Rygtebørsen XVIII
Så må jeg nok droppe min Laudrup-fantasi:) Så å tiden vise, om Laudrup skulle have hoppet med på succes-bølgen, eller om miraklerne kan fortsætte i Swansea..
Ancelotti, Klopp og Löw må være mine favoritter nu;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det bliver sgu spændene at se hvor han tager til..
Jeg er her stadig XOXO
Ifølge Punto Pelota forlænger Xabi Alonso ikke... Med hans sidste par udtalelser omkring forlængelse virker den til at være god nok, men hvor meget skal man stole på Josep Pedrerol og Punto Pelota?
Steen skrev: www.intereconomia.com/noticias-/punto-pe...real-madrid-20130318
Ifølge Punto Pelota forlænger Xabi Alonso ikke... Med hans sidste par udtalelser omkring forlængelse virker den til at være god nok, men hvor meget skal man stole på Josep Pedrerol og Punto Pelota?
Hvis det er sandt, ser jeg både positive og negative ting.
Alonso er yderst populær, og en absolut klassespiller.
Men han er også svær at matche en makker med (selvom det går bedre og bedre med Khedira), og måske er han blevet en lidt for stor en del af vores spil...
Det kan være et problem, at så mange af vores angreb starter ved Alonso, i og med at han ikke er så bevægelig igen. Bare se mod United, hvor nemt de havde ved at lukke ned for denne trussel.
Et af de næste store forandringer/forbedringer i vores spil, skal måske være en mere dynamisk midtbaneduo, som er mindre gennemskuelig...?
Lad os få nogle penge for ham og evt købe en ung ny alonso.
- Storken
- Gæst
-
asp3200 skrev:
Lad os få nogle penge for ham og evt købe en ung ny alonso.
I kunne passende købe Marco Verratti fra Paris Saint Germain. Han er dog endnu dårligere end Alonso defensivt, hvilket næppe tiltaler Mourinho.
- Rubæk
- Gæst
-
Jeg er ihvertfald meget, for vi henter Sahin hjem igen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det er et spørgsmål og ikke min holdning hvis nogen skulle være i tvivl. Jeg ikke har set forfærdelig mange kampe med Castilla i år, de af jer der har fulgt grundigt med Castilla, hvad mener i?
Den havde jeg ikke set komme fra dig:)
Sahin tror jeg ikke længere på, da han muligvis fejlede mental-testen i Madrid... Den er svær at komme tilbage fra.
Steen
Jeg vil i hvert fald sige, at Alex er kommet til det stadie i sin udvikling, hvor han trænger til større udfordringer.. Den kan være at han skal udlejes, men jeg så ham meget gerne på førsteholdet. Og så bliver det jo fortsat spændende at se, hvad man gør ved Casemiro... Han er en joker.
- Artiom
- Gæst
-
Verratti er et godt bud, men som du selv påpeger så er han ikke særlig god defensivt. Jeg ser en spiller som Wilshere overtage den vigtige plads. Han er fantastisk på små områder samtidig med at han kan ligge den dødsensfarlige aflevering + han kan på egenhånd.
M_linding
Sahin har jeg altid elsket at se og da han kom til real blev jeg bare lykkelig, desværre slog han ikke igennem og jeg ved ikke hvordan han ville gøre det hvis han kom tilbage, så det må tiden vise. Men han er udentvivl i top 15 på den plads når han spiller op til sit bedste!
Artiom skrev: Storken
Verratti er et godt bud, men som du selv påpeger så er han ikke særlig god defensivt. Jeg ser en spiller som Wilshere overtage den vigtige plads. Han er fantastisk på små områder samtidig med at han kan ligge den dødsensfarlige aflevering + han kan på egenhånd.
Wilshere er lige kommet tilbage fra en lang skadespause, og er netop løbet ind i endnu en. Han er ude det næste lange stykke tid. Det vil være en lottokupon udover det sædvanlige.