

Dios

Sahin tror jeg ikke længere på, da han muligvis fejlede mental-testen i Madrid... Den er svær at komme tilbage fra.

Han var 100% spilleklar i flere lange perioder, hvor han slet ikke blev udtaget til kampene... Jeg er ret sikker på, at han ikke kunne falde til / vende sig til presset....

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #568 af StefanR
Besvaret af StefanR på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev:

Dios

Han var 100% spilleklar i flere lange perioder, hvor han slet ikke blev udtaget til kampene... Jeg er ret sikker på, at han ikke kunne falde til / vende sig til presset....

Jeg går stærkt ud fra at M_Linding mener at fejle den mentale test, vil være stemplet som flop i RM.. og det er ikke just en titel der gavner nogle spillere. Derudover ville han nemt blive gjort til syndebuk I den spanske presse nok en gang, hvis vi ramler ind i svage resultater.

EDIT: M_Linding kom mig i forkøbet :)
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved StefanR.

13 år 4 måneder siden #569 af Dios

StefanR skrev:

M_linding skrev:

Dios

Jeg går stærkt ud fra at M_Linding mener at fejle den mentale test, vil være stemplet som flop i RM.. og det er ikke just en titel der gavner nogle spillere. Derudover ville han nemt blive gjort til syndebuk I den spanske presse nok en gang, hvis vi ramler ind i svage resultater.

EDIT: M_Linding kom mig i forkøbet :)

M_Linding & StefanR.

Men skyldtes det ikke hans dårlige form?. Vi så først Kaká et halvt år efter hans operation i ryggen, og det samme er snart ved og ske med Marcelo. Sahin var ude i 3 måneder, så vidt jeg husker, og man plejer og sige, at genoptræningen som min. tager ligeså langtid som selve skaden, hvis ikke dobbelt så langtid.

13 år 4 måneder siden #570 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII
Det var vel en blanding af de to. Det er en farlig cocktail, når en spiller, der måske ikke har den samme indstilling og psyke som eksempelvis Cristiano, løber ind i en længerevarende skade, og så endda i de første måneder af vedkommendes Real Madrid karriere.

Jeg formoder at Sahin blev sat godt og grundigt tilbage med den skade, både fysisk og mentalt. Han har vel gået og været spændt over at skulle repræsentere en af de absolut største klubber i verden, og så kommer en skade og sætter en stopper for debuten. Efter det har det vel været svært for ham at hanke sig selv op og få indstillet psyken.

Vi har også kunne se efterfølgende, at opholdet i Liverpool heller ikke gik som først håbet. Skaden tror jeg helt sikkert har sat et gevaldigt præg på Sahin og nu tror jeg efterfølgende, at han rent psykisk ikke kan magte opgaven i Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 4 måneder siden #571 af Dios
Jaken skrev:

Vi har også kunne se efterfølgende, at opholdet i Liverpool heller ikke gik som først håbet. Skaden tror jeg helt sikkert har sat et gevaldigt præg på Sahin og nu tror jeg efterfølgende, at han rent psykisk ikke kan magte opgaven i Real Madrid.

www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liv...ion-100252-32991579/

Rodgers spillede nemlig Sahin fuldstændig forkert, og ifølge Sahin selv, så konfronterede han Rodgers med han ikke var 10'er rollen, men han fik intet konkret svar, og Rodgers fortsatte med og spille ham bag angriberen.

Men var der nogen som så Dortmund forleden, så så han overhovedet ikke ud, som om han var påvirket af den skade. Han spillede fremragende, og var en fornøjelse og følge på banen :).

13 år 4 måneder siden #572 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: Jaken skrev:

www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liv...ion-100252-32991579/

Rodgers spillede nemlig Sahin fuldstændig forkert, og ifølge Sahin selv, så konfronterede han Rodgers med han ikke var 10'er rollen, men han fik intet konkret svar, og Rodgers fortsatte med og spille ham bag angriberen.

Men var der nogen som så Dortmund forleden, så så han overhovedet ikke ud, som om han var påvirket af den skade. Han spillede fremragende, og var en fornøjelse og følge på banen :).

Nemlig, og til sidst endte Sahin på bænken. Der er ikke en eneste spiller udover Gerrard og Reina som jeg kan lide i Liverpool. Har aldrig kunnet lide den klub. Det bunder måske i jeg generelt ikke kan lide engelske hold, men Liverpool har været #1 hadeklub. Mere end Barca..
Stakkels Sahin. Hvor uheldig kan man være?.. Er der nogen der ved om Dortmund har en købsklausul?

13 år 4 måneder siden #573 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
www.realmadrid.dk/news/article/?newsid=19112

Kunne satme være fedt, han er kanon god. Håber virkelig han er med til at smadre Barcelona. Helt klart fremtidens mand.

13 år 4 måneder siden #574 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII
Det var så ikke den vigtige forberedelse af kampen mod Celta, der holdt Mourinho væk fra Ballon d'Or gallaen - hvilken overraskelse. Hvis han føler sig sikker i sine konspirationsteorier, så må han altså til at nævne navne, ellers er det bare ved at være pinligt.

• Mou94
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #575 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Rygtebørsen XVIII
Læste lige på Ekstra Bladet at Yaya Touré vil væk fra City. Kunne det ikke være spændene at se ham i en Real Madrid trøje? Jeg ved dog godt, at han tidligere har spillet for Barca, men i mine øjne er han blandt de bedste - hvis ikke den bedste midtbanespiller i verden.
Jeg tror at han virkelig vil kunne gå ind og styrke holdet.

ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article1940207.ece
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Mou94. Begrundelse: Stavefejl

13 år 4 måneder siden #576 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Yaya er en fantastisk spiller, men det er Sami Khedira også.

Derfor synes jeg ikke, at man skal hente ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum