Rygtebørsen XVIII
El_Juan skrev:
Bismo skrev: Det ser ud til, at Santos og Barca er nået til enighed om et køb af Neymar. For 28 mio. Euro må det siges at være noget af et kup.
www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...n-neymar?ICID=CP_124
Jeg tror ikke på, at han bliver nogen umiddelbar success i Barca,. Jeg er egentlig også glad for, at Madrid ikke fik ham. Jeg vil til enhver tid heller have en Bale, der har bevist sit værd i en af verdens bedste ligaer samt i CL end en Neymar, som er uprøvet på højeste niveau.
De betaler jo ikke 'kun' 28 mio. € for Neymar. Parterne har lavet en forhåndsaftale og Barcelona har allerede betalt første portion, så at sige. De 28 mio. € er anden portion. Det løber vel op i omkring 50 mio. € samlet set. Hvis det overhovedet kan gøre det. Det er blot et skud.
De 28 mio. € til Santos er skam rigtig nok. Nu ligger landet blot sådan, at Santos kun ejer 55% af rettighederne til Neymar, hvorfor den samlede pris ligger på ca. 51 mio. €, såfremt estimatet på 28 mio. € er korrekt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jelle skrev:
El_Juan skrev:
Bismo skrev: Det ser ud til, at Santos og Barca er nået til enighed om et køb af Neymar. For 28 mio. Euro må det siges at være noget af et kup.
www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...n-neymar?ICID=CP_124
Jeg tror ikke på, at han bliver nogen umiddelbar success i Barca,. Jeg er egentlig også glad for, at Madrid ikke fik ham. Jeg vil til enhver tid heller have en Bale, der har bevist sit værd i en af verdens bedste ligaer samt i CL end en Neymar, som er uprøvet på højeste niveau.
De betaler jo ikke 'kun' 28 mio. € for Neymar. Parterne har lavet en forhåndsaftale og Barcelona har allerede betalt første portion, så at sige. De 28 mio. € er anden portion. Det løber vel op i omkring 50 mio. € samlet set. Hvis det overhovedet kan gøre det. Det er blot et skud.
De 28 mio. € til Santos er skam rigtig nok. Nu ligger landet blot sådan, at Santos kun ejer 55% af rettighederne til Neymar, hvorfor den samlede pris ligger på ca. 51 mio. €, såfremt estimatet på 28 mio. € er korrekt.
Tak fordi du gentager det jeg lige har skrevet. Sådan plus, minus.
Simple point. Barcelona betaler ikke kun 28 mio. €, som Bismo ellers ligger op til ved at kalde det et 'kup' til de penge. Resten ved du lige så godt som jeg (;
Hent ham nu bare til Bernabeu - sammen med Isco og Carvajal. Det ville i min optik være decideret perfekt.
mortenj skrev: www.bold.dk/nyt/Agent-Spanien-naeste-skridt-for-Cavani
Hent ham nu bare til Bernabeu - sammen med Isco og Carvajal. Det ville i min optik være decideret perfekt.
Hvad med Bale??? Jeg så altså gerne at man hentede den mand. For min skyld kunne man "spare" Isco væk og så få købt Premier Leagues Ronaldo!! Han ville passe PERFEKT ind i truppen og være et stærkt kort med Maria i baghånden.
My god Bayern har et godt hold næste år.
To signings, som vi ikke fik, men længe var rygtet ude efter er altså afsat.
Nu skal vi holde fokus på Cavani og Isco. Bale er en drøm, men umiddelbart virker det urealistisk.
Min tanke: Messi + Neymar vs Ronaldo + Bale = El Classico får en helt ny dimension.
Lewandowski er sgu også et røverkøb for Bayern, men 3 angribere er da lige i overkanten. Måske Pep vil sende Gomez videre.
Det efterlader os jo sådan set med Cavani og Suarez. Og da Cavani's frikøbsklausal er latterlig høj handler det vel om, at han selv beder om et skifte.
Gundogan var sgu også imponerende igen. Han var motoren på BVB's hold igår og måden han eksekverede straffet på var imponerende.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Hvordan skal startopstillingen se ud?
Elkrimi skrev: Det efterlader os jo sådan set med Cavani og Suarez.
Jeg ser hellere endnu en forlængelse med Higuain end at vi henter Suarez.
Hell, jeg ser hellere Morata som fast starter fremfor Suarez.
Han minder mig om Alba, med sit klamme udtryk og sine forfjamskede fægter.
Raul7-2880 skrev: Et spørgsmål til de personer som er tilhænger af, at hente BÅDE Isco og Bale:
Det kommer an på det kommende system. Men hvis træneren beholder 4-2-3-1 konstallationen, vil jeg da umiddelbart bænke Isco.
Bale-Özil-Ronaldo
........Benz
Bænk: Isco
Isco kan i min optik ikke være end breddespiller, medmindre der bliver solgt ud, såfremt Bale bliver tilføjet til truppen. Det er noget andet hvis Bale ikke kommer.
Özil og Ronaldo er uundværlige mens Bales prisskilt gør, at han nok er fast starter medmindre han gør det dårligt.
Mit besyv.
For mig at se er det ok at kigge på Isco, Bale, Carvajal og så en spiller til den centrale midtbane.
Jeg fortrækker ikke 4-2-3-1 systemet længere!
Har valgt at takke af på forum!
Raul7-2880 skrev: Et spørgsmål til de personer som er tilhænger af, at hente BÅDE Isco og Bale:
Alonso-Khedira
Bale-Ozil- Ronaldo
Benz/Cavani
(Alternativt; ingen decideret striker og en ekstra midtbanespiller i form af Modric)
Med Isco, Kaka og Callejon som substitutter istedet for Bale, Ozil og CR.
Der skal nok komme masser af chancer til Isco.
Modric ser jeg som stærkest på den centrale midtbane, hvor han har mere indflydelse.
Jeg fortrækker 2 angribere minimum, samt en midtbane og backs der kan deltage bedre i pasningsspillet for at holde på bolden. Ligeledes skal vi være langt bedre til at holde på bolden i de svære kampe. Derfor ser jeg Verratti som et meget vigtigt emne for Real Madrid. Vi har længe haft en midtbane der taber utroligt mange bolde, og som ikke formår at fodre vores angribere/offensive spillere. Det skal der naturligvis lave om på.
Kaká salg Bale ind
Carvalho salg Carvajal ind
Callejón salg Jesé rykkes op.
Essien tilbage til Chelsea, Verratti/Vidal indkøb eller en anden midtbane spiller.
Har valgt at takke af på forum!