Rygtebørsen XVIII

• Fawadnz
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #973 af Fawadnz
Besvaret af Fawadnz på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev:

Siempre Madrid skrev:

Real Madrid 7 skrev:

El_Juan skrev: Diego López er citeret for at sige, at han gerne vil blive i Real Madrid. Hvis det er sandt, så er det ganske interessant.

Jeg er tilhænger af, at man sælger Adán og holder fast på Diego López. Diego López har egentlig selv udtalt hvorfor. Lidt konkurrence skader ikke. Iker og Diego er begge 32 (Diego fylder til november). De er begge to af verdens bedste målmænd. Lad dem starte fra nul under den nye træner og lad dem kæmpe om pladsen.

Man kan så argumentere for og imod, om den ene ikke er for god til at sidde på bænken. Jeg synes man skal beholde dem begge og lade dem kæmpe om pladsen. Det er et dejligt luksusproblem!

Iker er bedre end Lopez men lad os se hvilken træner Real Madrid for

En ny træner vil ikke starte op med det helvede, som Mourinho var igennem, så tillykke med pladsen til Iker Casillas, uanset hvordan træningerne ellers måtte forløbe.

Helvede ligefrem. Det bliver en udfordring. Udfordringer er til for at blive løst. Hvis Casillas ikke kan klare lidt konkurrence, så må han skride et andet sted hen.

Jeg har sagt det før. Og jeg siger det gerne igen. Det er Real Madrid det her. Verdens mægtigste fodboldklub. Ikke en børnehave. Ynkelig mentalitet, at betegne lidt konkurrence som værende skadende. Ikke mindst i verdens største fodboldklub.

Hvor får du fra manden ikke kan klare lidt konkurrence fordi folk herinde ikke kan tåle se ham på bænken er det ensbetydende med han selv ikke kan klare det og dermed skal skride fordi folk herinde ikke kan klare se ham på bænken???
sikke dog en hetz der bliver kørt på casillas nærmest som om i hader ham mere end pepe.. manden han er blåstemplet uden så meget som ha åbnet sin mund længe!..

jesuuuus man

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #974 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Ramos snakker om at de har brug for en træner som viser respekt og stoler på spillerne, som jeg længe har kommenteret omkring Mou har manglet. Det er nu ikke Ramos der udtaler dette om manglende respekt, men jeg kan nu ikke lade være med at tænke at han peger fingre af Mourinho. Endvidere udtaler han sig heller ikke om den kommende træner.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.

13 år 2 måneder siden #975 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division...retraekker-spilletid

Jeg er for stor en fan til at se ham ende på bænken det meste af sæson!

Kunne sagtens se ham i City under Pellegrini:

Isco Silva

Agüero Cavani

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 2 måneder siden #976 af Hugol
Nice. Hernan Crespo skulle være Ancelottis assistent i Real Madrid hvis alt går efter planerne. En fremragende fodboldspiller. Har altid godt kunne lide Crespo.

13 år 2 måneder siden #977 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Nice. Hernan Crespo skulle være Ancelottis assistent i Real Madrid hvis alt går efter planerne. En fremragende fodboldspiller. Har altid godt kunne lide Crespo.

Har han tidligere været assistent eller i en anden funktion udenfor banen?

Fremragende spiller isin tid.

13 år 2 måneder siden #978 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XVIII
Rafa Benitez er Napolis nye træner, tweetede han. Huraa :) hvor er jeg glad

13 år 2 måneder siden #979 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
SUAREZ.

AS virker meget overbeviste om at Suarez bliver vores nye angriber:
as.com/diarioas/2013/05/29/english/1369840267_193289.html

De lægger vægt på at hans familie ikke trives i Liverpool og ønsker at bo i Spanien, hvor Madrid skulle være destinationen. Og det faktum at Liverpool igen ikke er kvalificeret til Champions League.

Jeg har for været skeptisk overfor ham pga. hans mentale blokeringer, som nok også er uundgåelige, 100%, i fremtiden, men der er ingen tvivl om at han er en gudsbenådet fodboldspiller. Han mestrer de fleste egenskaber en angriber skal kunne og vil nok få Benzema til at se lidt ligegyldig ud.

Noget andet der taler for Suarez er, at Ancelotti sidste år havde ham som en af sine største ønsker i PSG!

Lad os håbe Carletto kan tøjle ham....

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #980 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg kan ikke rigtig se hvad vi skal bruge Suarez til, når han ikke er værdig til at bære den hvide trøje. Hans dive og sindsyge handlinger er på højde med Pepe, når han er værst. Er det virkelig en spiller du vil have til klubben? Og er du parat til at miste ham måske 10 spilledage set over én sæson, fordi han ikke kan styre sit temperament?

Cavani er det oplagte valg som erstatning for Higuain.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved unrectify.

13 år 2 måneder siden #981 af Hugol

13 år 2 måneder siden #982 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII
. . .

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved JimmyBroe. Begrundelse: Fandt ud af noget der mindede om en oversættelse:/

13 år 2 måneder siden #983 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

JimmyBroe skrev:

Hugol skrev: www.defensacentral.com/real_madrid/87199...era-opcion-recompra/

?:-)

Kort fortalt: Leverkusen har ikke hørt fra Real Madrid endnu og man har indtil den første uge i juni til at aktivere frikøbs-klausulen på 6,5 mill. €, hvorefter prisen stiger.

Men som sagt: Real Madrid køber ikke nogen spillere før efter på mandag, når det er afgjort at Florentino Pérez genvælges uden valg. Men herefter vil Carvajal nok også være den første spiller til at ankomme.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 2 måneder siden #984 af Hugol
Madridista.dk så er det tid til AS.com

futbol.as.com/futbol/2013/05/29/primera/1369846183_007104.html

Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.

Leveret af Kunena Forum