Rygtebørsen XVIII

13 år 2 måneder siden #901 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII

Daniel skrev:

rezamadridista skrev:

Dios skrev: Får vi Neymar, så bliver det immervæk spændende og se hvordan vi stiller op. Jeg ville have det fint med, hvis vi fik ham, men bliver det på bekostning af Isco, så er det jo bare latterligt.
Bale og Cavani må og skal bare ikke havne i Real Madrid, så er jeg ovenud tilfreds med dette transfervindue!

Hvis Neymar og Isco kommer, hvordan vil du så stille op?
Vi kommer til at have Isco, Neymar, Di Maria, Callejon, Jesé og (Özil) som spiller ude på højre kant.

Hvis jeg kender dig godt, så vil du sælge Calle og Di Maria, men jeg tænker at med Isco og Neymar, så vil Jesé aldrig få spilletid, eller hvad?

Du er bevidst om, at ikke alle af ovennævnte spillere nødvendigvis skal starte inde på samtidig - det virker umiddelbart ikke sådan!

Dygtige fodboldspillere kan forholde sig til mere end blot én position, hvorfor fifleriet med en startopstilling kan gradbøjes på et hav af måder; det gør heller ikke noget at have en konkurrencedygtig bænk (læs: Jesé osv.). Neymar udelukker ikke Isco og omvendt - de er slet ikke samme type.

Jo jo, selvfølgelig er jeg klar over at de ikke skal spille samtidigt og jeg er også klar over at Neymar og Isco ikke udelukker hinanden, men jeg kan ikke lide tanken om at have Jesé som tredjevalg. Han har IMO allerede "spildt" alt for meget af sin tid på Castilla, og med Neymar og Iscos ankomst, så er det altså minimalt mht hvor meget spilletid han kommer til at få.

Personligt så vil jeg enten have at man skal sælge Di Maria og købe Isco, så der bliver en konkurrence mellem (forhåbenligt) Jesé og Isco om højre wing, hvor man kan have Callejon på bænken da det ikke ser til ud af at han brokker sig over det.
Ellers så kunne man droppe Isco og bare rykke Jesé op hvor han og Di Maria kæmper om højre wing med Callejon som tredjevalg igen.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #902 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg kan berolige visse personer; Neymar ser ud til at have valgt Barcelona, i hvert fald hvis man skal tro Marca, men helt ærligt, jeg tror end ikke aviserne har styr på, hvad der efterhånden er op og ned i denne sag.

Mit indspark: Vil Perez (virkelig) have Neymar, bliver han også ny Real Madrid-spiller, men tror et eller andet sted, at han har andre spillere i tankerne, jvf. Bale, Isco, Carvajal osv.....

13 år 2 måneder siden #903 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Lort. Agüero har forlænget sin kontrakt med Shitty til 2017... Ham og Neymar er streget af listen, Falcao er sikkert også... Det her bliver en frygtelig sommer, tror jeg desværre. Hvis Cavani/Suarez og Bale bliver købt, så bliver jeg vanvittig.

13 år 2 måneder siden #904 af Steen
W.Ribeiro (Neymar agent): "Personally? I prefer Real but Neymar has other preference, he already made his decision, will reveal it in hours"

Sådan, så er den helt lukket.

13 år 2 måneder siden #905 af Daniel

Steen skrev: Lort. Agüero har forlænget sin kontrakt med Shitty til 2017... Ham og Neymar er streget af listen, Falcao er sikkert også... Det her bliver en frygtelig sommer, tror jeg desværre. Hvis Cavani/Suarez og Bale bliver købt, så bliver jeg vanvittig.

Enig. Men man må også bare erkende, at flere klubber qua diverse rigmænd også er interessante at repræsentere, specielt pga. det økonomiske aspekt - Moncao det seneste eksempel.

13 år 2 måneder siden #906 af Daniel

Steen skrev: W.Ribeiro (Neymar agent): "Personally? I prefer Real but Neymar has other preference, he already made his decision, will reveal it in hours"

Sådan, så er den helt lukket.

Jeg er lidt irriteret af én grund: Hvordan kan man vælge Barcelona over Real Madrid? Det ville være det samme, som at foretække en kedelig dansk rød pølse over en lækker tysk currywurst; jeg fatter det ikke!
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 2 måneder siden #907 af Steen
Ja desværre, men man er en smule selv uden om det. Fx. Falcao, hvis både Monaco og Real budte på ham, så ville han til højst sandsynligt vælger os over dem, så store følelser tror jeg ikke han har for Atletico... Jeg ville hellere have ham end Cavani.

Hahahaha... Du har helt ret, jeg synes vores projekt er langt mere spændende end deres er.
Han ville blandt andet leve som han selv har lyst til her, mens han bliver en af duksedrengene derover. Men nu har han valgt, og jeg håber han fejler groft!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, rezamadridista

13 år 2 måneder siden #908 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Lort. Agüero har forlænget sin kontrakt med Shitty til 2017... Ham og Neymar er streget af listen, Falcao er sikkert også... Det her bliver en frygtelig sommer, tror jeg desværre. Hvis Cavani/Suarez og Bale bliver købt, så bliver jeg vanvittig.

Mal nu ikke fanden på væggen ;)

I følge Marca, så er Pepe blevet fortalt, at han ikke bliver solgt til sommer... ved ikke helt hvordan jeg har det med det. Mon ikke Albiol så bliver solgt?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 2 måneder siden #909 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen XVIII

Nedtur!
Synes at man skal ligge 100 % fokus på, at hente lewandowski istedet.
Han er 24 år og billig at hente.

Derefter kan man koncentrere sig om carjaval og en midtbane spiller, f. eks: Isco, Vidal, Pogba, gundogan, veratti eller kondogbia
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Raul7-2880.

13 år 2 måneder siden #910 af Daniel

Real Madrid skrev:

I følge Marca, så er Pepe blevet fortalt, at han ikke bliver solgt til sommer... ved ikke helt hvordan jeg har det med det. Mon ikke Albiol så bliver solgt?

Okay. Jeg ved, at Jesper og jeg duellerede angående Perez' fortsatte virke i Real Madrid, men med ovenstående in mente, er Perez da helt ude på et sidespor; Pepe blive? Det må da stoppe på et tidspunkt!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Daniel.

13 år 2 måneder siden #911 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Det er lækkert at Neymar har valgt Barcelona. En sejr i sig selv, vi har bruge for spillere der er moden uanset alder og dygtighed. Brasilienere har en tendens til at toppe meget tidligt for derefter at falde i niveau. lad os hellere satse på jesé!

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi

13 år 2 måneder siden #912 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII

Daniel skrev:

Real Madrid skrev:

Okay. Jeg ved, at Jesper og jeg duellerede angående Perez' fortsatte virke i Real Madrid, men med ovenstående in mente, er Perez da helt ude på et sidespor; Pepe blive? Det må da stoppe på et tidspunkt!

Hvis Pepe er indstillet på at lade pladsen for Varane og agere stemningsskaber og dygtig reserve, ja, så er jeg OK tilfreds. Han er i hvert fald en bedre reserve end Albiol...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Leveret af Kunena Forum