Rygtebørsen XVIII

13 år 2 måneder siden #913 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII

Jaken skrev:

Daniel skrev:

Real Madrid skrev:

Steen skrev: Lort. Agüero har forlænget sin kontrakt med Shitty til 2017... Ham og Neymar er streget af listen, Falcao er sikkert også... Det her bliver en frygtelig sommer, tror jeg desværre. Hvis Cavani/Suarez og Bale bliver købt, så bliver jeg vanvittig.

Mal nu ikke fanden på væggen ;)

I følge Marca, så er Pepe blevet fortalt, at han ikke bliver solgt til sommer... ved ikke helt hvordan jeg har det med det. Mon ikke Albiol så bliver solgt?

Okay. Jeg ved, at Jesper og jeg duellerede angående Perez' fortsatte virke i Real Madrid, men med ovenstående in mente, er Perez da helt ude på et sidespor; Pepe blive? Det må da stoppe på et tidspunkt!

Hvis Pepe er indstillet på at lade pladsen for Varane og agere stemningsskaber og dygtig reserve, ja, så er jeg OK tilfreds. Han er i hvert fald en bedre reserve end Albiol...

Problemet er ikke om han accepterer at hans plads er taget af Varane eller om han er god nok til at være reserve.
Problemet er at selvom du giver ham lidt spilletid, så formår han på mirakuløst vis stadig at miste jordforbindelsen og lave et eller andet svinsk....

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #914 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre fiel skrev: Helt enig - det er bestemt ik kun et spørgsmål om Bale eller Neymar. Mht at de er for dyre, så synes jeg det er svært at gennemskue priser og sådan - umiddelbart virker prisen på Neymar ik så vild, men lønnen bliver self høj.

Men mht til det her med at at et Neymar-køb vil bekræfte klubbens status som "storspenderende og overfladisk", ja så må jeg bare melde pas - aner ganske enkelt ik hva du taler om. Er klubben mere "overfladisk" fordi den køber Neymar fremfor Gundogan, Cavani, Coentrao, Khedira, Luis Suarez, Verratti osv osv osv. Real Madrid er en "købeklub", nøjagtig ligesom alle andre store klubber i verden. Barca er oz en "købeklub" - om end de grundet en super årgang af unge spillere har været det i mindre grad igennem de seneste år (vi ska ik mange år tilbage for at finde 6-8 hollændere i Barcas trup. Jeg er klar over at mange mennesker ophøjer spillere der har været i Reals ungdomsrækker til overjordiske individer som ka gi Real Madrid et nærmest gudeagtigt, puritansk skær i stedet for det "onde" label som "købeklub". Hør her - om vi betaler 50 mio for Bale, 10 mio for Varane eller 1 mio for Faubert, så er man en købeklub - nøjagtig som alle fodboldklubber. Så er jeg da klar over at nogle klubber spenderer mere end andre og der er vi nok helt fremme i førerfeltet, men prisen er jo altså alene et udtryk for udbud og efterspørgsel - så hvis man mener klubben bliver "overfladisk" af at købe de(n) spiller(e) man vil ha for den pris det koster, så ka jeg ik følge tankegangen.

Men jeg er oz udmærket klar over de "økologiske" strømninger som er meget tydelige i fanbaser a la dén som findes her på forummet. Drømmen for rigtig mange er at vi ka få Toril som træner, Raúl som præsident, Iker/Lopez på kassen, Carvajal som højre back, Varane centralt (købt ung og rimelig billigt, så er det ok), Ramos ved siden af (købt ung og så self spanier), Nacho venstre back og så ellers Alex, Callejon, Jese, Morata m.fl. - og dette er self fint og smukt og billigt og helt uhyggeligt "RENT". Jeg ka følge tankegangen, men må bare erkende at jeg nok selv er kommet over den periode hvor det glansbillede var det eneste saliggørende - og jeg ka sagtens leve med at misundelige elementer kalder Real for en købeklub.

Nej nej, jeg er skam enig. Mente ikke ”købeklub” per se. Her kan vi hurtigt blive enige om, at alle klubber er ”købeklubber” i større og mindre grad. Jeg har også altid selv foragtet det mærkat. Så når jeg skriver ”overfladisk og storspenderende”, så mener jeg at et dyrt køb af Neymar er sigende for det billede Perez har givet af klubben: Nemlig, at image er alt.

Jeg har heller ikke noget imod at bruge penge på en spiller, så længe det er nødvendigt. Havde vi ikke allerede Cristiano, ville jeg måske endda tilskynde et køb af Neymar. Jeg kan bare ikke retfærdiggøre at have to SÅ dyre spillere i truppen som både Cristiano og Neymar. En er tilstrækkelig.

Som Cruyff sagde: ”I wouldn’t put two captains on the same ship”.

Siempre fiel skrev: Det betyder jo ik at jeg mener man bare ska smide om sig med penge uden omtanke, men hvis Neymar koster 35 mio og han er den rette mand, så er "overfladisk" det sidste ord jeg vil forbinde med et sådan køb.

Min indvending går netop på, at jeg ikke føler at Neymar er den rette mand, og at han vil blive købt qua. sin enorme marketingsværdi og også for at ”narre” Barcelona endnu en gang. Den helt rette mand er, i mine øjne, Mata (hvor usandsynligt det end er).

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #915 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Rygtebørsen XVIII
Har i set at Mou ikke har udtaget Iker til kampen mod Sociedad ?

13 år 2 måneder siden #916 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Jaken vi får ikke Neymar, han har valgt Barcelona :-)))))))))))

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #917 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Marcelohoppen12 skrev: Har i set at Mou ikke har udtaget Iker til kampen mod Sociedad ?

Det ville også være underligt at tage en spiller med, som er skadet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 2 måneder siden #918 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Jaken vi får ikke Neymar, han har valgt Barcelona :-)))))))))))

Er det endegyldigt? Ville han ikke bruge weekenden på at overveje det? :O

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 2 måneder siden #919 af Hugol
Så vidt jeg kan se har Marca sat ham til Barcelona, punto. :-).

nej jeg havde læst forkert. De mener at han hælder til barcelona.

Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #920 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Rygtebørsen XVIII
Haha, det vidste jeg ikke :-D

13 år 2 måneder siden #921 af Hugol
I følge Marca skulle Real Madrid ha kontaktet Liverpool i forhold ti Suarez.. Hvis man kan få styr på hans personlighed, så er han mere end velkommen.

13 år 2 måneder siden #922 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Det er lidt rodet med alle de rygter der florerer for tiden, men med de seneste dages udmeldinger kan vi heldigvis udelukke nogle spillere.

Ikke mulige:
- Aguero (har forlænget med CIty)
- Falcao (Aftale mellem RM og Atl.)
- Neymar (Barca)
- Verratti (Paris slipper ikke både ham og Ancelotti)

Derudover tror jeg at Vidal stort set er umulig, medmindre man vil give minimum 50 mio euro (kommer ikke til at ske). Det ville være en falliterklaring er de store fra Juve's side. De er på vej op, de SKAL holde på deres bedste spiller.

At man har været interesseret er et tydeligt signal fra ledelsen (Ancelotti, Zidane, Sanchez) om, at man vil have et alternativ central til Alonso og Khedira.

Jeg tror faktisk man har kloen i unge Kondogbia efter en fin sæson for Sevilla. Knægten er gode venner med Varane og Zidane har sikkert også lavet et godt baggrundstjek i Frankrig. Det virker som en oplagt handel til en god pris.

Et andet alternativ til den centrale midtbane er Valero, selvom jeg ikke tror man vil strække sig langt for ex-Madrid manden.

Sikre transferemner:
- BALE
- Carvajal
- Isco
- Kondogbia
- Striker: Lewandowski, Cavani, Suarez

Carvajal siger sig selv. Isco's repræsentanter har været på Bernabeu, den burde ligge til højrebenet.

Gareth Bale tror jeg er sommerens store transfermål. Har haft en eminent sæson, højt bundniveau, suveræn professionel indstilling, overbevisende fysik og så anvendelig på samtlige offensive positioner samt venstreback. Jeg tror ikke det er et tilfælde, at vores vice-anfører har været ude at rose ham og at vores kommende sportsdirektør Zidane ved flere lejligheder har slikket sig om munden!
For Tottenham er det klart mest attraktivt, at han forlader England og der findes ikke en bedre destination end Madrid, dels pga de to klubbers aftale, dels fordi den direkte spillestil i Madrid vil passe Bale perfekt. At han bliver i Tottenham, bør ikke være en mulighed nu hvor de missede CL og efter 6 sæsoner i klubben, bør han søge nye udfordringer for at nå sit potentiale.

Tilføjelse:
- Vi plejede at snakke, og jeg ved, at han vil spille Champions League-fodbold hver sæson, og at han har en stor drøm om at vinde Champions League. Madrid vil være en god klub for ham at få opfyldt sine drømme i, siger Luka Modric i følge Daily Mail.

Det virker efter rygterne som om, at Lewandowski har bestemt sig for Bayern. Hummels sagde også idag flere spiller (udover Gotze) var på vej til Bayern. Jeg tror polakken er at finde i Bayern efter CL-finalen.

Suarez tror jeg simpelthen ikke på, at man tør hente. Man har prøvet lidt af hvert med Pepe og vil helt sikkert være på vagt overfor spillere med disse tendenser!

Cavani er oplagt. Ancelotti følger med i Italien og i Italien er Cavani hottere end hot! Juve havde hentet ham hvis de havde pengene.
Den ranglede angriber er et perfekt alternativ til Benzema med sine forcer som afslutter. Han har været garant for mål i sine tre sæsoner i Napoli; 26, 23 og 29 mål i Serie A (klar topscorer i år). Derudover arbejder han også stenhårdt uden bold, hvilket man ikke altid kan beskylde Karim for!
Og med Benitez i Napoli kunne man godt forestille sig ham sælge Cavani dyrt, hente Torres til fornuftige penge og investere i resten af truppen. Ydermere har hans far for nyligt udtalt, at hans søns fremtid nok er i Spanien, hvis han skifter - Barca er udelukket, Atl Madrid tror jeg ikke vil smide så mange penge, så Madrid er oplagt.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Elkrimi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol, Bismo

13 år 2 måneder siden #923 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Rygtebørsen XVIII
Det ser ud til, at Santos og Barca er nået til enighed om et køb af Neymar. For 28 mio. Euro må det siges at være noget af et kup.

www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...n-neymar?ICID=CP_124

Jeg tror ikke på, at han bliver nogen umiddelbar success i Barca,. Jeg er egentlig også glad for, at Madrid ikke fik ham. Jeg vil til enhver tid heller have en Bale, der har bevist sit værd i en af verdens bedste ligaer samt i CL end en Neymar, som er uprøvet på højeste niveau.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Bismo.

13 år 2 måneder siden #924 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Bismo skrev: Det ser ud til, at Santos og Barca er nået til enighed om et køb af Neymar. For 28 mio. Euro må det siges at være noget af et kup.

www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...n-neymar?ICID=CP_124

Jeg tror ikke på, at han bliver nogen umiddelbar success i Barca,. Jeg er egentlig også glad for, at Madrid ikke fik ham. Jeg vil til enhver tid heller have en Bale, der har bevist sit værd i en af verdens bedste ligaer samt i CL end en Neymar, som er uprøvet på højeste niveau.

De betaler jo ikke 'kun' 28 mio. € for Neymar. Parterne har lavet en forhåndsaftale og Barcelona har allerede betalt første portion, så at sige. De 28 mio. € er anden portion. Det løber vel op i omkring 50 mio. € samlet set. Hvis det overhovedet kan gøre det. Det er blot et skud.

Leveret af Kunena Forum