Rygtebørsen XVIII
- kavver
- Gæst
-
El_Juan skrev: Yderst interessant udvikling i forhold til Neymar. Santos har accepteret to bud på spilleren, angiveligt fra FC Barcelona og Real Madrid. De to bud matcher eftersigende hinanden.
Det er ingen hemmelighed, at Neymar og Santos har en forhåndsaftale med Barcelona. Real Madrid skal betale en 'kompensation' svarende til det, som Barcelona har betalt på forhånd.
Jeg var egentlig overbevist om, at Pérez blot blandede sig for at forpurre et Neymar-skifte til Barcelona. Men det var åbenbart mere end det. Nu skal det blive interessant at se, hvilken klub Neymar vælger. Går han efter pengene, så vælger han Real Madrid, som angiveligt har tilbudt mere i løn end Barcelona. Jeg tror dog, at han opfylder sin forhåndsaftale med Barcelona og vælger dem i sidste ende. Men lad os nu se. Det bliver spændende.
Set med Neymars øjne, så vil et skifte til Real da passe bedst til ham. Her MÅ han drible. Det må han jo ikke i Barca. Men håber faktisk han ender i Barca. Vil LANGT hellere have Bale. Mon ikke Isco er set til at være andetvalg for Özil - hvilket vil smide Modric en plads længere tilbage.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Casillas
carvajal- varen- segio Ramos-marcelo
Khedria- modric -gundogan
Bale. Øzil/ isco Ronaldo
Neymar-aguro
Det vil være et fantastik hold men vis jeg var neymar ville jeg vælge Real Madrid Barca ødelægger ham
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Derfor synes jeg det er lidt svært at finde en grimasse der ka passe ift et eventuelt køb. Men lad mig lige slå fast - jeg er overbevist om at han ender i Barca - ganske enkelt pga at der efter al sandsynlighed er en forhåndsaftale med Barca der koster kassen hvis den brydes. Derfor er det dog alligevel ik helt tosset at man har investeret lidt energi i et hel- eller halvhjertet forsøg på at blande sig - det værste der ka ske er at Barca får ham alligevel, men til en højere pris.
Alligevel er det svært ik at forholde sig til hvis det usandsynlige sku ske og vi sku ende med at få ham. Og her er det jo at det er sådan lidt svært at blive enig med sig selv (i hvert fald for mig) fordi man jo ik ved hva alternativet er. Hvis jeg sku vælge - og stadig bare være LIDT (jeg ved det godt, det er kun meget lidt) realistisk, så vil jeg helt sikkert foretrække indkøb af Vidal, Cavani og Bale (bedre kendt som Dyr, Dyrere og Dyrest - ved det godt) - og så bliver der jo nok ik oz penge til Neymar-drengen (godt set ik;o).
Så igen, det hele kommer jo ned til dette: Hvis vi nu ik får Neymar, hvem får vi så? Hvis alternativet er Bale, så er det til at forholde sig til - så er det ganske enkelt hvem man foretrækker - men hvis alternativet er at man for 7. gang forsøger at genoplive Kaka eller man vil bruge kassen på Rooney, ja så vil jeg gerne bekende mig som den vildeste Neymar-fan!!
Altså - det var måske et langt indlæg for at forsøge at illustrere at hele situationen omkring Neymar lige pt er lidt frustrerende at forholde sig til. Hvis man som ventet ik får Neymar, så er mit simple ønske til gengæld at man er en anelse hurtigere ude med at købe og sælge i år - især den/de store handler - så bliver det altså nemmere at bygge holdet fornuftigt op.
Jeg kan godt forstå hvis han vælger Barcelona, en af hans bedste venner, Dani Alves spiller der, alle råder ham til at tage derhen, Barcelona vinder flere trofæer end os, og så er der ham Messi der. Men, jeg tror et Real skifte ville være LANGT bedre for ham. I Barcelona vil han altid være guitaristen, mens Messi er forsangeren. Hos os vil spillet blive bygget op omkring ham, ham og Ronaldo vil få et meget bedre samarbejde. I Barcelona bliver han en afslutter, ligesom Sanchez er blevet.
Siempre fiel skrev: Hele situationen omkring Neymar er lidt irriterende at forholde sig til pt synes jeg. Forstået på den måde at hvis man ikke vil ha Neymar til klubben, så bunder det jo som oftest i én ting - at man håber/forventer at vi får nogle andre/bedre spillere - for de fleste ka vel formentlig nok blive enige om at Neymar er en ganske udmærket spiller som vel ik ligefrem er ringere end en Callejon eller Kaka.
Derfor synes jeg det er lidt svært at finde en grimasse der ka passe ift et eventuelt køb. Men lad mig lige slå fast - jeg er overbevist om at han ender i Barca - ganske enkelt pga at der efter al sandsynlighed er en forhåndsaftale med Barca der koster kassen hvis den brydes. Derfor er det dog alligevel ik helt tosset at man har investeret lidt energi i et hel- eller halvhjertet forsøg på at blande sig - det værste der ka ske er at Barca får ham alligevel, men til en højere pris.
Alligevel er det svært ik at forholde sig til hvis det usandsynlige sku ske og vi sku ende med at få ham. Og her er det jo at det er sådan lidt svært at blive enig med sig selv (i hvert fald for mig) fordi man jo ik ved hva alternativet er. Hvis jeg sku vælge - og stadig bare være LIDT (jeg ved det godt, det er kun meget lidt) realistisk, så vil jeg helt sikkert foretrække indkøb af Vidal, Cavani og Bale (bedre kendt som Dyr, Dyrere og Dyrest - ved det godt) - og så bliver der jo nok ik oz penge til Neymar-drengen (godt set ik;o).
Så igen, det hele kommer jo ned til dette: Hvis vi nu ik får Neymar, hvem får vi så? Hvis alternativet er Bale, så er det til at forholde sig til - så er det ganske enkelt hvem man foretrækker - men hvis alternativet er at man for 7. gang forsøger at genoplive Kaka eller man vil bruge kassen på Rooney, ja så vil jeg gerne bekende mig som den vildeste Neymar-fan!!
Altså - det var måske et langt indlæg for at forsøge at illustrere at hele situationen omkring Neymar lige pt er lidt frustrerende at forholde sig til. Hvis man som ventet ik får Neymar, så er mit simple ønske til gengæld at man er en anelse hurtigere ude med at købe og sælge i år - især den/de store handler - så bliver det altså nemmere at bygge holdet fornuftigt op.
Jeg synes slet ikke, at vi behøver at tale folk af den kaliber (og vigtigst af alt: prisklasse!). Det er for mig, ikke udelukkende et spørgsmål om Neymar eller Bale, altså hvem den bedste spiller er og hvem af de 2 vi kan få. Jeg foretrækker Mata til den plads. Får vi ikke Bale, bliver jeg glad og får vi ikke Neymar, får jeg det bare endnu bedre.
Der er flere ting der irriterer mig ved et evt. køb af Neymar. Først og fremmest er det den absurde pris. Jeg kan ikke retfærdiggøre et køb af nogen som helst spiller for den mængde penge, og slet ikke en spiller fra dén liga. Dernæst er det det signal Real Madrid sender. Den handel vil blot bekræfte klubbens status som en overfladisk og storspenderende klub, der har sit fokus sat så umådelig stålfast på image, at det gør helt ondt at tænke på...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Steen skrev: Jeg vil skrige som en lille pige hvis vi får ham, selvom jeg godt er klar over vi ikke gør. Alle brasilianske medier er enige, han har valgt Barcelona, ikke engang en enkel medie skriver at han har besluttet sig for Real Madrid. Jeg har ondt af mig selv, jeg har fulgt ham næsten fast i 2 år nu, for så at se ham spille for den klammeste klub i verden. Jeg vil prøve at se et par Barcelona kampe, hvis jeg kan holde det ud.
Jeg kan godt forstå hvis han vælger Barcelona, en af hans bedste venner, Dani Alves spiller der, alle råder ham til at tage derhen, Barcelona vinder flere trofæer end os, og så er der ham Messi der. Men, jeg tror et Real skifte ville være LANGT bedre for ham. I Barcelona vil han altid være guitaristen, mens Messi er forsangeren. Hos os vil spillet blive bygget op omkring ham, ham og Ronaldo vil få et meget bedre samarbejde. I Barcelona bliver han en afslutter, ligesom Sanchez er blevet.
Du skal vis ikke tro på hvad du læser om Neymar, her i weekenden.
Han har sagt, at han vil bruge hele weekenden til at overveje situationen - sammen med sin familie - så lad os nu se på mandag.
Jeg vil hverken ha' Neymar eller Bale - men hellere Neymar end Cavani, hvis de to handler er enten / eller...
- Ramos a la playa
- Gæst
-
Men hvis det bare var at vælge vil jeg til hver en tid sige Bale! Han har bevist sine enorme kvaliteter, hvordan han kan afgøre kampe på egen hånd. Neymar er endnu uprøvet i Europa, men jeg tror hans spillestil passer bedre til Spanien, med det være sagt er jeg også sikker på Bale vil reagerer i Spanien, sammen med resten af "de bedste".
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
Steen skrev: Jeg vil skrige som en lille pige hvis vi får ham, selvom jeg godt er klar over vi ikke gør. Alle brasilianske medier er enige, han har valgt Barcelona, ikke engang en enkel medie skriver at han har besluttet sig for Real Madrid. Jeg har ondt af mig selv, jeg har fulgt ham næsten fast i 2 år nu, for så at se ham spille for den klammeste klub i verden. Jeg vil prøve at se et par Barcelona kampe, hvis jeg kan holde det ud.
Han har sagt, at han vil bruge hele weekenden til at overveje situationen - sammen med sin familie - så lad os nu se på mandag.
Jeg vil hverken ha' Neymar eller Bale - men hellere Neymar end Cavani, hvis de to handler er enten / eller...
Jeg græder ikke snot hvis Neymar ryger til Barcelona, omvendt jubler jeg heller ikke over hvis vi får ham. I de seneste 3-4 år har Real Madrids største sejre været i transfer perioden på trods af en liga sejr. Uanset hvem vi får til sommer, så er det titler jeg håber på at se, om spilleren hedder Neymar, Bale, Jesé.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev:
M_linding skrev:
Jeg græder ikke snot hvis Neymar ryger til Barcelona, omvendt jubler jeg heller ikke over hvis vi får ham. I de seneste 3-4 år har Real Madrids største sejre været i transfer perioden på trods af en liga sejr. Uanset hvem vi får til sommer, så er det titler jeg håber på at se, om spilleren hedder Neymar, Bale, Jesé.
Lad os bare få titler det er det vigtiste håber næste sæson at vi vinder det Helle :)
Men hvor spillet neymar er han angriber eller er han kant?????????????
Jeg ler lidt af disse konspirationer, men det er alligevel en pudsig tanke!